Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gratla med 21 uker... Nå er det bare 19 igjen til termin! :hoppe:

Koselig å kjenne så mye liv da - det er jo en trygghet! :Nikke:

Fint å lese at bekkenet ditt har blitt bedre også, håper det ikke blir særlig mer kranglete fremover! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov lenge og følte meg uthvilt og i toppform for første gang på ukesvis - utrolig herlig! :) Har virkelig ikke gjort NOE utenom å slappe av, spise, se tv og lese de siste ukene, og når bekkenet i dag var medgjørlig så fikk jeg endelig satt sammen de sist innkjøpte hatteeskene fra The Clear Box Company og ordnet de siste små prosjektene i garderoberommet. Fjernet også lapper og plast fra endel babytøy og utstyr som skal vaskes.

Så hentet jeg min kjære på flyplassen og vi dro til Hilmers Hus der vi kjøpte små søte leselamper til soverommet. Trodde de hadde tapet der også men nei, så det fant vi på Hjem kjære hjem der vi bestilte en rålekker knallturkis mønstertapet i barokkstil fra Designers Guild :) Skal tapetsere et par vegger i gangen ved inngangen og gleder meg til å se resultatet. Tar et par uker før vi får de men det må vi tåle.

Så jeg fikk luftet meg i dag og det var herlig, og så fikk vi gjort viktige ting også. Sånt som har blitt liggende fordi jeg har vært sengeliggende.

Nå er mannen noen timer på jobb mens jeg har spist middag og nå trenger jeg noen timer i sofaen. Så jeg er altså ikke helt symptomfri. Men godt å ha gjort noe "ordentlig" i dag og se frem til så fin gangen skal bli!

Takk for besøk Skytte og TerryToria - DU har jammen ikke lenge igjen nå, TT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad av å lese om formen din, Wasabi - unner deg så veldig å ha det bra og ikke slite med de dumme smertene. Toppform derimot, det liker vi! ;)

Kjekt dere får gjort unna ærender som har blitt utsatt også! Jeg er overbevist om at den turkis mønstertapet fra Designers Guild kommer til å bli helt lekker hjemme hos dere, og passe kjempebra inn. Gleder meg til å se resultatet!

Nå håper jeg du har noen velfortjente avslappingstimer i sofaen, og ønsker deg en kjempefin kveld sammen med mannen og babyen i magen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig ja! Godt å føle at man har fått gjort litt nyttige ting ja! Nesten litt kjedelig her nå når vi ikke har noe pågang :ler: Er vel nå vi bare skal pleie kjærligheten!!

-Og kg....!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Tiden flyr, tenk at vi er i mars allerede! :) Nyter solen og våren som er i anmars, jeg har aldri vært noen vinterfreak..

Torsdag i dag og jeg er hjemme fra jobb (50%-greia), formen har vært bra hele uken men fikk mer vondt igjen i natt. Så var jeg på behandling nå i sted og føler meg nå mye verre igjen, men vet jo at det blir bra etterhvert heldigvis. Behandleren finner forferdelig ømme punkt rundt halebeinet og på lårsidene og setter nåler som rykker i marg og bein.. men det roer seg rask og så ligger jeg med de i 1/2 time. Hun bruker å variere litt hvor hun konsentrerer behandlingen etter hvor jeg har hatt vondt i det siste. Har dumpet krykkene de siste dagene men må ha bekkenbelte. Uansett er det deilig å være såpass mobil og kunne gjøre noenlunde hverdagsting som å sette på en vaskemaskin f.eks. Tenker på hvor utrolig heldig jeg er som har det så bra til vanlig, frisk og rask og uten plager..

Nå har jeg rigget meg til i sofaen med puter og te og en den siste Frode Grytten-boken. Må ta det rolig i noen timer nå men ser fram til middag hos venner i kveld.

Ellers kjenner jeg stadig mer til babyen, i går kveld og i natt og i dag har jeg kjent henne mer og mer. Magen har vokst og nå er det ikke lenge jeg kan ligge på magen på behandling lenger..

Har begynt å få litt småpanikk for at jeg ikke finner en flott kjole til bryllupet i mai og har fått mange gode tips på gravid-forumet, har tenkt å bestille en kjole eller to over nettet som jeg kan ha i tilfelle jeg ikke finner kjole her i byen eller i Paris i påsken. Min beste venninne skal gifte seg, jeg er forlover og vil se bra ut - selv med stor mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Så godt å høre at du er så mye bedre! Det er virkelig fortvilende å merke at man ikke fungerer sånn som man er vant til. :sur: Men det må være ålreit å kjenne at det går greit å begynne å jobbe deltid igjen. Du får bruke resten av tiden til å hente deg inn igjen! Den Frode Grytten-boka ligger øverst på min leseliste for tiden, men jeg strikker visst så mye at jeg ikke får lest noe som helst.

Så herlig å kjenne babyen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venninne skal gifte seg, jeg er forlover og vil se bra ut - selv med stor mage!

Det er jeg helt sikker på at du kommer til å gjøre også, W, se fresh ut i lekker kjole med god plass til gullet i magen. :)

Ha en fin solskinnsdag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Bra å høre at du kan kutte krykkene værtfall! Er ikke så godt når man ikke er som før nei...Men det er jo heldigvis bare for en periode får man håpe!

Håper du får ei koselig og fin helg med aktive lillejenta og mannen!

Er du langt påvei nå forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at gravide stråler, og selv om jeg ikke har merket noe til denne skinningen selv akkurat :grine2:, så er jeg sikker på at andre gjør det - de sier i allefall så...

Så du kommer nok til å bli flott i bryllup!!! :tommelsmil:

Styrte noe veldig meg kjoler selv, ikke bare bare med den magan...men det ble bra til slutt! ;) Også har man en unnskyldning for å virkelig sleppe magen ut når man er studd etter middag! :ler2:

Ha en fin fredagskveld!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Fredag kveld, vi har spist deilig middag (kamskjell stekt i chili og hvitløk med risnudler, stekte sukkererter, pinjekjerner og hvitløksbaguetter til) og nå sover mannen litt (har vært slapp denne uka stakkars) mens jeg har satt en Toro jordbærpai i ovnen. :)

Har tent lys i hele stua og kjenner fredagsroen senke seg, Dagsrevyen surrer og det blir nok en tv-kveld. Er sliten tross for bare 3 dager jobbing, har begynt å få vondt litt andre steder enn tidligere og merker jeg bare MÅ ta det med ro selv om bekkenløsningen generellt kjennes bedre. Men slår meg til ro med det, med tanke på å ikke orke bli verre.

Mannen skal snekre og fortsette på gang-prosjektet i morgen, ellers ingen store planer utenom middagsbesøk her søndag.

ROGNEBÆR - Så flink du er som strikker da! Har enda ikke fått lest mer enn noen sider av boka men det blir nok mer i helgen.

ALEA - takk skal du ha, kjære deg! Regner med jeg skal finne på noe så jeg føler meg vel, men det er jo en helt ny situasjon å finne kjole med gravidmage..

FELICITY - takk det samme! Håper jenta di vokser og trives i magen din også!

SKYTTE - nå er jeg 21 uker på vei, tiden flyr.. Magen har poppet skikkelig de siste par ukene, gled deg ;)

TEDDY TORIA - jeg satser på å jeg skinner uansett kjole eller ei ja!! Thi-hi. Har heller ikke merket noe til den greia, men vi får håpe andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag kveld, vi har spist deilig middag (kamskjell stekt i chili og hvitløk med risnudler, stekte sukkererter, pinjekjerner og hvitløksbaguetter til) og nå sover mannen litt (har vært slapp denne uka stakkars) mens jeg har satt en Toro jordbærpai i ovnen.  :)

Nam, hørtes deilig ut!!

Godt å lese at det går fint med deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Nei jeg skal slett ikke klage nå, jenter! :) Har hatt en fin helg, men får stadige påminnelser om at tempoet må holdes nede for å unngå store smerter. Men gurimalla så deilig å kunne gjøre noe! I går var jeg på Åhlens og Plantasjen med to kompiser, og fikk snopet masse til huset; liftgardin til garderoberommet, morsomme shoppingbilder til samme, flere flotte planter til bad, stue, soverom, kjøkken og gang, dekorative puter til sofaen, stilige duker og moderne duftlys. Med en god handleliste på forhånd kjøpte jeg nesten bare ting jeg hadde tenkt ut på forhånd også! Alt ble veldig fint og nå koser jeg meg enda mer her. Noen uker sykmelding og sofaligging har gjort at jeg har sett noen "hull" jeg nå altså har fylt.

I går kveld tok min kjære meg med ut på Smauet der vi spiste en deilig 3-retters middag og storkoste oss. Vi skravlet og var helt yre, er veldig glade og fornøyde begge to for tiden. Babyen i magen har det bra, huset blir stadig koseligere (mannen har stadige prosjekter han også),. vi har det bra på jobb og i det hele tatt. Heldige er vi! Kjekt å ha sånne utekvelder alene, om noen måneder forandrer livet seg..

I dag har jeg laget lammelår til middag som mine to kusiner fikk servert. Så har jeg skravlet i telefonen med min barndomsvenninne som også er gravid, stor stas! Kvelden blir nok tilbragt foran tv-skjermen. 22 uker på vei i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en shoppingrunde, høres ut som du fikk gjort unna virkelig mye!

Vi håper på å få til en runde på lørdag, skal ha masse greier på IKEA + vil titte litt i noen babyutstyrsbutikker i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATTIS MED 22 UKER IDAG!!!

Ååååå sånn shopping til huset er sååå bra! Bare sitte og se seg rundt og være SÅ fornøyd etterpå! Det er en god følelse!

Er noen mangler her i stua for tiden,men pengene mine går rett til tannlegen så....Må bare smøre meg med tålmodighet!

Koselig med kjærestekveld ute ja! Er godt når man føler seg fornøyd og har det bra! Sånn det skal være!

Håper uken din blir kjempebra og uten for mye vondter...!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

22 UKER PÅ VEI!

Takk for koselige besøk Grooo og Skytte! Shoppingen lørdag har gitt meg blod på tann, nå er jeg såå giret på å kjøpe inn stellekomode til badet slik at jeg kan organisere babyutstyret.. Thi-hi. Håper å få en kikkerunde på det og vogn i løpet av uken men tviler på vi kjøper med det aller første.

I dag er en god dag bekkenløsningsmessig sett :ler: Sov godt i natt og har ikke spesielt vondt i dag. Herlig! Solen skinner og nå er min kjære på vei hjem fra jobb. Elektrikeren skulle egentlig komme og ordne noen småting her i dag men han måtte melde avbud. Kjedelig, hadde gledet meg til å få unna de småprosjektene. Nå blir det lammelår-rester fra i går til middag og så tenker jeg å få med min kjære ut og prøve å gå en liten tur for å kjenne på formen min.

I skrivende stund sparker og koser lille nurket seg i magen min, koselig at jeg kjenner henne hver dag nå. Bestilte forresten en mulig bryllupskjole, en topp og en vårbukse fra www.motherhood.com i går og er spent på om det er like bra som det ser ut. Venter også på en bokpakke fra Norli (Mammutsalget) og startpakken fra www.babyglede.no som jeg har meldt meg inn i... Lett å bli hektet på internett-bestillinger ja.. Ellers bestilte vi konsertbilletter til Gurus Jazzmatazz i mai, gøy å ha noe sånt å glede seg til. På kino-ønskelisten min nå står en haug filmer jeg håper å få sett snart; Walk the line, Matchpoint, Capote, Muchen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 UKER PÅ VEI!

Bestilte forresten en mulig bryllupskjole, en topp og en vårbukse fra www.motherhood.com i går og er spent på om det er like bra som det ser ut. Venter også på en bokpakke fra Norli (Mammutsalget) og startpakken fra www.babyglede.no som jeg har meldt meg inn i... Lett å bli hektet på internett-bestillinger ja..

gratulerer med 22 uker!

Kjenner til at det er lett å la seg friste av internettbestillinger,ja, spesielt da jeg var mye sykemeldt og kunne sitte og surfe på maskinen.. Så nå venter jeg på ny mobil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellekommode tror jeg blir det første som kjøpes inn her og, kan liksom ikke starte å kjøpe bittesmå klesplagg før jeg har ett skikkelig sted å oppbevare dem synes jeg *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...