Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Mange som bur i nærheten av kvarandre, forstår eg... Kanskje vi skulle ha ordna eit Oslo/Bærums-treff ein gong er er på besøk hos pappaen min i Bærum!?!?

Det hadde vært veldig morro! :)

ah, da er kake og invitasjoner bestilt :) nå begynner det å ta skikkelig form her...er 4 mnd + 1 dag igjen nå :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nærmer seg... Hva slags kake skal dere ha?

Den ligge rpå albumer. Bestilte den i forigårs :) Fyllet skal være friske bringebær og vaniljekrem og krem blandet. Lokket er hvit marsipan. Kaken er helt lik som på bildet, bare at den champagnefargede liljen i midten er erstattet med en champagnefarget rose :)

Dere da? Bestemt dere for kake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så du har fått bestillt kake også du da,har ikke kommet så langt jeg da enda :)

Hadde akkuratt det bakeriet den kaken du ville ha eller måtte du sende bilde så dei fikk lage utifra den ?

Har lyst og få kaken i orden nå :) Var og betalte kjolen min jeg da i går :hoppe: Nå er det jo under fire månder til vi skal gifte oss også :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så du har fått bestillt kake også du da,har ikke kommet så langt jeg da enda :)

Hadde akkuratt det bakeriet den kaken du ville ha eller måtte du sende bilde så dei fikk lage utifra den ?

Har lyst og få kaken i orden nå :) Var og betalte kjolen min jeg da i går :hoppe: Nå er det jo under fire månder til vi skal gifte oss også :hoppe: :hoppe:

Maibryllup dere og, ja? :)

Nei de hadde ikke den kaken, så jegmailet de bilde. De kan lage så og si hva som helst av kaker der, og det var det ikke mange som kunne :) Veldig fornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maibryllup dere og, ja? :)

Nei de hadde ikke den kaken, så jegmailet de bilde. De kan lage så og si hva som helst av kaker der, og det var det ikke mange som kunne :) Veldig fornøyd så langt!

Kan jeg spør om den var veldig dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør om den var veldig dyr?

kake for 60 personer koster 2800 + 1000 kr. i pant for den typen stativ. Man får faktura med 10 dagers forfall levert med kaken. Der legger de på 1000 kr for pant av stativet. Leverer man tilbake stativet før forfallet går ut (dvs. innen 10 dager etter bryllupet) , skal man trekke fra de 1000 kr fra fakturaen. Syntes det var veldig greit :) Dette skrev de på en mail til meg (hadde sendt bilder av forskjellige typer kaker)

>> Ja, vi lager kaker med helt hvit marsipan og

>> vi har stativer av alle slag, både rett opp - ned

>> stativ og trappestativ.

>> Det er heller ikke noe problem å lage de kakene som

>> du vedlegger bilde av.

>> Våre kaker er alltid nybakte og ferske og all pynt

>> og dekorasjoner er

>> håndlaget

>> her i vårt eget Conditori.

Kaken bestilte jeg fra Bogstad Catering :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey,vi må ha en del kake vi også for vi er en del folk til kaffi. Men synest det har vert litt dyrt,men tror prisen ligger rundt der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey,vi må ha en del kake vi også for vi er en del folk til kaffi. Men synest det har vert litt dyrt,men tror prisen ligger rundt der jeg...

Ja, det er absolutt ikke det dyreste stedet jeg har sjekket ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Bringebær, vaniljekrem, krem. :sikle: Må foreslå det for hun som skal bake vår kake, tror jeg. Kanskje hun kan prøvebake for oss en dag :sjarmor: Kaka deres høres i hvertfall utrolig god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg snart undertøyet mitt! hoho! Veninna mi fra New York er på vei hit med det nå. Er veeeldig spent på om det passer. Tror egentrlig ikke det, for jeg har gått litt ned i bryst strl. siden jeg bestilte det :icon_mad: isja!

Men kan hende det allikevel funker med sånn silikoninnlegg eller noe. *spent*

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg snart undertøyet mitt! hoho! Veninna mi fra New York er på vei hit med det nå. Er veeeldig spent på om det passer. Tror egentrlig ikke det, for jeg har gått litt ned i bryst strl. siden jeg bestilte det :icon_mad:  isja!

Men kan hende det allikevel funker med sånn silikoninnlegg eller noe. *spent*

Var helt nydelig korsettet :) sååååå fornøyd! Litt stor i cupene, men slenger nedi noen silikoninnlegg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Så godt at du er fornøyd! Deilig å føle seg fin fra innerst til ytterst :) Har du venninnebesøk nå? Kose deg i såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du er fornøyd! Deilig å føle seg fin fra innerst til ytterst :) Har du venninnebesøk nå? Kose deg i såfall :)

Hei, hun drar til Usa idag igjen, men var veldig koselig å ha henne på besøk (sov over to netter her)

Ja er kjempefornøyd :) Hvordan går det med dine forberedelser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...