Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Gjest nevèsta

Begynte visst å bli lenge siden jeg hadde vært her nå. Sitter og venter på at alle bildene dine skal åpne seg, men det tar visst tid... Lurt med en sånn side, da. Skoene og undertøyet var veldig fint. Greit å kunne bestille på den måten - selv hadde jeg aldri turt, må prøve ting før jeg kjøper. Særlig sko er jeg kresen på (dvs hvordan de sitter på foten). Hvor mange ganger kan de farges? De passer jo helt fint til selskapssko senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte visst å bli lenge siden jeg hadde vært her nå. Sitter og venter på at alle bildene dine skal åpne seg, men det tar visst tid... Lurt med en sånn side, da. Skoene og undertøyet var veldig fint. Greit å kunne bestille på den måten - selv hadde jeg aldri turt, må prøve ting før jeg kjøper. Særlig sko er jeg kresen på (dvs hvordan de sitter på foten). Hvor mange ganger kan de farges? De passer jo helt fint til selskapssko senere også.

Jeg tror de bare kan farges en gang... er ikke sikker på det ;) men de blir uansett fine sommersko til olabukser i ivory også :)

Jeg vet. Hadde det vært dyrere, hadde jeg ikke turt, men det var såpass rimelig (under 700 for alt sammen) så da tok jeg sjangsen. Dessuten har min venninne i usa åpnet pakkene og inspisert tingene at det ihvertfall SER bra ut før jeg får de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså :Nikke:

Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Heisann :) nei ikke skjedd så mye nytt i bryllupssammenheng her. Har jobbet med playlisten til bryllupet og har nå 9 (!) timer med nøye utvalgt musikk...men det er for mye. Å begynne å plukke ut igjen r vanskelig da det er mange sanger jeg vil ha med (er litt sær i musikksmakken, så må liksom smugle de innimellom) og sanger som alle kan like, 60 tallsmusikk til mine svigeforeldre, litt latino til mamma og stefar og de sedvanlige 70-80 talls låtene som både gammel og ung kan more seg til ;) hufffff...blir vanskelig dette her :) Også har jeg reservert både Royalsuiten på Continental og et De Luxe rom på grand (likte de luxe rommet bedre enn Juniorsuitene faktisk)..hmmm..hmmmmm.......det er 1000 kr. forskjell på disse, så spørs om det ikke blir Grand...men sambo har bod der før og mente han fikk så dårlig service. Har bodd der selv og men brukte ingen service liksom ;) Så jeg vet ikke. Men føler litt at når jeg likte begge rommene like godt burde jeg kanskje ta det rimeligste? Også er sønnen min 1 år idag! :hoppe: og løper rundt i leiligheten her så man kan bli helt tullerusk..hehe. feiret på søndag og det var stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Grattis med gutten som er 1år idag :bursdag:

ser dere har tenkt på å leie suite, det skal vi også - må ha litt luksus etter å ha travet rundt en hel dag og sikkert har gnagsår på beina :)

HA en kakerik kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye aktivitet ja! :ler:

Skal lese skikkelig igjennom alt jeg har gått glipp av når jeg er helt kvitt forkjølelsen. :Nikke:

Ha en fin helg, Kitekatt!

:klem:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med gutten som er 1år idag :bursdag:

ser dere har tenkt på å leie suite, det skal vi også - må ha litt luksus etter å ha travet rundt en hel dag og sikkert har gnagsår på beina :)

HA en kakerik kveld :klem:

takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble jeg 30 år...vet ikke helt hva jeg skal føle rundt det, men jeg har overhodet ikke hatt noen bursdagsfølelse. Kanskje likegreit Har ikke feiret enda heller, skal ha stor fest her til lørdag. Samboer fyller 32 den 16, så da slår vi sammen bursdagene våre til en jævlig fest :sjarmor: Igår var vi bare og spiste middag hos mamma, og tok noen øl på puben etterpå. Sliten idag på jobb, ja ;)

Fikk skoene fra USA idag. De var kjempefine Nå håper jeg bare at fargen står til kjolen, for kjolen henger oppe hos mamma. Må dra med meg litt sko og smykker og greier og prøve ordentlig en dag snart

For en mnd...vi har bursdag i starten av desember alle tre, også jul og greier *ler* skal nesten bli litt godt når januar kommer :forvirret:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Musikkliste er ein vrien sak ja.. Kjem du til å legge ut lista di i dagboka eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!!  :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Musikkliste er ein vrien sak ja.. Kjem du til å legge ut lista di i dagboka eller?

Hmmm...kan prøve...de ligger på mp3, så får se om jeg får kopiert navnene eller noe ;) *undersøke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger foreløpig liste...mangler noen sanger. Skal ha med endel fra Heathen albumet til Bowie bl.a. Mye fint for alle aldre der :) Ellers er det mye rart. Ikek musikk jeg nødvendigvis hører på, men mange skal tilfredsttilles. Svigers vil ha noe 60's...der har jeg tatt endel fra Pulp Fiction, for de fleste klarer å leve med det ;9 Også viol mamma ha noe latino musikk ;) jaja...innimellom har jeg smuglet noen låter som jeg liker, men ting jeg liker er ikke alltid "dansbart" ;)

Du får desverre ikke spilt av låtene, men måtte ta en print screen...

http://www.nyttig.net/webgalleri/sanger.JPG

Også har jeg noen ekstra sanger som kan puttes inn hvis det trengs :)

http://www.nyttig.net/webgalleri/B-sanger.JPG

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var nok litt i minste laget for mine auger i alle fall...

hm??? Du kan lagre bildet og åpne fra pc'n. Da kan du forstørre bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg og samboeren feire bursdagene våre. Han ble 32 igår, og jeg ble 30 den 11. Så vi har invitert 20 venner hit, og jeg har holdt på med å lage mat i 3 dager allerede :forvirret:

Vi skal ha koldtbord og jeg har laget: potetsalat, 2 boller pastasalat, ratatouille, 2 paier...

Og idag skal jeg lage: kjøttboller, kyllinglår, skinke, småpølser med bacon, foliestekt laks, salat, også skal vi ha loff, marinerte oliven og fetaost ved siden av...

PUUH! Også punch, da :) hvit bacardi, martini rosso, sprite, jordbær, stjernefrukt og lime. Vurderer å ha oppi noe tropisk nectar og og kanskje litt long island barmix...må prøve meg frem ;) Ikke lett alt dette her med en 1 åring som LØPER rundt i leiligheten og river ned ting ..hehe :babysmokk:

Men det blir bra! gleder meg veldig til festen ihvertfall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere hadde en super feiring! Høres ut som det burde bli nok mat, i alle fall. Hvordan var søndagen? ;)

Vi driver også og styrer med spillelister. Ikke enkelt, nei! Ikke bare skal man finne bra musikk, man må også finne en bra rekkefølge. Hmmm. Tror jeg skal ta en titt på deres jeg også.

Ha en fin juleuke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere hadde en super feiring! Høres ut som det burde bli nok mat, i alle fall. Hvordan var søndagen? ;)

Vi driver også og styrer med spillelister. Ikke enkelt, nei! Ikke bare skal man finne bra musikk, man må også finne en bra rekkefølge. Hmmm. Tror jeg skal ta en titt på deres jeg også.

Ha en fin juleuke!

:klem: i

hehe, joda det var MER en nok mat ;) men ble veldig vellykket da.

ja, playlisten vår er ikke ferdig...det er bare låter jeg har samlet i en mappe, så hverken rekkefølge er satt, og jeg mangler fortsatt mange sanger jeg vil ha med. Nå skal jeg ta for meg et par nick cave og pulp skiver og luke ut noen brukbare låter derfa :) Lykke til du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt nyttår!! :klem:

Ååå, jeg lurer på hvilken musikk vi skal ha i kirken..

Tror vi skal leie inn en på festen.

Har dere salmer, bare orgel i kirken, er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei du

Vel overstått(e) bursdag(er) og jul. Høres ut som om dere har hatt nok å gjøre. Selv droppet jeg bursdagsfeiringen min i år - har også bursdag i desember, og syns det blir litt for tett oppi jul. Tretti år er nok likevel litt mer å feire. Da er man endelig voksen i følge en kollega.

Skal dere ordne musikk selv eller velge ut og gi ønskene til en dj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...