Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått meg dagbok her. Driver og planlegger bryllup til sommeren over en lav sko her..hehe. Tror samboer er litt skremt :)

Endelig har vi fått satt datoen, som blir den 20 mai. Vi hadde opprinnelig tenkt å ta det til høsten, men for at mine portugisiske besteforelde skulle få anledning til å komme, så tok vi det i mai. Slik får de også opplevd norsk 17 mai feiring..hehe.

Vi skal ha bryllupet på Engebrets restaurant i Oslo. Det er den eldste restauranten i Oslo, fra 1700- tallet, og jeg pleide alltid å spise lunch med min avdøde farfar der når jeg var liten. Så det betyr litt for meg å ha festen der. Jeg må si at servicen jeg har fått under planleggingen der, har vært fantastisk! Vil gjerne anbefale stedet videre. Maten er fantastisk, og det geniale er at man setter sammen kuvertene selv. Ikke alle drikker alkohol, men skal allikevel ha mat, så slik blir det faktisk mye billigee kuvertpris enn andre steder :) Grorud kirke er booket til kl. 13, så nå mangler bare detaljene. Mye er i boks, og dere kan se endel av greiene

her

:bryllup:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit! Morsomt med nye dagbøker!

Et vennepar giftet seg på Engebret for 3 år siden. Det var veldig vellykket, og maten var nydelig. Det som var spesielt morsomt var at i forloverens tale ble det laget et stort poeng ut av at bruden er veldig glad i is. Noen av serveringspersonalet hadde tydeligvis hørt den talen, og når desserten (selvsagt is) skulle serveres hadde de laget en skikkelig gigaposjon til bruden.

Hva slags kjole har du tenkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen:

og når er den store datoen da?

Takk :) vi har ikke satt noen dato enda, men det blir til sommeren. Venter på at finansene er heeeelt i bols før vi bestiller kirke og lokale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) vi har ikke satt noen dato enda, men det blir til sommeren. Venter på at finansene er heeeelt i bols før vi bestiller kirke og lokale :)

Altså BOKS!! Ikke Bols *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et slep... Fantastisk. Er det to farger på den siste? En på overdel og en på underdel?

Det vet jeg ærlig talt ikke. Har ikke sett noen av de utenom bildet her, men jeg tror ikke det. Hra isåfall ikke lagt merke til det :)

Ja, det slepet er flott, men jeg lurer på om jeg skulle fått laget det kortere....kan bli slitsomt utover dagen/ kvelden ;) vet ikke jeg...aldri brukt noe med slep før..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ærlig talt ikke. Har ikke sett noen av de utenom bildet her, men jeg tror ikke det. Hra isåfall ikke lagt merke til det :)

Ja, det slepet er flott, men jeg lurer på om jeg skulle fått laget det kortere....kan bli slitsomt utover dagen/ kvelden ;) vet ikke jeg...aldri brukt noe med slep før..hehe

Jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken. Demetrios kjolen er egentlig ikke bildet godt nok til å få sydd en kopi...og jeg finner virkelig ingen andre bilder av den kjolen heller på nettet, selv ikke på firmaets hjemmesider. Spørs om jeg ikke må ta meg en tur tul hønefoss til butikken. Aner helelr ikke hva fargene heter...ivory, champagne, kreme osv...hva ER forskjellen????? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner helelr ikke hva fargene heter...ivory, champagne, kreme osv...hva ER forskjellen????? ;)

Dèt har jeg og lurt på. Hørte en forklaring på det en gang, men husker den ikke. Noe med hvilken annen farge de bryter mot, tror jeg. Den som finner det ut får si ifra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...