Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

oi, hadde helt glemt av denne siden jeg :) Kommer tilbake og skriver mer snart, for nå kom mann og barn hjem her :) Ja jeg har kjøpt kjole. Pronovias Tapiz *glise* er sååå fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med kjole!!Må ikkje glømme oss veit du!! Hehe... Gledar meg til å lese meir!! :)

Ja, ikke sant :) Sitter stadig på forumet, men glememr av dagboka. Nei, vi vet enda ikke hva vi får fra svigers. De ville sette seg ned og snakke om det, og de bor i Ålesund. men vi skal nok dit i jula, så finner vel ut av noe da :)

Er syk fra jobb denne uka, så sitter og titter litt på diverse ting. bordkort, innbydelser sov. Greit å finne tips og ideer mens jeg har tid ;) Sånt tar jo forbasket lang tid å finne ut av også *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trykksaker er gøy!! Hugs å halde oss oppdatert!

Jepp. Sålangt har jeg funnet ut at vi skal ha champagnefargede roser i lav dekorasjon på bordene (runde bord) med hjerteranker i (samme som i buketten), hvit duk, servietter. Restauranten har visst hvitt service og lysestaker i messing og glass. Lurer på å pynte enkle telysglass fra ikea med perler på snor og ha utover bordene. Som bordkort er jeg ikke sikekr, men enten blir det en champagnefarget rose med bånd knytt på med navn på, hefte av et eller annet slag rullet sammen med bånd med navn på gjest, eller helt enkle bordkort. Vet ikke enda. Fargene kommer til å være ulike hvittoner, derfor er det greit å ha litt stæsj for å skape riktig stemning, men allikevel enkelt. Vil gjerne kjøre en litt gammeldags stil, siden festen skal holdes i Oslos eldste restaurant. Blir det til at jeg kjøper invitasjonene, blir det mmuligens en av disse www.decoruim.no (tradisjon eller delikat) I buketten min skal jeg ha champagnefargede roser, noen gardaroser (er det slik det skrives? visst også champagnefargede med litt skinn av grønt og rosa) og hjerteranker. Rund enkel bukett. Kjolen har glassperler påsydd over hele fronten, men jeg tror at jeg allikevel velger perler som smykkepynt. Hva tror dere? tar imot forslag med stor takk ang alt sammen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal forresten ikke ha tiara, men perler i håret. Tenker på denne frisyren http://www.dbas.no/artikler/samlemappe_mak...ar/har_2003.asp (nederste) jeg har litt lengre hår enn hun på bildet (ligner visst endel forøvrig på damen på bildet, fargene er veldig like). Buketten blir også ganske lik den på bildet om dere klikker på det. Kjolen har jkeg kjøpt og det er denne: http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjo...=15&LimitTil=15 PR016 (Pronovias Tapiz. Bildet er helelr dårlig beskrivende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fin kjole!!! :) Bordet ditt hørtes veldig stilig ut!!! Anbefaler deg å prøve-pynte litt, då er det lettare å få eit bilde av korleis det blir!! :) (og så er det kjekt for oss å få sjå! hehe...) Lykke til vidare!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin kjole!!! :) Bordet ditt hørtes veldig stilig ut!!! Anbefaler deg å prøve-pynte litt, då er det lettare å få eit bilde av korleis det blir!! :) (og så er det kjekt for oss å få sjå! hehe...) Lykke til vidare!!! :)

Ja, vet ikke om det er så enkelt uten blomsterdekorasjonene og siden det er på restaurant ;) men det blir nok bra uansett ;) Hvor mye feil klarer man liksom å gjøre ved å pynte et bord...hehehe. Kan selvfølgelig pynte her hjemme, men har hverken serviset, lysestakene, borddekorasjonen eller noe. Da faller noe av poenget bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nydelig ut med den kjolen, buketten og frisyren du beskriver! :hjerter:

Jeg liker veldig godt champagnefargede roser selv, vi skal ha noen av de i vårt bryllup også! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du allerede har tenkt og planlagt kitekatt :Nikke: Høres ut som nydelige fargersammensetning i både bordpynt og brudebukett!!

Og kjolen din er helt skjønn :)

Ang perlekjede. Vil nok tro at perlekjede passer utmerket til denne kjolen. Selvom kjolen har glassperler, er de jo ikke(tror jeg da ;) ) så framtredende at det vil skjære seg...

Må bare prøve deg frem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle fine tilbakemeldinger :)

Var hos en venninne igår (ene forloveren min)og drakk vin og skulle planlegge mer. Hun giftet seg ifjor høst så har akkurat vært igjennom det. men vi kom vel egentlig ikke frem til så mye mer. Har jo allerede planlagt ganske mye *ler*

Hva mer er det jeg må tenke på egentlig?

dette er ferdig planlagt:

kaken

lokalet

mine klær/ hår/ smykker osv (sko/ undertøy må kjøpes, men det tar jeg etterhvert)

borddekning (må pynte telysholderene mine, tar det etterhvert)

blomster (mamma lager alt, utdannet blomsterdekoratør)

invitasjoner/ bordkort/ kirkeprogram (tror jeg...har ikke helt bestemt meg for hvilken)

musikk til festen (pc + anlegg, samt at jeg jobber med å laste ned musikk til playlist og noterer ned låter som er bra underveis som jeg kommer på de)

hotell

fotograf (venn som er fotograf gir oss dette i gave)

Ringer (jobber med saken)

Fått papirer fra folkeregisteret

Ting som ligger til litt senere:

brudgommens og sønnen vår sine klær

Hvilken sang til brudevals (har noen å velge mellom)

Toastmaster

Ansvarlig for gavebordet

Evt. frakt av gjester fra kirke til lokalet (stefar er bussjåfør så ordner seg nok)

Reise (vet ikke helt når vi skal reise)

Ønskeliste

Valg av salmer etc under seremonien

Mangler jo fortsatt noe, men vet enda ikke helt hva jeg skal ta tak i :) undersøker litt her og der og leser på forumet for å få tips.

Si fra hvis det er noe jeg helt har glemt, da :) Er jo ikke før 20 mai at vi gifter oss, så har enda litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen

Så på kjolen din-dritt fin :)

Ser at du har tenkt deg champange fargede roser, høres velge fint ut.

Ser ut som du er godt på vei til å bli gift, ja.

Det er så gøy å planlegge,ikke sant?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
Så på kjolen din-dritt fin :)

Ser at du har tenkt deg champange fargede roser, høres velge fint ut.

Ser ut som du er godt på vei til å bli gift, ja.

Det er så gøy å planlegge,ikke sant?

:klem:

DRITTFIN= BERGENSSLENG,BETYR AT JEG SYNTES KJOLEN DIN VAR RÅLEKKER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITTFIN= BERGENSSLENG,BETYR AT JEG SYNTES KJOLEN DIN VAR RÅLEKKER :ler:

hehehe, jeg skjønte det :ler:

Jo det er kjempegøy! Før har jeg alltid trodd jeg ikke skulle ha noe stort, ikke hvit kjole eller noe. Se hva som skjedde! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...