Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Godt nyttår søta!! Tenk, i år skal vi gifte oss!!!!!! :) Håpar du får ei fortsatt fin planleggingstid! Gledar meg til å følge deg vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nevesta og Epica :)

Vi skal ordne med musikken selv. Tar med en lap top og forsterker og høytalere og lager en playlist. La den ut tidligere her, men den har jeg endret litt på nå. Kan legge ut den nye snart, må bare legge poden og sånn :)

Har ikek tenkt på salmer enda, men må begynne med det nå. Tar imot forslag med stor takk. Har IKKE peiling på salmer, nei... :forvirret:

Vi tenker å ha enten Brudemars frå Jämtland av Gåte, men er redd det blir for mye "joiking" hehehee

Ellers blir det den standarden fra en midtsommernattsdrøm. Husker ikke navnet nå.

Blir vel bare orgel tenker jeg, men blir det Gåte, vil jeg prøve å få spilt selve låta slik den er. Er veldig usikker på dette...aner meg også at Gåte passer mer i små, litt mørke, intime kirker. Grorud kirke er veldig LYS liksom og ganske stor, så vet ikke helt om den egner seg. tilbakemeldinger på dette mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår søta!! Tenk, i år skal vi gifte oss!!!!!! :) Håpar du får ei fortsatt fin planleggingstid! Gledar meg til å følge deg vidare!

Takk likeså :) Håper dette nye året blir helt fantastisk for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Så gøy at du også gifter deg i Grorud kirke! Den er stor, men veldig fin. Mamma advarte meg riktignok om at kirkegulvet er laaaangt! Har ikke hørt Gåte, så kan ikke si noe fra eller til på det. Ellers var jeg der på julekonsert, og da hadde de lyst opp altertavla. Det ble skikkelig fint. Fikk nesten lyst til å gifte meg midt på mørkeste vinteren av den grunn. Uansett - godt valg ;) Er du fra området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

...Og når jeg ser på bildesiden din, ser jeg at dere også skal til Praha på bryllupsreise. Jeg skjønner at jeg bør overøse deg med spørsmål etter bryllupet deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Moro å lese dagboken din.

jeg så i en annen tråd at du skulle gifte deg i Grorud kirke så jeg ble litt nysgjerrig da vet du :)

Bor du langt unna kirken?

Er det lov for KG damer å komme å smugtitte? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevesta: Hehehe :) Vi har gått bort fra Gåte faktisk. Skal bruke Mendehlsons inn og Brudeslått fra Øre ut igjen.

Nei, jeg er ikke fra Grorud, men vi flyttet hit for 1,5 år siden og sønnen vår er døpt i Grorud kirke. Vi syntes altermaleriet var så nydelig, så da det er gratis og praktisk, sønnen vår er døpt der plus at vi liker kirken, valgte vi den :)

men ja - kirkegulvet er litt langt. Jaja, det spiller vel ingen rolle. Gikk da nedover det når jeg bar sønnen min til døpefontenen og det gikk fin- fint :) Får liksom tid til å se etter folk og smile til folk da :) Bare å spørre om raha når vi har vært der. Skal dere dit og? Når gifter du deg?

Skal du gifte deg i Grorud kirke også?

Grace: Bare kom og smugtitt du hvis du vil...*ler* Nei bor ikke langt fra, nærmere Steinbruvann.

Velso: Javisst! Bare å spørre det når vi kommer hjem :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betre med langt kyrkjegolv enn kort!!! :) I vår kyrkje er det berre nokre få meter fram til alteret.. Får prøve å gå kjempe-treigt!!! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Nevesta: Hehehe :) Vi har gått bort fra Gåte faktisk. Skal bruke Mendehlsons inn og Brudeslått fra Øre ut igjen.

Nei, jeg er ikke fra Grorud, men vi flyttet hit for 1,5 år siden og sønnen vår er døpt i Grorud kirke. Vi syntes altermaleriet var så nydelig, så da det er gratis og praktisk, sønnen vår er døpt der plus at vi liker kirken, valgte vi den :)

men ja - kirkegulvet er litt langt. Jaja, det spiller vel ingen rolle. Gikk da nedover det når jeg bar sønnen min til døpefontenen og det gikk fin- fint :) Får liksom tid til å se etter folk og smile til folk da :) Bare å spørre om raha når vi har vært der. Skal dere dit og? Når gifter du deg?

Skal du gifte deg i Grorud kirke også?

Vi gifter oss i Grorud kirke 24. juni. Flyttet til området for litt over halvannet år siden, men har alltid hatt en viss tilhørighet til Grorud. Både Mendehlsons og Brudeslått fra Øre er veldig fine. Har tenkt på den siste selv - må bare få min bedre halvdel til å høre på den, så han skjønner hva jeg snakker om ;) Kanskje jeg også skal komme og smugtitte på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace: Bare kom og smugtitt du hvis du vil...*ler* Nei bor ikke langt fra, nærmere Steinbruvann.

Hmm, da bor du i nærheten av ¤Arwen¤ da tenker jeg...

He he, rart at det er så mange KG folk i nærheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da bor du i nærheten av ¤Arwen¤ da tenker jeg...

He he, rart at det er så mange KG folk i nærheten. :)

ååå? Så morsomt :) Bor du på Grorud også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss i Grorud kirke 24. juni. Flyttet til området for litt over halvannet år siden, men har alltid hatt en viss tilhørighet til Grorud. Både Mendehlsons og Brudeslått fra Øre er veldig fine. Har tenkt på den siste selv - må bare få min bedre halvdel til å høre på den, så han skjønner hva jeg snakker om ;)  Kanskje jeg også skal komme og smugtitte på deg?

hehe, bare kom! Kirken er åpen for alle den ;) og kanskje jeg kommer og titter på deg og! :sjarmor:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei, la igjen hilsen i boka di, jeg der jeg spør om du har bestemt deg for hvilken av de to kjolene du har avbildet i albumene du skal bruke? Begge er jo nydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nevèsta
hehe, bare kom! Kirken er åpen for alle den ;) og kanskje  jeg kommer og titter på deg og!  :sjarmor:

Bare å komme det :)

Ha en fin søndagskveld, Kitekatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som bur i nærheten av kvarandre, forstår eg... Kanskje vi skulle ha ordna eit Oslo/Bærums-treff ein gong er er på besøk hos pappaen min i Bærum!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...