Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

De blir fine! Forelsket meg helt i det lille verset, jeg...

Jeg gifter meg på samme tid, samme sted, men annen dato ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Påske til dere også, og takk :)

Nevesta: Hvilken dato? kanskje jeg kommer og ser på deg og hvis det er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosligt at dere kan gå i hverandres bryllup :)

Kjempe stilige bordkosrt :)

Blir det hvitt papir?

Jeg har også begynt og tenke alternativ.... Ble så vanskelig og se namna og sånt på dei bånda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosligt at dere kan gå i hverandres bryllup :)

Kjempe stilige bordkosrt :)

Blir det hvitt papir?

Jeg har også begynt og tenke alternativ.... Ble så vanskelig og se namna og sånt på dei bånda...

Ja jeg vet...ble så tullete å finne bra tusj til det, så da orket jeg rett og slett ikke mer. Har holdt på noe fryktelig med de båndene og bare møtt motgang. Tenkte ha noe creme farget papir, slik at arkene ser litt "gamle" ut ift. alt det hvite på bordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det hørest fint ut :)

Men kasnkje jeg også skal ha det da...hm...var en fin ideè ihvertfall,og kjempe fint dikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det hørest fint ut :)

Men kasnkje jeg også skal ha det da...hm...var en fin ideè ihvertfall,og kjempe fint dikt :)

Bare å bruke mitt som mal hvis du vil. Ble kjempefint når jeg ruller det sammen og får silkebånd på. da synes bare navnet og rosen :) Deler arkene i to også så det blir A5 strl på det, da passer det fint oppå tallerkenen.

Får du opp teksttypen? Hvis ikke kan jeg maile den til deg. Er ikke standard på pc' ene vet jeg. Teksten heter English.

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Men jeg skal ha sangheftet vårt opp på fatet jeg ,kasnkje det blir for mye opppå der da....hm...kanskje jeg må finne på noe annet lurt å legge det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Men jeg skal ha sangheftet vårt opp på fatet jeg ,kasnkje det blir for mye opppå der da....hm...kanskje jeg må finne på noe annet lurt å legge det da...

Er det mange sanger da? Kan jo ha de i rullen også hvis du bruker litt tynnere ark enn vanlig. Eller så kan man ha sangheftet under tallerkenen. Hvis du dropper meny og bordplassering kan du ha bare sangene rullet sammen som bordkort.

Hva slags blomster skal dere bruke i bryllupet forresten? Blir kanskje feil med rose hvis dere ikke skal ha det. Eller har dere noe tema, hjerter, ringer eller noe? Jeg kjeder meg sååå fælt idag (mann og barn er borte og det er uvant å være alene) så jeg leter gjerne opp noe til deg :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som er alene da :)

Jeg må gå opp og hente minsta nå,for hun våknet,men vi skal ihvertfall ha roser da tror jeg.... men har kjøpt inn alt vi skal ha til sanghefta nå,så dei forandrer jeg ikke på.

Men får se,får diskutere det litt. Kan jo legge med ett bilde av prøvepynringen min,men blir jo ikke helt slikda,men noe i den duren :)

Lurte på om dere har valgt dere utgang og ingang marsj? Har begynt og tenke på det jeg :)

Mye som svirrer oppi hodet mitt i dag av bryllupsplanlegging :)

Deiligt og ha tid til det ihvertfall :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som er alene da :)

Jeg må gå opp og hente minsta nå,for hun våknet,men vi skal ihvertfall ha roser da tror jeg.... men har kjøpt inn alt vi skal ha til sanghefta nå,så dei forandrer jeg ikke på.

Men får se,får diskutere det litt. Kan jo legge med ett bilde av prøvepynringen min,men blir jo ikke helt slikda,men noe i den duren :)

Lurte på om dere har valgt dere utgang og ingang marsj? Har begynt og tenke på det jeg :)

Mye som svirrer oppi hodet mitt i dag av bryllupsplanlegging :)

Deiligt og ha tid til det ihvertfall  :sjarmor:

Ser veldig pent ut! Blir kanskje litt overkill med rull med meny osv i tillegg til heftet, ja....

Ja det er deilig å ha litt fred og ro rundt seg. Driver å rydder og vasker her innimellom, mens jeg spiller playlisten til bryllupet..hehe. NERDETE!! :ler:

Vi skal ha Mendehlsons brudemars inn og brudeslått fra øre ut (sambo er fra sunnmøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde fra prøvesminkinkeg. Øynene er sminket forskjellig, men etter at jeg spurte her inne og råd fra de som sminket meg, går jeg nok for det høyre øyet (det hørtes litt rart ut *ler*) Selv om jeg helst sminker meg selv som på det venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det høgre auga var utruleg lekkert!! Dessutan er du ei veldig vakker kvinne, som kjem til å bli ei nyyyydeleg brur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høgre auga var utruleg lekkert!! Dessutan er du ei veldig vakker kvinne, som kjem til å bli ei nyyyydeleg brur!!!

Takk for råd og tusen takk for det flotte komplimentet :)

Det er du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Tenker folk på ditt høyre øye eller til høyre for oss? Hm.. Vet sannelig ikke. Tror kanskje det høyre øyet (ditt høyre, altså)... Bestemt deg ennå? Fin blir du i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...