Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes begge øyene var like fine jeg :sjenert:

Men det var jo forskjell på dem, så der får du gå for det du synes er finest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker folk på ditt høyre øye eller til høyre for oss? Hm.. Vet sannelig ikke. Tror kanskje det høyre øyet (ditt høyre, altså)... Bestemt deg ennå? Fin blir du i alle fall.

Takk for hjelp i et slikt VIKTIG spørsmål..hehehehe

Går nok for det høyre, og skulle jeg føle det uvant utover dagen, kan jeg bare ta på litt kajal, så blir det som det venstre (på bildet altså) og slik jeg pleier å ha det ;) Mer sminke på kvelden liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0845 igår morges fyker jeg rundt i pysjen og prøver å redde sofaen fra å bli leverposteibefengt av en frokostspisende ramp av en sønn jeg har. Alt står på hodet. Så ringer det på døra og der er Åsa, ene forloveren min. Kjempelur! :) hehe...Får beskjed om at jeg har en time på meg til å dusje og stelle meg så må vi gå. jeg gikk omtrent rundt meg selv her, og lurte jo selvfølgelig på hvor sønnen min skulle gjøres av da samboer er i Ålesund i helgen. Men de hadde fixet barnevakt, hans gamle dagmamma. Jeg dusjer og steller meg og stresser masse, og da kommer hun andre forloveren min med en nydelig bukett orkideer til meg. Så kommer mamma og sier at hun ser meg senere, hun skal kjøre sønnen min og barnevakten hjem til henne, da han skal sove der. Får også beskjed om at påfølgende dag er han hos mamma og skal også ligge over hos henne en natt til, så jeg får hvilt meg dagen derpå. Gudskjelov *ler* men nå må vi gå for vi må rekke banen :)

Vi tusler avgårde, høy kameraføring og fnisefaktor på vei til t- banen, og på perrongen tryller Åsa og Helle Therese (forloverene mine) frem en rosa krone, jordbær og champagne Så kom det beste av alt: På nesten hvert t- bane stopp (og det er mange fra Grorud til sentrum) kommer det på en kamerat av meg. Og pappa, bror, x- er, pappas kamerat og min liksomonkel, stefar og kompiser jeg ikke har sett på flere år, og alle har med en rød rose til meg. Til slutt syntes jeg nesten ikke bak buketten jeg hadde..*ler* Jeg ble SÅ rørt. Gutta i dress og slips og rene og pene..hehe. Så herlig!!! Det var det aller aller beste med dagen, synes jeg. Aldri hørt om sånt før så ble skikkelig overrasket! :) På Stortinget der vi gikk av, ønsket alle meg lykke til, klemte meg, takket for seg også dro de. Dressa seg opp slik bare for å sitte på t- banen sammen med meg...Ufattelig at jentene hadde fått de til dette, altså!

Så bar det videre til Grand hotell der jeg fikk 1,5 time massasje i velværesenteret. :sjarmor: Nydelig!! Etterpå møter jeg alle jentene i Etoile bar på grand og vi drikker vin og spiser smørbrød. Der er også mamma og min aller aller første barndomsvenninne som jeg ikke har sett på 20 år!!!!! SÅ koselig å møte henne, tonen var kjempegod, og det var som om det var igår vi reket rundt som 5 åringer og fant på streker! Utrolig at de klarte grave frem henne! Så bærer det videre for meg igjen, denne gangen til Bli ny salongen på karl johan, der jeg får håroppsett og makeup Så til slutt ut som en spansk senorita nesten (litt i overkant pyntet syntes nå jeg, men det var morro) *ler* og dette passet jo bra, for nå bar det til Fredensborgveien og Flamencokurs!!! Jeg og alle jentene skulle lære oss å danse Flamenco! Kjempegøy! Jeg ble dresset opp i kjole og fullt utstyr, og gjorde mitt beste, men jeg tror ikke det blir noen flamencodanser ut av meg..hehe :sjenert:

Etter dette bar det hjem til Åsa som bor rett ovenfor veien fra Flamencoskolen, og der ventet det sangria og vin/ øl/champagne alt hva man kunne ønske seg av drikkevarer:) Men først fikk jeg lov å gå i dusjen, for jeg var full av olje etter msassasjen, brunkrem (jeg hater det) og svett etter dansingen. Godt å friske opp litt og bli seg selv igjen Håret var uansett ødelagt etter dansing og litt regn (jeg var lettet for det egentlig..hehehe, trivdes ikke HELT med overdådig håroppsett og maaasse krøller, men jeg ser på bildene at jeg faktisk var ganske fin *ler* rare greier det der...) Så var det masse morsomme leker de hadde kokt sammen. Høytopplesning av emailer fra gamlekjærester/ flørter (du verden hva de hadde klart samle sammen av info - skremmende! ), kamerater som ikke haddet kunne komme på t-banen, venninner i utlandet og gamle arbeidskollegaer! Lekene var morsomme, masse spørreleker bl.a. skulle jeg gjette på masse spørsmål de hadde gitt til samboeren min og som han hadde svart på. Morsomt!

Så var det middag - grillmat som ble tilberedt i stekepannen pga regnvær, men det var helt nydelig. Flere morsomme spørreleker, veeeldig sentrert rundt x- er og andre lumske greier *ler* kjempegøy!! Enden på visa var at jeg befant meg mer eller mindre ekstatisk drita på champagne, hoppende opp og ned til 80 talls synthpop kl. 0600...hehehe, da var det vel på tide å ta kvelden Nå har jeg endelig kommet meg hjem til meg selv og er gaaanske redusert i formen, men superfornøyd!

Jentene klarte virkelig å lage det mest perfekte utdrikningslaget jeg kunne tenke meg. Jeg er så ufattelig imponert og absolutt alt var bare supermorro og gjennomtenkt. Ikke noe utdriting heldigvis!!! :ler:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes jo kjempekoselig ut! tenk at de hadde fått tak i alle de menneskene, og all informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig utdrikningslag!!

Knallbra venninner du har som har fått i stand alt det der, de må ha gjort litt av en innsats!!

Tipper foresten at du så knallfin ut som spansk señorita. ;) Olé!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,det hørtes kjempe artigt ut,kjempe artigt at vennindene dina har truffet så bra da :)

Mine traff også mitt i blinken :hjerte:

Vennindene mine kjenner meg virkelig ,er så glad for å ha gode venninder :hjerte:

Hørtes kjempe morsomt ut det med at folk kom på t-banene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig utdrikningslag!!

Knallbra venninner du har som har fått i stand alt det der, de må ha gjort litt av en innsats!!

Tipper foresten at du så knallfin ut som spansk señorita. ;) Olé!!

:hoho: Du kan se selv....Tror ikke det er heeeelt meg, men det var morro :ler:

En ting som er sikkert - jeg skal ALDRI ha på meg rød leppestift..hehe

Slenger på bilde fra hår og makeupen på Bli ny senteret også jeg :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin var du kitekatt ;)

Hørtes ut som et kjempe fint u.l. Kjempe søtt med de som kom på t-banen med en rose da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag! Flott at de hadde fått ordnet så mye.

Nå nærmer det seg med stormskritt. To helger igjen før den "store helga".

Er du i rute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag! Flott at de hadde fått ordnet så mye.

Nå nærmer det seg med stormskritt. To helger igjen før den "store helga".

Er du i rute?

Jeg tror det :) Jeg har egentlig ingenting jeg kan gjøre på dette tidspunktet, alt må tas i dagene før (printe ut bordmeny med bordkart osv) ;) Så da må jeg vel være i rute ;) Men jeg lurer stadig på om det er noe jeg har glemt, selv om jeg innerst inne tror at det er en umulighet, så mye jeg har drevet med dette her og diskusjoner som fungerer som flotte påminnelser jeh inne på forumet ..hehe

Det er rart å tenke på - om to uker er jeg gift :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei og hopp :hoppe:

Fytti som det nærmer seg for deg nå, kk... er sommerfuglene under kontroll?

Forresten kjempefine bilder, og hørtes ut som et knall utdrikkingslag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: oi du var skikkelig nyyyydelig på det bildet fra hår og makeup timen :)

Oi...tusen takk :) Det var pent sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kan heller ikke tenkte meg at du har glemt noe, kitekatt. Du er jo så strukturert. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...