Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste dag som frøken her inne :) Stresser litt, men alt er bare koselig. Alt under kontroll! Takk alle sammen for lykkeønskninger :) Neste gang dere ser meg her er jeg FRU!! :overrasket::hoppe::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL MED MORGENDAGEN!!!! :klem:

Pløyde meg gjennom bryllupsdagboka di igår. Utfra forberedelsene å lese, blir det garantert en strålende dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:hjerte: Til lykke med dagen i morgen kitekatt. :hjerte:

Håper dere får en superfantastisk dag sammen med familie og venner og at alle forventninger og litt til blir innfridd.

Gleder meg allerede til å høre om dagen deres.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Gratulerer så mye med dagen, Kitekatt! Tenk - i dag blir du fru! Håper du virkelig koser deg. Synd det regner, men dråper i sløret betyr jo lykke :)

:klem: :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

:hjerte: gratulerer så mye med bryllupsdagen :hjerte:

Måtte den innfri alle forventninger!

Gleder meg til å høre om dagen deres :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Klarte ikke helt holde meg unna ;)

Du var en nydelig brud, og det var en flott vielse! Håper festen etterpå svarte til alle forventninger.

Endret av nevèsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg gift!

Det var en helt fantastisk dag! Åhhhh...kommer nesten ikke over at alt gikk helt perfekt. Jeg klarte til og med å ikke være stressa i det hele tatt, og jeg suget til meg alt fra hele bryllupet så det holdt! Nå har jeg så mange klare og gode minner å leve på :hjerter_rundt: Tror jeg fikk med meg alt og det var ikke et sekund jeg ikke var verdens lykkeligste og storkoste meg!

Det ble desverre regn, men det er helt greit. Det klarnet opp på kvelden, og da var det deilig å stå litt ute.

Jeg var helt iskald og rolig til vi kom til kirken. Frisøren sa at hun aldri hadde hatt en så rolig brud før ;) Men det holdt helt til kirkedørene åpnet seg og inngangsmarsjen begynte. Jeg skalv over hele kroppen når jeg gikk inn i kirken, og tårene rant og rant! (Jeg måtte faktisk løpe inn i kirken når klokkene slo. Vi var tidlig ute, men endel gjester var forsinket og hadde ikke kommet, bl.a. mine svigeforeldre og min sønn...så jeg måtte vente i bilen. Men så begynte klokkene å slå, så da måtte jeg bare løpe inn. Det var litt stress, så da kom vel nervene) Men så fikk jeg øye på Egil og da ble alt mye bedre. Han så like nervøs ut som det jeg følte meg, men han hadde et så godt smil, og det blikket han så på meg med, var det beste blikket jeg har sett :hjerte: Han tok meg imot og vi satt ved siden av hverandre og holdt hverandre så hardt i hånden som jeg ikke trodde var mulig. Vi rett og slett klamret oss til hverandre med hendene våre, og det var så godt å stå sammen. Følte oss begge som to små barn...skrekkslagne, men samtidig så lykkelige. Vi har snakket mye om dette i dag. Jeg har sett han med tårer i øynene EN gang, og det var når vår sønn ble født. Nå har jeg sett det tre ganger. I kirken og under talen han holdt :)

Vi knotet litt...begge fikk jernteppe så det holdt..hehe..jeg ga fra meg buketten min litt for tidlig, glemte å klemme pappa og sånn, men det gjør ingenting :)

Etterpå dro vi til Engebrets og hadde mottagelsen. Vi tok også fotografiene inne i stortingssalen, men desverre, er bildene ødelagt. Det var noe galt med Så alle de formelle familie og forloverbildene er ødelagt. Veldig lei meg for dette, men han sa at alle bildene fra kirken og festen var kjempefine (dette er en god kamerat, og han var SÅ lei seg...er skuffet og trist, men ikke sint på han) Uansett...vi skålte i champagne og gikk til bords. Maten var fantastisk, og jeg spiste meg faktisk så stappmett at jeg ikke fikk ned mer enn to biter med kake :forvirret: Bordene og lokalet var så nydelig. Akkurat slik jeg hadde sett det for meg. Ofte er ting finere i hodet mitt når jeg planlegger, men denne gangen ble det akkurat slik jeg ønsket :)

Det var MANGE taler....men den som overrasket meg mest var talen fra min mann (det er så kult å si det :ler: ). Han er ingen taler...han var skrekkslagen, skalv over hele seg og stotret frem den nydeligste, mest rørende rett fra hjertet talen jeg noengang har hørt :hjerter:

INGEN, og jeg mener INGEN hadde et tørt øye. Flere satt åpenlyst og gråt. Inkludert meg! Også skulle jeg holde talen rett etterpå og jeg snufset og gråt, men fikk tatt meg sammen etter hvert, så jeg klarte å tale. Så det gikk bra.

Festen var så vellykket. Musikken perfekt, og vi hadde 45 min live musikk innslag av to kamerater av egil som spiller. De spilte så nydelig musikk! Resten var playlist jeg har satt sammen selv :) Ble kjempebra!

Mange danset, og jeg og egil som aldri har danset sammen før, danset MYE! Men vi var helt i vår egen verden, vi enset ikke de andre og var virkelig "alene" i rommet, så fikk litt sjokk når jeg så bort fra egil og så 12-14 stk. linet opp med kamera som knipset bilder av oss.. Og stående applaus når vi var ferdige...Og dette var ikke engang brudevalsen :ler: . Vi danset og koste oss så fælt og er helt nyforelsket igjen! Vi gikk fra festen kl 0500!!! Da var det skikkelig party for da var de "gamle" reist hjem, så hæla slo skikkelig i taket da :danse: Det var så morro! Vi spaserte faktisk til hotellet vårt....alle på veien gratulerte oss. Så koselig! Hotellet var kjempeflott og vi har virkelig kost oss! Nå er vi hjemme og Egil sover litt, og vi venter på at sønnen vår skal komme hjem. Når han er i seng, skal vi åpne gaver og se på videoen fra bryllupet. Gleder meg!!!

Jenter....jeg fikk det mest fantastiske bryllupet jeg kunne ha ønsket meg! ALT var perfekt, og jeg kan ikke engang tro at det ble så vellykket. Mange har sendt melding idag og sa også til oss igår at det var det beste bryllupet de hadde vært i. Det var SÅ koselig å høre :)

Gled dere!!!!

Og JO! Jeg fikk den nyyydeligste diamantringen i hvitt gull og 0,15 ct i morgengave...bare at jeg fikk den på festen, for jeg ville så gjerne vise den frem :) (jeg visste hva det var, for jeg har plukket den ut selv...hehehe)

Bilder kommer så fort jeg har fått de...kan ta litt tid da fotografen skulle sende cd i posten imorgen.Men hvis jeg får noen på mail, legger jeg de ut :)

Nevesta: Det var SÅ koselig at du kom i kirken :) Fikk jo ikke mer enn hilst på deg og var så overveldet, men satt skikkelig stor pris på det :klem:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til som fru! :klem:

Hele bryllupet hørtes fantastisk ut! Jeg håper vårt blir like vellykket!

Synd med bildene, men hvis dere får fine bilder fra festen, så ordner det seg nok!

Må bare komme med en innrømmelse.... Jeg har stjålet masse fra kirkeprogrammet deres... Brukte det som mal da jeg laget vårt idag.

Tusen takk for alle ideer og inspirasjon! Håper du holder deg her en stund til, så vi får dra nytte av dine ideer og erfaringer en stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer og lykke til som fru!  :klem:

Hele bryllupet hørtes fantastisk ut! Jeg håper vårt blir like vellykket!

Synd med bildene, men hvis dere får fine bilder fra festen, så ordner det seg nok!

Må bare komme med en innrømmelse.... Jeg har stjålet masse fra kirkeprogrammet deres... Brukte det som mal da jeg laget vårt idag.

Tusen takk for alle ideer og inspirasjon! Håper du holder deg her en stund til, så vi får dra nytte av dine ideer og erfaringer en stund til!

Selvfølgelig :) Dere blir ikke kvitt meg så lett :)

Bare koselig at du bruker det. Er jo derfor jeg legger det ut her, sor å dele hvis noen andre liker det også :)

Og GRATULETRER med barn i magen!! Du har så mye å se frem til :klem:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer så mye som fru :klem:

Høres ut som dagen var veldig flott, og at der koste dere masse. Litt synd med "de offisielle" bildene, men da får dere ha disse minnene inni hodene ders, for resten har dere jo fått festet på film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER!! :klem:

Dagen deres høres jo helt perfekt ut, og jeg håper dere nyter de første dagene som herr og fru til fulle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Kitekatt, og tusen takk for et nydelig referat. Godt å høre at dagen deres ble slik dere ønsket dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:grine: Det hørtes jo bare helt fantaaaastisk ut!!! :klem:

Masse masse gratulerer! ;)

Så gøy å høre at bryllupet var så vellykka!!! :kyss:

gleder meg til bilder!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...