Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Gjest nevèsta

Ja... Hvis noen har en, bør de ta han med! Stilles ut mellom kl. 10 og 12 sammen med den høye mannen, damen med bart og gutten med tre hoder! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:ler:

Morsomme dokke..

Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har skumlest litt i dagboken din, og jeg er veldig overrasket :overrasket:  Vi skal nemlig gifte oss på samme dato, vi skalha samme spesielle gravering i ringene og vi bor begge på Grorud!!!! Dette var nesten litt for mange sammentreff på en gang :hakeslepp:

Oisann!!!! Det var litt sprøtt :) Vi skal ikke ha den graveringen allikevel, da jeg akkurat leste en bok som ødela ordtaket litt for meg..hehe, men når skal dere gifte dere i grorud kirke? Vi skal kl. 13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Morsomme dokke..

Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Alt i Orden, Veslo :) Sliter med samme problem (bytter ut skole og trening med jobb og krevende unge og påfølgende barnehageviruser)

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :) Håper dere har svart ærlig nå, da..hehe.

Har aldri holdt skrevet tale før. Bare blitt tvunget til å improvisere noe, og aldri husket et ord av hva jeg har sagt etterpå. Får sånn "nå svimer jeg av ut av meg selv"- følelse.

Tror dere den er for lang? Jeg VIL klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Syns den virket passe lang, jeg, og veldig rørende. En god blanding av spøk og alvor. Fikk et veldig godt inntrykk av hvor høyt du elsker mannen din :) Leser en tale til en mann jeg ikke kjenner og tårene presser på - hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den virket passe lang, jeg, og veldig rørende. En god blanding av spøk og alvor. Fikk et veldig godt inntrykk av hvor høyt du elsker mannen din :) Leser en tale til en mann jeg ikke kjenner og tårene presser på - hvordan skal dette gå?

Å så bra :) Ja jeg elsker han, men etter vi fikk barn blir liksom romantikken lagt litt tilside og man blir veldig "samarbeidspartnere" hehe...derfor var jeg litt redd det ikke kom så godt frem at jeg elsker han, for det gjør jeg jo, men det er ikke noe jeg går og tenker på og føler på hver dag liksom. det har jeg rett og slett ikke tid til *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin tale - stjeler litt inspirasjon fra deg jeg.... Ble jo helt grepet av kjærligheten du føler til din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig fin tale - stjeler litt inspirasjon fra deg jeg.... Ble jo helt grepet av kjærligheten du føler til din kjære.

Så bra! Nå ble jeg glad :) Stjel i vei...jeg har allerede stjålet litt fra veslo..hehehehe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en flott tale!! Jeg har akkurat vært på biblioteket og lånt bøker om taler. Skal skrive tale til min kjøre som jeg skal gifte meg med i begynnelsen av mai. Har heller aldri holdt eller skrevet tale før. Jeg er drit nervøs, men dette må jeg bare klare!

Lykke til med å holde talen!

Den var veldig bra skrevet! :tommel::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes også talen din var kjempefin! Stjeler litt tips om hvordan jeg skal sette opp talen min, og hva jeg skal ha med!

Fikk plutselig lyst til å fortsette på min!

Lykke til med talen!

Tror ikke den er for lang, og den forklarer godt at du er kjempeglad i han! Ble rørt jeg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: KJEMPE FIN TALE,kjempe rørendes,en slik tale håper jeg at jeg også får snekkret sammens,det kom virkelig frem at du elsker din kjære :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...