Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Fin side! Får mannen din sjå kjolen før bryllupet eller? Kven er nettsida beregna på forresten? Gjestene dykkar? Berre nysgjerrig.. :)

Hehe, og ihvertfall ikke gjestene! De trenger ikke vite hva slags undertøy jeg skal ha på og sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstdamen

Hei, her har det skjedd endel siden sist jeg var innom. Ser at du har lik smak som meg når det gjelder kjole , er det en st. patrick kjole? bra side du har laget til da. Får liksom oversikt over tingene.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her har det skjedd endel siden sist jeg var innom. Ser at du har lik smak som meg når det gjelder kjole , er det en st. patrick kjole? bra side du har laget til da. Får liksom oversikt over tingene.

Ha en fin kveld :klem:

Nei, det er en Pronovias Tapiz :) Men ja de er veldig like enkelte av St. Patrick kjolene. Så på endel av de også :)

Takk for det, ha en fin lørdag selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så greit å ha en side hvor du legger alle bildene! :-D

Skal si dere har kommet langt i planleggingen, og det blir sikkert nydelig med de fargene, den kjolen og det som hører med! :Nikke:

De skoene, de var egentlig veldig passende til meg også, for jeg kan ikke ha for høye hæler da mannen bare er 1-2 cm høyere enn meg. Hva kostet de?

Takk for hilsen i boken min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så greit å ha en side hvor du legger alle bildene! :-D

Skal si dere har kommet langt i planleggingen, og det blir sikkert nydelig med de fargene, den kjolen og det som hører med! :Nikke:

De skoene, de var egentlig veldig passende til meg også, for jeg kan ikke ha for høye hæler da mannen bare er 1-2 cm høyere enn meg. Hva kostet de?

Takk for hilsen i boken min!

:klem:

Kjøpte de her: http://www.dyeableshoestore.com/store/item...upID=&SKU=51030 kostet 12$ ekstra å få de farget i ivory. Men jeg bestilte de til en venninne som bor i USA. Vet ikke om de sender til Norge...frakten kom ihvertfall på 7,2 $....

Masse fine sko på den siden, hadde valgets kval, men syntes disse var både nette og praktiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :klem1:

Så du fikk de farget i en annen farge enn utgangspunktet altså? Hvordan kom du på det? :ler:

Jeg venter med skokjøp til kjolen er i boks tror jeg, det kan være greit i tilfelle jeg ombestemmer meg! :Nikke:

Ha en fin helg, Kitekatt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :klem1:

Så du fikk de farget i en annen farge enn utgangspunktet altså? Hvordan kom du på det? :ler:

Jeg venter med skokjøp til kjolen er i boks tror jeg, det kan være greit i tilfelle jeg ombestemmer meg! :Nikke:

Ha en fin helg, Kitekatt!

:klem:

det er slike sko som er beregnet for det. Dyable shoes :) de kan leveres helt hvite, eller i den fargen man ønsker. Fikk mail fra de der de lurte på om de bare skulle farge de i standard ivory, eller om jeg ville sende en fargeprøve fra kjolen. Ba de bare farge de standard. Kan vel ikke være sååå stor forskjell? Så for meg mye pes å sende fargeprøve til usa ;) Dessuten vet jeg ikke hvor på kjolen jeg skulle hentet den..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er slike sko som er beregnet for det. Dyable shoes :)

Åh...

:flau:

Jeg har endelig en sertifisering (diagnose ;)) som jeg kan bruke som unnskyldning for at hodet ikke henger like godt med alltid! Noen fordeler må man jo ha! :icon_lol:

Ja, sende fargeprøve høres jo litt stress ut, men jeg vet at det finnes ganske mange Ivorytoner.. Uansett så er det rimelig små forskjeller, og jeg tviler på noen vil granske de nøye nok til å få det med seg. Man ser jo knapt skoene vanligvis! :icon_smile:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh...

:flau:

Jeg har endelig en sertifisering (diagnose ;)) som jeg kan bruke som unnskyldning for at hodet ikke henger like godt med alltid! Noen fordeler må man jo ha! :icon_lol:

Ja, sende fargeprøve høres jo litt stress ut, men jeg vet at det finnes ganske mange Ivorytoner.. Uansett så er det rimelig små forskjeller, og jeg tviler på noen vil granske de nøye nok til å få det med seg. Man ser jo knapt skoene vanligvis!  :icon_smile:

Hehe, ja ikke sant :) Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Ja, det var det jeg tenkte også. God helg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...