Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok


kitekatt

Anbefalte innlegg

Undertøy og sko....

Vurderer å bruke et korsett under kjolen. Må være stroppeløst, lav skjæring i rygg og ivory farget. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i et bra et som støtter og ikke synes utenpå kjolen til en ikke aaaaalt for dyr penge?

Samme med sko. Ivory, enkle av utseende, medium høye hæler, ikke sånne laaaaange spisse foran med tynn hæl. Åpen hæl er fint, men lukket front helst

Tar imot tips med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg vil anbefale å prøve undertøyet under kjolen! Ta kontakt med ein undertøys-butikk der du kan deponere på varer, så er du trygg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil anbefale å prøve undertøyet under kjolen! Ta kontakt med ein undertøys-butikk der du kan deponere på varer, så er du trygg! :)

Ja du har nok rett. Tenkte at det er såpass billig å kjøpe det fra usa, at skulle det ikke passe, så er det ikke krise. Har en venninne der, så slipper toll osv. Samme med sko. Ca 300 kr for korsett og 300 for sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene : http://www.dyeableshoestore.com/store/item...upID=&SKU=51030 (ivory farget)

Undertøyet: http://www.barenecessities.com/order_basket.asp?txn=0

:) Nå venter jeg i spenning!!

Har loket litt frem og tilbake mht. om vi skulle finne et lokale der vi kunne holde mat/ drikke selv. Da kunne vi spandert alkohol på gjestene hele kvelden. Men jeg fant faktisk ingen pene lokaler som vi kunne ha det på den måten i/ rundt Oslo. Jeg liker det pent, stilfullt med pene møbler, og et slikt lokale er jammen ikke greit å finne! Så Engebret it is! Viktig for meg at den estetiske rammen rundt dagen er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare opp en tom handlekurv på undertøys-linken. Skoene så veldig fine ut. Jeg skal også ha åpen hel. Hva har du tenkt å gjøre med strømper? Hvite eller hudfargede? Jeg innbilder meg at de synes bedre når det bare er en stropp rundt hælen, men det er kanskje ikke noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare opp en tom handlekurv på undertøys-linken. Skoene så veldig fine ut. Jeg skal også ha åpen hel. Hva har du tenkt å gjøre med strømper? Hvite eller hudfargede? Jeg innbilder meg at de synes bedre når det bare er en stropp rundt hælen, men det er kanskje ikke noe problem?

Åja, skal fixe det når jeg kommer hjem. Har ikek linken her.

Skal ha ivory strømper...gjør ingenting om det er åpen hæl og strømper, bare det ikke er åpen tå :)

Praktisk med åpen hæl tenkte jeg. Et sted mindre å få gnagsår ;)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om dere kan hjelpe meg med en ting...hva tenker dere når dere leser denne teksten? Kan den brukes som brude"vals" elelr er det upassende? Vet at vi bestemmer, men vil ikke gjøre noe som får folk til å heve øyebrynene mer enn det faktim at det faktisk ikke er en vals ;9

You could be my unintended

Choice to live my life extended

You could be the one I'll always love

You could be the one who listens to my deepest inquisitions

You could be the one I'll always love

Deler av innlegg slettet i henhold til Kvinnguidens Regler om kopirett.

Vimselims

-moderator-

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert undertøy!! Har de fått tolka "Unintended" no forresten?

Nei, jeg tror den kan tolkes i mange retninger...vil gjerne høre flere meninger om hva folk synes om den sangen som brudedans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, nå har jeg vært og sett på de ringene jeg hadde lyst på idag, og de var ikke så fine allikevel. Tror kanskje vi lager oss noen ringer på www.lovedsign.no. Så noen av de og de var veldig fine. hvitt gull, matt, 4,2 mm med stener i rett linje. 0,03 i midten, 0,02 på hver side og 0,01 på hver side der igjen. Slik kan man også sette inn to og to stener senere på feks. bryllupsdag og bygge de rundt ringen :sjarmor: var ganske lekkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er litt usikker på den teksten må jeg innrømme. Mitt inntrykk er at den beskriver et langt tidligere stadium i et forhold, eller nesten et forhold som ikke har begynt ordentlig enda. Litt sånn "Jeg er ikke klar for dette enda, men jeg liker deg veldig godt". Jeg leser det altså ikke som å ha noen på si (tror det var nevnt i bryllupsforum), men mer som manglende commitment. Min tolkning baserer seg først og fremst på bruken av could ("You could be the one I'll always love") og ikke minst "I'll be there as soon as I can / But I'm busy mending broken pieces of the life I had before".

Men gjør det noe? Hvis det er en sang som betyr noe for dere, og en melodi som passer dere, så kan det vel være greit for det? Er teksten forresten lett å få med seg? Veldig ofte får jo faktisk ikke folk med seg teksten på en sang, særlig ikke hvis det er mye annet som foregår, og det er jo faktisk tilfellet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er litt usikker på den teksten må jeg innrømme. Mitt inntrykk er at den beskriver et langt tidligere stadium i et forhold, eller nesten et forhold som ikke har begynt ordentlig enda. Litt sånn "Jeg er ikke klar for dette enda, men jeg liker deg veldig godt".  Jeg leser det altså ikke som å ha noen på si (tror det var nevnt i bryllupsforum), men mer som manglende commitment.  Min tolkning baserer seg først og fremst på bruken av could ("You could be the one I'll always love") og ikke minst "I'll be there as soon as I can / But I'm busy mending broken pieces of the life I had before".

Men gjør det noe? Hvis det er en sang som betyr noe for dere, og en melodi som passer dere, så kan det vel være greit for det? Er teksten forresten lett å få med seg? Veldig ofte får jo faktisk ikke folk med seg teksten på en sang, særlig ikke hvis det er mye annet som foregår, og det er jo faktisk tilfellet her!

Ja sangen er spesiell for oss, og forsåvidt den eneste rolige sangen vi begge liker ;)

teksten er ganske enkel å få med seg, ja....men det får vel bare være. Folk kan jo komme til å tolke den som de vil, og forhåpnetligvis på en måte som gjør den gunstigere som brudedans for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin side! Får mannen din sjå kjolen før bryllupet eller? Kven er nettsida beregna på forresten? Gjestene dykkar? Berre nysgjerrig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side! Får mannen din sjå kjolen før bryllupet eller? Kven er nettsida beregna på forresten? Gjestene dykkar? Berre nysgjerrig.. :)

Nei han får ikke se kjolen. Nettsiden er beregnet på meg selv, mamma, forloverne mine og et par venninner som bor i utlandet :)

Puslet den sammen på 30 min, så det er kun for oversiktens skyld ;) Synes også det er greit selv å ha alt på et sted, for som hun over sier - er det lettere å se hvordan ting passer sammen og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...