Lúthien Skrevet 1. desember 2005 #1 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Siden vi alle er så nyskjerrige! Vi pratet litt om at det hadde vært morsomt å gjette på hvordan nettvenninnene vi har kontakt med ser ut, og nå oppretter jeg denne tråden for å lodde stemningen for det. Altså, vi får et nick og beskriver det bildet vi har dannet oss av denne KG'eren, så kan hun bekrefte eller avkrefte når alle nick har fått beskrivelser? Hvis noen føler seg støtt av dette, så bare send meg en PM! Dette er bare på gøy!! Altså.. Hvem vil være med? :hoppe: Jeg har nå lagt ut linker i bøkene deres. Hvis det er noen som ikke har fått link er det bare å gi en lyd, jeg fikk vondt i musearmen! Endret 2. desember 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #2 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva mener du med brudevenner da? Fåkke vi andre være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #3 Del Skrevet 1. desember 2005 Snikksnakk ville kanskje være et bedre sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2005 Snikksnakk ville kanskje være et bedre sted? ← Åh, den så jeg ikke. Fritt frem for moderatorer å flytte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva mener du med brudevenner da? Fåkke vi andre være med? ← Hehe, det er ikke noen "hemmelig" klubb for de brudene jeg prater med, men jeg tenkte kanskje å begrense det til de for at det ikke skulle bli en totalt uoversiktelig tråd. *noterer meg at du er interessert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #6 Del Skrevet 1. desember 2005 Hhmmmhhmm, jahaja. Gryyyyyyyy, Luthien holder meg utafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 1. desember 2005 #7 Del Skrevet 1. desember 2005 Hihi, så morsomt, jeg er med!! Jeg tipper at Lùthien har mørkt hår, er lang og slank!! Riktig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #8 Del Skrevet 1. desember 2005 Eg vil vere med på gjetteleik!!! Korleis går vi fram?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 1. desember 2005 #9 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg blir også med! Skulle jeg ha gjettet på noe nå? Du får styre leken du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2005 #10 Del Skrevet 1. desember 2005 Gryyyyyyyy, Luthien holder meg utafor ← Meg og!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 1. desember 2005 #11 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. desember 2005 #12 Del Skrevet 1. desember 2005 Hey Stili,jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #13 Del Skrevet 1. desember 2005 Meg og!!!! ← Skal vi ta igjen Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. desember 2005 #14 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 1. desember 2005 #15 Del Skrevet 1. desember 2005 Jada, jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2005 #16 Del Skrevet 1. desember 2005 Skal vi ta igjen Grace ← Jeg er også utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #17 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg vil også være meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #18 Del Skrevet 2. desember 2005 Hva skal man gjette her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. desember 2005 #19 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 2. desember 2005 #20 Del Skrevet 2. desember 2005 I´m in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå