Gå til innhold

Mine KG-venner!


Lúthien

Anbefalte innlegg

Gjest Markblomsten

hasr jeg gått glipp av noe her? Hvor blir det av veslos beskrivelse av seg selv?

Og skulle vi ikke hatt en ny kandidat snart? Har vært Gika i ett døgn na... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Har sett den Izaria, men tenkte at det kanskje også var på tide med en forstettelse etter Gika...

... men Lúthien komme rvel snart på nett... bare jeg som er utålmodig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo, beskriv deg selv!!

BEKLAGER at det har tatt tid med meg altså!! Eg las frå tidleg morgon til sein kveld i går (gjekk forresten greit på eksamen i dag ja..), og før eg skulle legge meg brukte sambuaren min pc-en, for ho dreiv å øvde til eksamen.. Men men..

Her kjem ei lita skildring:

hårfarge: eigentleg mørkeblondt, men for tida fargar eg det brunt, cappucino hårtype: langt, tjukt og krøllete

øyenfarge: klarblå

kroppsbygning: liten og nett, korte og kraftige (ikkje tjukke, men sterke) sprintar-bein

høyde: 164 cm

Eg må sei at eg er heilt utruleg imponert over gjettingane dykkar då!!!!! Var så utruleg kosleg alt de sa!!! Og veldig gøy at de oppfattar meg litt sånn som eg opfattar meg sjølv også då!! Sjølv om de trudde eg var ENDA mindre enn eg eigentleg er.. Hehe.. Men det kjem vel av namnet. Men eg har alltid vore minst av alle eg har hengt med, i høgde altså, derfor kjenner eg meg litt liten.. Hehe..

Tar for meg dei personlege skildringane dykkar ein etter ein:

Tror at hun alltid er i farta, sjelden er sur, og har et stort hjerte med omtanke for folk rundt seg, men hun blir muligens litt satt ut når ting ikke går helt hennes vei? Det kribler nok litt i eggstokkene hennes også, så det spørs om det ikke dukker opp noen små der med en gang siste skoledag er over ;)

Ser for meg mye energi fra den kanten. Også er hun et ordensmenneske - ihvertfall tror jeg hun liker å planlegge. Tror at listene hennes blir fulgt og. Tror nok at Veslo stiller høyere krav til seg selv enn andre.

Her var det mykje som stemte gitt!!! Det at eg blir satt ut når ting ikkje går min veg er nok ikkje noko eg likar å innrømme, men det er like fullt sant... Men eg er vant til at ting blir som eg vil då!! Hehe... Det er babyplanar på gang ja, kanskje det kan hende det blir nokon små FØR eg er ferdig på skulen også...? Tida vil vise. Det blir uansett eit par år til.. ;) At eg er eit ordensmenneske er kanskje ein sannhet med modifikasjonar, det er eit rotete system på "kontoret" mitt, men eg er veldig glad i å ha kontroll og vite kva som skjer, derav dei mange listene.. Hehe..

Jeg tror veslo ser slik ut..:

Ganske lav, Mørkt langt NYYYDELIG hår (sånn reklamehår)

Grønnblå øyne. Og et veldig "godt" ansikt.

Og jeg tror hun ALLTID smiler..

Også ser jeg for meg at hun er en av de som ikke sitter lenge stille av gangen, men har "lopper i blodet" :)

Har kanskje eit "godt" ansikt? Smiler i alle fall mykje, det har du rett i!!! :) Og det med lopper i blodet har du jaffal rett i!!!!!! Om håret mitt er nydeleg eller ei er vel ikkje eg den rette til å svare på, men det er både mørkt og langt.. Hehe...

Veslo tror jeg er utrolig søt, som person og utseendemessig. Blondt hår og blå øyne. Jeg tror hun er en blid person, som er lett å bli glad i. Hyggelig, og har god humor. Tenker ikke bare på seg selv, er omtenksom og snill.

Mvh Yvonne :heiajente:

Stemmer, stemmer.... (bortsett frå at eg fargar håret brunt for tida då, wannabe-brunette.. hehe...)

Veslo...

Jeg har sett bilder av Veslo, så derfor kan jeg ikke si hvordan hun ser ut, men jeg kan si hvordan jeg så henne for meg før jeg så bilde av henne :)

Da så jeg for meg veslo som en veldig liten, kanskje 150 på strømpelesten (mye pga navnet - veslo, ligner på vesle, hehe) og sylslank jente. Helt lyst hår, i bølger. Litt sånn engelaktig. :) Nesten så jeg så for meg glorien også, hehe. Så også for meg at hun kledde seg veldig casual, i jeans og vanlige topper - ikke noe sært eller veldig utfordrende. Helt vanlig dagligdagse klær, egentlig. Så også for meg at hun hadde knallblå krystallklare øyne, som alltid smilte.

Når det kommer til personligheten til veslo så har jeg alltid følt at hun er bare god. At hun har en veldig godhet som hun utstråler, sikkert derfor jeg så henne for meg som nesten engleaktig også. Også tror jeg kanskje hun har en tro, selv om den kanskje ikke er så sterk så tror jeg at hun tror.

Veslo er som sagt bare god. Hun er veldig engasjert, og kan lett si hva hun mener, samtidig som hun kan være ganske sår og tar ting lett til seg. Veldig sterk på utsiden, men kanskje litt mer sår enn hun vil innrømme. Veldig lik meg sånn sett, føler jeg. Iallfall etter det inntrykket jeg har fått. Jeg tror at veslo kanskje er kreps? Iallfall virker hun veldig typisk kreps sånn etter det inntrykket jeg har fått her.

Veslo er veldig glad i vennene sine, og kan gå gjennom ild og vann for dem! Jeg tror hun setter vennene veldig høyt, og gjør dem sannsynligvis ALDRI noe ille eller vondt. Hvis noen sårer henne tror jeg hun lukker seg inn i skallet sitt en stund, før hun kommer ut igjen, dobbelt så sterk som før.

Veslo er veldig tøff, er med på nye utfordringer og tør å kaste seg litt ut i det ukjente. Samtidig blir hun sett på som en uskyldig liten pike.

Egentlig så tror jeg veslo bare er godheten selv, jeg. :)

Vet ihvertfall at jeg har blitt veldig glad i henne i løpet av de siste månedene som jeg har fulgt med på henne her inne.

ER jeg helt på jordet, veslo? :ler:

Her stemmer ALT trur eg, bortsett frå at eg ikkje er kreps, eg er vannmann..! Blir nesten litt redd av at nokon kan kjenne meg sååå godt!!!!! Men det var ei herleg skildring då!!!!!! Tusen takk.....

Når det gjelder væremåte, så tror jeg hun har litt lopper i blodet,og alltid har et prosjekt eller ti på gang. er tøff og holder gjerne på med utfordrende sport?

Her i gården er det alltid prosjekter på gang ja!! Hehe... Eg driv med klatring og telemarks-køyring, har hoppa i fallskjerm og har planar om å hoppe i strikk, så det kan vel kanskje betegne meg som litt tøff det kanskje...?

Veslo ja

Langt ganske mørkt og nydelig hår.

Er ikke så fryktlig høy, unde 170 tenker jeg. Har normal kroppsbyggning og prøver å være flink til å trene.

Hun er en super bryllupsplanlegger og har kontroll på det meste.

Nå for tiden er hun opptatt med eksamenslesning men etter det er ferdig skal hun vie all sin ledige tid til oss på kg igjen ;)

Stemmer, stemmer, stemmer!!! :) Gleeeeedar meg til eg er ferdig med eksamen om 39 timar...

Nå har jeg truffet veslo i virkeligheten, men inntrykket jeg hadde før jeg møtte henne var;

En jente med humor og tid og overskudd til andre mennesker. I mitt hodet var hun like høy som meg ca 1.60, hadde langt hår med bølger/krøller - ned til livet omtrent og fargen var mellomblond til lysbrunt. Ansiktet fullt av fregner, alltid et smil på lur. Øynene var grønne eller blå. Hun liker å holde seg i form og trener når hun får muligheten. Hun er ikke særlig opptatt av å dolle seg, derfor er stilen hennes ganske casual.

Eg er, som du veit, litt høgare enn du trudde, og har ein del kortare hår, men elles stemmer alt! ;)

***

Dette var berre sååå utruleg bra karakteristikkar av meg då!!! De har jo stål-kontroll på meg jo, veit jo meir enn eg veit sjølv nesten!! Hehe... Vanskeleg å kåre ein vinnar, men det var ein persom som skilte seg ut i skildringane sine...

og det var...................

LASSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(lurer nesten på korleis du kan kjenne meg sååå godt....?)

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stemmer ALT trur eg, bortsett frå at eg ikkje er kreps, eg er vannmann..! Blir nesten litt redd av at nokon kan kjenne meg sååå godt!!!!! Men det var ei herleg skildring då!!!!!! Tusen takk.....

Vanskeleg å kåre ein vinnar, men det var ein persom som skilte seg ut i skildringane sine...

og det var...................

LASSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(lurer nesten på korleis du kan kjenne meg sååå godt....?)

Hehe...

:hoppe: Wohoo, jeg vant!!! :klappe:

Tja, hvordan jeg kan kjenne deg så godt, ja.. Godt spørsmål, men jeg har alltid fått høre at jeg er en veldig god menneskekjenner, da ;) Dessuten er det vel som noen sier; på seg selv kjenner man andre? ;) Men jeg senser lett hvis jeg "lytter" (her leser) mye av vedkommende, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke Gika den jeg kjenner til best her på KG, men jeg har lest litt av det hun har skrevet, og jeg tar helt sikkert veldig feil, men jeg kan alltids prøve meg.

I hodet mitt er hun ganske normalt bygget, verken tykk eller tynn, har halvlangt, mellomblondt hår og er ganske "streit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Mens vi venter på Gikas beskrivelse av seg selv, setter vi igang med runde 4!

Jeg fortsetter med.......

Lassie

Hvordan ser Lassie ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned dette fjerde døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

LASSIE har lyst hår til skuldrene..ikke så veldig tykt, men fint hår med glans i. ;) Hun har antagelig brune øyne og er rundt 1.70 høy. Bruker 38/40 i str.

Hun er SNILL, med store bokstaver. Og romantisk. Hjelpsom og god. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og være med? :)

Lassie tror jeg er rundt 175. Langt, lyst bølgete hår. Blå øyne. Slank. Alltid med et smil om munnen. Veldig omtenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Lassie som normalt høy, slank, ung dame med langt mørkeblondt (nesten brunt) hår. Hun er egentlig ganske "normal", men har alikevel litt alternative tanker, og bryr seg egentlig ikke så mye om hva andre måtte mene. Hun gjør seg opp sine meninger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

LAssie tror jeg er en omsorgsfull jente med beina godt plantet på jorden.

Hun er normalt bygd og normal høyde 170-173cm.

HAr gråblå øyne og lysebrunt hår.

Forresten Grattis LAssie med forrige runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superstresset i dag, og dere fortjener et ordentlig svar etter så mye bra beskrivelser. Jeg kommer tilbake med min egen beskrivelse og kåring av vinner i kveld....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lassie tror jeg har blondt hår, blå øyne, ca. 170 cm høy. Er søt, har en god latter som smitter. Liker "myke" farger, som f. eks lysere blått, osv. Liker å holde seg i form? Er glad i å hygge seg med venner, og sett på som omsorgsfull og snill tvers i gjennom. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lassie er normalt høy. rundt 170 cm tenker jeg.

Er mellom til mørk blond med blågrå øyne.

Hun har normal kroppsbyggning og store pupper. :sjenert:

Hun er veldig glad i andre mennesker og sier ikke nei dersom noen trenger hjelp eller trøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel jeg ganske inhabil, hvertfall på utseende. Men hun er en kjempe koselig jente.Omtenksom,romantisk, utrolig glad i sin kjære og unger.

Er stort sett blid og glad og fornøyd med både seg selv og livet :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lassie har englehår! Litt fall i det, blondt, ikke så tykt. Blå øyne, ca 165-170, normal kroppsfasong (men hva som er normalt er jo relativt da. Tror ikke hun er tynn som en modell-strek, men normal og sunn!).

Jeg tror hun er litt jålete, altså i form av sminke og hudstell, og har en casual klesstil.

Jeg tror Lassie er fryktelig snill, og kanskje synes det er fryktelig vanskelig å si nei? Hun er dessuten IKKE av den sytende og klagende menneskesorten!

Har jeg litt rett? ;)

Endret av BecomingBride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lassie har englehår! Litt fall i det, blondt, ikke så tykt. Blå øyne, ca 165-170, normal kroppsfasong (men hva som er normalt er jo relativt da. Tror ikke hun er tynn som en modell-strek, men normal og sunn!).

Jeg tror hun er litt jålete, altså i form av sminke og hudstell, og har en casual klesstil.

Jeg tror Lassie er fryktelig snill, og kanskje synes det er fryktelig vanskelig å si nei? Hun er dessuten IKKE av den sytende og klagende menneskesorten!

Har jeg litt rett? ;)

Oppdaget tråden nå :) hehe...Lassie, ja...helt ærlig har jeg ikke snakket så mye med henne, men jeg ser for meg en lassie hund *bombe* snill, lojal, nydelig, langt glatt hår...mellomblondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...