Gå til innhold

Mine KG-venner!


Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mens vi venter på Lunacias beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

Philippa

Hvordan ser Philippa

ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phillipa har blondt vakker hår, passe tykt og med litt krøller.

Har en "sunn" kropp. Dvs.. fettet plassert på de rette stedene og slank ellers.

Hun er over 170 cm høy og har blå øyne.

Hun er et snilt menneske som stiller opp der hun trengs og sier ikke nei dersom hun blir spurt om noe. Hun liker turer i skog og mark med hunden og mannen sin og studerer til å bli designer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår

For tiden er håret langt og rødt. Jeg har alltid farget håret, og siden i sommer har jeg farget det med henna. Før dette hadde jeg en lang pause, og var tilbake til min naturlige, lyseblonde hårfarge. Men så gikk jeg lei, og siden jeg skulle finne meg jobb, var liksom ikke lilla like aktuelt lenger. ;) Så da ble det rødt.

Øyne

Øynene mine er blå. Jeg bruker ikke briller eller linser. Jeg har derimot pupiller som slipper inn mye lys, dvs. de er store, noe som kan medføre at de ser mørkere ut enn de egentlig er, samt at jeg har et godt nattesyn. ;)

Kroppsbygning

Jeg er ikke veldig høy. Vet ikke hvor høy, men tipper det ligger på oppunder 160. Jeg er ikke slank, men ikke tykk (lenger) heller, har tatt av meg ganske mye det siste året. Jeg har veldig små føtter, noe som kan være en plage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg veldig godt hvordan denne frøkenen ser ut, men før jeg visste det kan jeg jo røpe at jeg så for meg dette:

Langt, lyst krøllet hår...høy og slank, men yppig på de rette stedene. Videre så jeg for meg ei jente med godt humør. Litt vestkantsoss! ;)

Mer sier jeg ikke! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg veldig godt hvordan denne frøkenen ser ut, men før jeg visste det kan jeg jo røpe at jeg så for meg dette:

Jepp, Teddy, samme her.

Jeg så henne derimot for meg som en litt fjong "damete" jente med mørkt langt hår, kanskje med litt fall i, brune øyne, slank og høy. Et skikkelig modelltema.

Hadde litt også inntrykk at hun var en representant fra vestkanten ;)

Vel, alt stemte nok ikke, men noe er vel ikke helt på villespor.. say no more :sjenert:

Klem fra meg :kyss:

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lunacia er høg, mørk, vakker og mystisk! Ho har eit intenst blikk, og vakre brune augo. Håret er langt og svart, men ho fargar det av og til med henna. Ho har ein nydeleg kvinneleg kroppsbygning, med vakre former. lunacia er utruleg omtenksom, og passar alltid på vennene sine, sjølv om ho har mykje å tenke på sjølv. Ho prøvar alltid å ha overskot til vennene sine, og er fantastisk flink til å stille opp når det trengs! Ho er herleg ærleg, har skingrande, morsomme og treffande kommentarar med snert! Ho driv med magedans og trenar på Elixia, og så er ho, som meg, glad i å ta badstu!! :) Eg håpar eg kan få gledar av å treffe lunacia i RL ein gong, for ho virkar som ein fantastisk nydeleg person!!!

*fnise* Høy og mørk... Haha, ikke akkurat. ;) Ja, jeg synes det er viktig å ta vare på vennene mine, selv om jeg kan ha det tøft selv.

Jeg prøver å være ærlig, og kan overhodet ikke lyve. Ikke en gang på MSN! *le*

Jeg har danset magedans de siste årene, og synes det er kjempegøy, og liker å trene, selv om det har blitt litt lite i det siste. Og badstu er dødsdigg. :)

Nå har jeg truffet lunacia, men før jeg traff henne trodde jeg hun var som følger; liten, av en eller annen grunn trodde jeg det - med liten så mener jeg at hun ikke er så høy ca 155 - 160. Hun hadde langt mørkt hår i mitt hode - dette farges med henna, og øynene er brune med et smil i.

Hun danser magedans og trener på Elixia når tiden strekker til. Hun jobber som bibliotekar, og det er drømmejobben. Hun har alltid tid til venner, enten man bare ønsker å prate eller trenger hjelp med noe. Hun går ofte i skjørt, noen få ganger i bukse.

Vet ikke om Lythande er kvalifisert til å delta, hun kjenner meg jo veldig godt IRL... ;)

Høyden stemmer vel, sånn ca. Er ikke så lav som 155, det vet jeg, men ikke høyere enn 160 heller. Øynene er ikke brune... ;)

Hun er ganske liten

under 160 trur jeg. Har dypgrønne øyne og svart hår

Er meget snill og stiller alltid for vennene sine.

Hun er litt mystisk og liker filmer som ringenes herre.

Høyden stemmer vel ganske bra. Øyne og hår stemmer ikke. ;)

Jeg er som regel ganske snill, i hvert fall stort sett. ;)

Om jeg er så innmari mystisk vet jeg nå ikke, da... ;)

Veldig liten, altså lav. Mørkt hår litt lenger enn skuldrene, nesten svart hår. Mørke øyne, brune? Ikke sylslank, men heller ikke rund, ganske normal i omkretsen. Magedanser. Sjenert, men åpen når man blir kjent med henne tror jeg. Veldig trofast venninne, og hjelpsom og snill. Gother. Bruker mye mørke klær til vanlig, elsker å dresse seg opp i lekre goth-inspirerte kjoler og korsetter. Glad i å fotografere, har med seg kamera "overalt". Handler en del klær på "Mitt skattkammer" - en av yndlingsbutikkene. Glad i å reise, særlig glad i England?

En kvinne av få ord? Venninne av jordbær, hehe.

Nå har jeg ikke mørkt hår og mørke øyne... Har handlet på Mitt Skattekammer et par ganger, men synes de er veldig overpriset, så det skjer ikke så ofte. Ellers tror jeg at jeg kan være ganske snakkesalig, kommer ann på hvem jeg er sammen med. Det stemmer at jeg kjenner jordbær. Ellers stemmer nok mye. :)

Lunacia liker mørke ting, mørk musikk og mørke klær. Hun er fullmånefan og en meget vakker ung kvinne. Tror hun er i tyveårene et sted. Slank og ganske høy (rundt 1.75). Blå eller grønne øyne, og mørkt lang hår..kanskje helt ned til midjen.

Hun er snill, men litt genert blant nye mennesker. Folk som kjenner henne ser på henne som gøyal og utadvendt.  ;)

Tyveårene... *le* Åhnei, jeg er nok passert 30, er jeg redd. ;) Er ikke høy heller. Og håret er ikke så mørkt heller. Langt hår, var en gang til midjen, men så klippet jeg det heeelt kort kort, og nå rekker det vel til rett nedenfor skulderbladene eller noe.

Stemmer at jeg er sjenert blant fremmede, men også utadvent når jeg først blir varm i trøya og føler at jeg slapper av.

Jeg tror at Lunacia er, som mange andre her har sagt, er mørk, men forførende mørke øyne og mørkt hår. Tror hun er veldig sexy, har utseende med seg, og er veldig smart. Er sensuell og en rå humor. 176 cm høy? Liker det som er litt "mørkt".

Hihi. Jeg liker mørke ting, ja. Mørkt og dystert er bra. Men høy og mørk er jeg jo som sagt ikke. Hehe. Humoren min kan nok være ganske rå, kommer ann på humøret. ;)

Og vinneren er...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Lassie (og Lythande)! Tror jeg... Uhm... Ja. Synes det stemmer best alt-i-alt. ;) Lythande litt sånn i parantes, siden hun kjenner meg veldig godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med..... :sjenert:

Phillipa: Har sett bilde av henne, så jeg prøver heller å gjette litt på personlighet.

Tror hun er sprudlende, men følsom. Aktiv, men glad i å kose seg. Bestemt i sine mål, men åpen for andres ideer. Glad i utfordringer og nye opplevelser, men tryggest i mannens armkrok.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på Philippas beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

IdaH

Hvordan ser IdaH ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Jeg tror IdaH er mellomblond, normalt slank og med et veldig godt humør. Hun kan nok også ha ganske kraftig temperement, men dette går fort over :)

Vil kanskje tippe på blå øyne og 168 på strømpelesten?

Ellers er hun LSK-fan på sin hals og jobber nesten livet av seg i julerushet.

Tror IdaH rett og slett er ei trivelig jente som tar godt vare på de hun omgås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så mange "fremmede" som gjettet da..men, men:

Phillipa har blondt vakker hår, passe tykt og med litt krøller.

Har en "sunn" kropp. Dvs.. fettet plassert på de rette stedene og slank ellers.

Hun er over 170 cm høy og har blå øyne.

Hun er et snilt menneske som stiller opp der hun trengs og sier ikke nei dersom hun blir spurt om noe. Hun liker turer i skog og mark med hunden og mannen sin og studerer til å bli designer.

Jeg har blondt hår ja..vakkert vil jeg nok ikke si meg enig. Ikke synlige krøller, men absolutt fall. Jeg er slank, men vil ikke si at jeg er sunn. :rodme: Jeg er desverre ikke høyere enn 1.65 og øyefargen min er blågrønn..

Nå vet jeg veldig godt hvordan denne frøkenen ser ut, men før jeg visste det kan jeg jo røpe at jeg så for meg dette:

Langt, lyst krøllet hår...høy og slank, men yppig på de rette stedene. Videre så jeg for meg ei jente med godt humør. Litt vestkantsoss! ;)

Mer sier jeg ikke! :lol:

Du altså! :tunge1: Håret er ikke helt riktig. Heller ikke høyden, og yppig er jeg heller ikke. Godt humør har jeg. Vestkantsoss!!?!?!?! :hakeslepp: (all I can say)

Jepp, Teddy, samme her.

Jeg så henne derimot for meg som en litt fjong "damete" jente med mørkt langt hår, kanskje med litt fall i, brune øyne, slank og høy. Et skikkelig modelltema.

Hadde litt også inntrykk at hun var en representant fra vestkanten  ;) 

Vel, alt stemte nok ikke, men noe er vel ikke helt på villespor.. say no more  :sjenert:

Klem fra meg :kyss:

:nisseblunk:

Hei nusse! :klem:

ikke mørkt hår, ja jeg har fall, ikke brune øyne, heller ikke høy, men slank. Modelltema??? :hoho:

Jeg vil også være med..... :sjenert:

Phillipa: Har sett bilde av henne, så jeg prøver heller å gjette litt på personlighet.

Tror hun er sprudlende, men følsom. Aktiv, men glad i å kose seg. Bestemt i sine mål, men åpen for andres ideer. Glad i utfordringer og nye opplevelser, men tryggest i mannens armkrok.. ;)

Sprudlende og følsom : så absolutt følsom ja! :sjenert: Aktiv..*kremt* tja, en sjelden gang kanskje..eller da tenker jeg på sportslige aktiviteter, men vil vel si at jeg er ganske aktiv i livet mitt generelt. Og det at jeg er glad i og kose meg stemmer VELDIG! :sjarmor: Bestemt i sine mål...det har i så fall kommet med årene. Åpen for andres idéer kan jeg også si ja på. Utfordringer og nye opplevelser liker jeg også...i hvert fall til en viss grad. Og ja, ingen ting er bedre enn min kjære manns armkrok! ;)

Med andre ord, dagens vinner er:

CONS!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Jippi!

Så var det Ida sin tur:

Har sett bilde av henne, men det er en stund siden nå..

Liten og slank, lyst halvlangt hår, og jeg tipper blå øyne.

Ellers tror jeg hun er en blid jente, noen ganger litt vimsete, men alt annet enn tafatt. Tror hun ordner opp i det meste, og er svært ansvarsfull på jobb. Jeg tror hun er stille i store forsamlinger, men ganske så skravlete på tomannshånd.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaH:

Slank, pen, blå øyne, blondt hår. Liker duse farger. 169 cm. Blid, kanskje litt vimsete, men har alltid godt humør. Liker å skravle, og å shoppe - tror jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fy_fy: Ikke lov å le av slikt.

Du er jo det, du har til og med blitt forespurt å være det, ikke sant?  :Nikke:

:klem: til deg, min vakre venn.

:nisseblunk:

:flau: hallo?!?!?!

Gi deg...jeg er liten jo...ikke høy og modellslank, og ikke særlig fotogen heller..men dette er en annen diskusjon...men koselig å lese det DU skriver her inne like vel. Savner deg :grine: !

*kremt*, tilbake til leken....IDAH:

hun er lys og like liten som meg...he, he, det vil si 1.65, hun har grønne eller blå øyne og håret hennes rekker vel til skuldrene ca. Hun er blid og imøtekommende og liker utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Litjtuppa_*

IdaH tror jeg har blondt stritt hår til litt nedom skuldrene, 168 høy, slank, store blå øyne som smiler masse. Engasjert og positiv, tilsynelatende rolig og beskjeden men egentlig livlig og morsom. Flittig og flink til å ta i et tak, morsom humor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...