Gå til innhold

Mine KG-venner!


Lúthien

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg Maibrud 06 med langt, lysebondt, krøllete hår og lyseblå øyne. Ikke veldig høy, kanskje 165 eller deromkring? Hun er normalt slank. Som person fremstår hun som ganske alminnelig. Jeg tror hun er snill og jordnær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Mens vi venter på Maibrud´06 beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

Lúthien

...må passe på mens jeg er vikar...

Hvordan ser Lúthien ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Lassie som normalt høy, slank, ung dame med langt mørkeblondt (nesten brunt) hår. Hun er egentlig ganske "normal", men har alikevel litt alternative tanker, og bryr seg egentlig ikke så mye om hva andre måtte mene. Hun gjør seg opp sine meninger selv.

Du har helt rett i at jeg ikke egentlig bryr meg så mye om hva andre måtte mene og at jeg gjør meg opp mine meninger selv. Litt alternative tanker? Ja, litt, kanskje, men ikke i alle tilfeller.

Men du Lunacia - trodde ikke du tok så feil på utseendet mitt, har ikke vi egentlig møttes en gang? :ler:

Lassie: Du kommenterte ikke beskrivelsen min av deg... Så du den ikke??

:flau: Beklager sååå mye Lunacia!! Gjorde opp for meg nå og kommenterte.. Den har nok bare blitt borte i all quotingen min, håper du tilgir meg!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markblomsten, no affence, men synes du er veldig veldig kjapp i å bytte personer! Jeg rakk ikke beskrive Maibrud engang, jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luthien ser jeg for meg at har langt mørkt hår.. håret er glatt og ganske tykt. Hun har blå øyne. Er slank og 179,5 cm høy.

Hun er en dame med bestemte meninger og er ikke redd for å si hva hun mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lúthien ser jeg for meg med grønne øyne og mørkt (nesten sort) hår. Ikke så høy, men ikke kjempe lav heller. Små pupper og flat mage. Romantisk og lytter til mye rock. :ler:Jeg ler av min ville gjetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lùthien ja.. Det er litt av ei dame! :klem: Har jo sett bilde av henne i avataren, og der har hun ihvertfall ganske langt mørkt, stritt hår. Tøff frisyre. Grå-brune øyne. Hun er en veldig pen dame, slank, lang (178) str. 36?

Tror hun er glad i å pynte seg og se bra ut, men kan også gå i "daffeklær" og uten sminke og likevel se bra ut! Har en ganske vanlig, elegant klesstil med litt røffe innslag! Stilig dame.

Hun er veldig flink til å ta seg av alle rundt henne, både datteren, mannen, søsken, venner og familie ellers, ja, alle faktisk! (Selv om hun burde bruke mer tid på seg selv for å holde sykdommen i sjakk..) Veldig glad i dem og viser det gjennom å hjelpe til her og der. Mulig hun er litt for snill og har vanskelig for å si nei når noen spør om noe?

Hun er målbevisst og kan ta i et tak, ståpå vilje, pågangsmot, liker ordne opp i ting, både jobb og ellers. Kanskje litt sta? Nekter å gi opp, greier å se det positive i alt.

Lurer også på om hun har en liten tro, noe som kommer spesielt til syne gjennom nestekjærligheten og omsorgen hun har til alle rundt seg.

Har inntrykk av at Lùthien bare er GOD tvers gjennom og alltid setter alle andre foran seg selv. Makan til tøff dame sier jeg.. :overrasket::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lúthien tror jeg er glad i Tolkien og Ringenes Herre, av en eller annen grunn. Er ikke redd for å være seg selv. Lysblond og blå øyne. Ca. 170 cm. Liker det meste innen musikk, kanskje Enya osv. Liker å pynte seg og kose seg med venner, er til å stole på og godt likt av de aller fleste. Sjarmerende og har et varmt hjerte.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Lunacia - trodde ikke du tok så feil på utseendet mitt, har ikke vi egentlig møttes en gang? :ler:

Har vi det? Når? Hvor? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Og selvsagt er du tilgitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at Lúthien har langt, mørkt hår, er ca 170 høy, slank, med mørkebrune øyne. Jeg tror hun er litt sånn smårampete, men på en snill måte. Hun liker å være seg selv, og bryr seg ikke om hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det for meg at Luthien har bilde av seg selv i avataren jeg :sjenert: Tror hun er ganske høy,rundt 170 og noe.Også jobber hun i en lederstilling av noe slag.Har masse godt humør og humor.Er snill men streng når det behøves.Ganske enkelt ei jente med bein i nesa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser for meg Luthien med langt, mørkt rett hår og nydelige grønne øyne.

ikke så veldig høy. Et snilt ansikt og et smittende godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Luthien tror jeg er ca 165 cm høy, "normalt" slank, har langt, mørkt hår med fall i og brune øyne. Str 38 i sko? Går nok kledd ganske klassisk pent, med litt sminke og noen smykker.

Tror hun er snill som dagen er lang, og vet ikke hva godt hun kan gjøre for/si om andre. Tror nok hun gjerne skulle stullet og stelt mer for familien sin enn hun får til nå, og vil gjerne ha noe å gjøre så godt som hele tiden. En dame med mange jern i ilden og en evig optimist på tross av en del tunge dager... Jeg ser for meg at det er kjempehyggelig hjemme hos Luthien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lúthien ser jeg for meg slik; ca 170 høy, langt mørk hår - mørkebrunt, med fall - ingen lugg. Blå snille øyne. Hun er hverken tynn eller tykk, men akkurat passe. Klesmessig så liker hun å pynte seg, men tar gjerne på seg jeans. Hun liker å hjelpe andre selvom hun sliter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da får jeg beskrive henne igjen da :ler: . Missforstod nemlig i første runden og beskrev Luthién istedetfor Epica;

Mørk

Slett hår med pannelugg

Veldig slank

Ca 1.70

Glad i mørke farger og høstfarger og er ingen "rosapus" :ler:

Bestemt

Snill

Omsorgsfull

Ståpå dame

Frustrert når hun ikke får det som hun hadde planlagt :ler:

Bein i nesa tror jeg du har Luthién ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Lüthien slik: litt under 170 høy, langt mørkebrunt hår, slank, brune øyne som glimter når hun smiler, noe jeg tror hun gjør ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...