Gå til innhold

Mine KG-venner!


Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mens vi venter på IdaHs beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

Markblomsten

Hvordan ser Markblomsten ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror IdaH er mellomblond, normalt slank og med et veldig godt humør. Hun kan nok også ha ganske kraftig temperement, men dette går fort over :)

Vil kanskje tippe på blå øyne og 168 på strømpelesten?

Ellers er hun LSK-fan på sin hals og jobber nesten livet av seg i julerushet.

Tror IdaH rett og slett er ei trivelig jente som tar godt vare på de hun omgås :)

Jeg er ganske lys blond. Er slank og har som regel et godt humør. Var nok mer sint som liten. Er bare 157 cm høy jeg da.. og øynene er grønn-grå.

lsk fan er jeg.. (finnes det noe annet fotballlag da :klø: )

og ja.. jeg jobber meg halvt i hjel nå til jul

:sjarmor: Jippi!

Så var det Ida sin tur:

Har sett bilde av henne, men det er en stund siden nå..

Liten og slank, lyst halvlangt hår, og jeg tipper blå øyne.

Ellers tror jeg hun er en blid jente, noen ganger litt vimsete, men alt annet enn tafatt. Tror hun ordner opp i det meste, og er svært ansvarsfull på jobb. Jeg tror hun er stille i store forsamlinger, men ganske så skravlete på tomannshånd.. ;)

:klem:

:Nikke: :Nikke: håret rekker til litt nedenfor skuldrene og øyenfargen var feil.

men personligheten var utolig lik hvordan jeg er..

ikke særlig frempå i store forsamlinger.. men med få mennekser derimot

IdaH:

Slank, pen, blå øyne, blondt hår. Liker duse farger. 169 cm. Blid, kanskje litt vimsete, men har alltid godt humør. Liker å skravle, og å shoppe - tror jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

shopping er gøy.. (men det var de penga da)

litt lavere enn hva du trudde. ellers ganske mye likt.

men om jeg er pen må vel nesten andre avgjøre

hun er lys og like liten som meg...he, he, det vil si 1.65, hun har grønne eller blå øyne og håret hennes rekker vel til skuldrene ca. Hun er blid og imøtekommende og liker utfordringer.

litt lavere enn deg..

ellers mye riktig

IdaH tror jeg har blondt stritt hår til litt nedom skuldrene, 168 høy, slank, store blå øyne som smiler masse. Engasjert og positiv, tilsynelatende rolig og beskjeden men egentlig livlig og morsom. Flittig og flink til å ta i et tak, morsom humor  ;)

:Nikke:

håret har litt fall..småkrøller

og vinneren er

nok en gang

Cons..

Hun hadde masse riktig på personligheten.

De fleste hadde tippet riktig på utsende..

selv om de fleste trudde jeg var en del høyere enn hva jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: JUUHUU!

Men nå blir det værre... kjenner ikke Markblomsten så godt, så her kan det bli mye feil..men jeg prøver:

Tror hun har brunt, eller mellombrunt halvlangt hår. Er middels høy og passe slank. Tror hun er ansvarsfull og moden. Liker å bli kjent med nye mennesker, imøtekommende og blid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markblomsten er brunette. 1.70 høy og grønne eller brune øyne. Hun er en str 36/38 og ler mye. Men hvis hun først blir sint, er hun langsint. Hun er glad i å lage mat og flink i heimen. Ikke så mye styr på økonomien, men så lenge man overlever går det bra. En utadvendt og snill jente, med glimt i øyet.

Er det riktig noe av det?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Markblomsten har mellomblondt hår og masse krøller! Blå øyne, slank og nærmere 170 høy. Og så tror jeg hun liker å gå i bukse og snertne jakker, gjerne med skjerf i halsen/rundt nakken. Hun har nok et veldig temperament når hun først blir sint, og da blir hun så sint at krøllene hopper på hodet! Men Markblomsten er fryktelig snill altså, og blir bare sint hvis hun opplever urettferdighet og løgn.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare en rask beskrivelse av markblomsten får jeg stikker avgårde på jobb..... (så ikke drep meg om den er helt feil)

Hun har brunt fyldig hår, rekker ned til midt på ryggen,

er 170 cm og normal vektig.

Hun er glad i å være ute og har jegerprøven..

selv om hun ikke er den mest ivrige jegeren av hun og samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Litjtuppa_*

Markblomsten ja..tror du har mellomblondt hår til litt nedom skuldrene, ofte i praktisk hestehale. 169 høy, str 38, grå/grønne øyne.

Går i praktiske, fine klær, med en del tilbehør (vesker, smykker og annet dill dall) snerten dame. Romantisk, glad i jula og andre sånne festligheter. Sporty, prøver å holde seg i form ;) Hm...tror du har en morsom latter som smitter når du først setter igang! :ler: Bilr spennnede å høre dommen ja!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på Markblomstens beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

Litjtuppa

Hvordan ser Litjtuppa ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
:hoppe: JUUHUU!

Men nå blir det værre... kjenner ikke Markblomsten så godt, så her kan det bli mye feil..men jeg prøver:

Tror hun har brunt, eller mellombrunt halvlangt hår. Er middels høy og passe slank. Tror hun er ansvarsfull og moden. Liker å bli kjent med nye mennesker, imøtekommende og blid.

Ja her var det mye som stemte. Med unntak av hårfargen da. Jeg har det frisørene kaller askeblond, men som på vanlig norsk er musegrått og fargeløst :ler: Derfor har jeg stort sett lystoning eller lyse striper i det.

Godt gjort Cons, til at vi ikke kjenner hverandre så godt :klappe:

Markblomsten er brunette. 1.70 høy og grønne eller brune øyne. Hun er en str 36/38 og ler mye. Men hvis hun først blir sint, er hun langsint. Hun er glad i å lage mat og flink i heimen. Ikke så mye styr på økonomien, men så lenge man overlever går det bra. En utadvendt og snill jente, med glimt i øyet.

Er det riktig noe av det?? ;)

Nå er jeg som nevnt over ingen brunett, høyden er 174 cm og øyenfargen blå-grå. passer nok best i str. 38 (ikke 36) og er nok oftest i godt humør ja. Blir jeg først sint er det veldig eksplosivt og går fort over ;) Glad i å lage mat er jeg, og om jeg er flink i heimen får noen andre bedømme, men jeg gjør da hvertfall mitt beste.

Når det gjelder økonomien så er det faktisk noe jeg opptil flere ganger har fått kompliment på for at jeg er flink på.

Så vet ikke om det alt i alt ble så mye rett jeg Phillipa... :)

Jeg tror Markblomsten har mellomblondt hår og masse krøller! Blå øyne, slank og nærmere 170 høy. Og så tror jeg hun liker å gå i bukse og snertne jakker, gjerne med skjerf i halsen/rundt nakken. Hun har nok et veldig temperament når hun først blir sint, og da blir hun så sint at krøllene hopper på hodet! Men Markblomsten er fryktelig snill altså, og blir bare sint hvis hun opplever urettferdighet og løgn.

:ler:

Hårfargen er jo tidligere kommentert, og jeg kan garantere at det ikke er masse krøller. Heller tilnærmet strykefritt :hoho:

Øynene er jo nesten blå da, i og med at de er blå-grå, og så er jeg jo litt over 170 da... Slank og slank... passe i forholdt til høyden kanskje? Busker trives jeg godt i, og jakkene kan gjerne være snertne. Hvordan visste du det om skjerfene??? Det er nemlig veldig meg

:ler: litt av kommentaren om sinnet siden jeg ikke har krøller da, men det stemmer veldig godt at jeg stort sett er blid og bare blir sint over urettferdighet og løgn :Nikke:

her var det mye spesifikke ting som stemte selv om du også bommet litt da...

Dette blir bare en rask beskrivelse av markblomsten får jeg stikker avgårde på jobb..... (så ikke drep meg om den er helt feil)

Hun har brunt fyldig hår, rekker ned til midt på ryggen,

er 170 cm og normal vektig.

Hun er glad i å være ute og har jegerprøven..

selv om hun ikke er den mest ivrige jegeren av hun og samboeren.

Er nok litt høyere IdaH, og atter en gang var håret feil... Men jegerprøven har jeg da hvertfall :Nikke:

Markblomsten ja..tror du har mellomblondt hår til litt nedom skuldrene, ofte i praktisk hestehale. 169 høy, str 38, grå/grønne øyne.

Går i praktiske, fine klær, med en del tilbehør (vesker, smykker og annet dill dall) snerten dame. Romantisk, glad i jula og andre sånne festligheter. Sporty, prøver å holde seg i form  ;) Hm...tror du har en morsom latter som smitter når du først setter igang!  :ler:  Bilr spennnede å høre dommen ja!!  :ler:

Her kan jeg vel si at du faktisk er nær å treffe på beskrivelsen av håret. Så er jeg nok litt høyere enn det du tror og med blå-grå øyne. Er nok også flinkere til å prøve å holde meg i form enn det å faktisk klare det... :flau:

Resten tror jeg nok stemmer bra!

Dette var jeg veldig gøy å lese da. Mange som bommet på håret, høyden og øynene. Phillipa bla kanskje den store taperen, men nå var det ikke det som skulle kåres.

Den jeg kjenner meg best igjen på beskrivelsen av, når jeg legger vekt på personlighet og ikke så mye utseende må nok bli...

BecommingBride!

(med Litjtuppa på en veeeeldig god andreplass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfargen er jo tidligere kommentert, og jeg kan garantere at det ikke er masse krøller. Heller tilnærmet strykefritt

Øynene er jo nesten blå da, i og med at de er blå-grå, og så er jeg jo litt over 170 da... Slank og slank... passe i forholdt til høyden kanskje? Busker trives jeg godt i, og jakkene kan gjerne være snertne. Hvordan visste du det om skjerfene??? Det er nemlig veldig meg

Må  litt av kommentaren om sinnet siden jeg ikke har krøller da, men det stemmer veldig godt at jeg stort sett er blid og bare blir sint over urettferdighet og løgn

her var det mye spesifikke ting som stemte selv om du også bommet litt da...

Wow! Jeg vant! :danse:

Dette med skjerfene var nå bare et innfall, hehe. Synd du ikke har krøller da, hehe, så hadde jeg hatt mer rett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litjtuppa: Lyst, slett hår til skuldrene, smal kropp og smalt fjes med en smal nese med en søt liten tupp (bittebittelitt spiss) på! Blå øyne, pene negler! I temperement så tror jeg Litjtuppa er veeeeeldig snill, kanskje litt for snill? Problemer med å si nei, og setter alle andre foran seg. Blir hun sinna så holder hun det inni seg, og trekker seg helelr tilbake til hun er ferdig med å være sint.

Åh, dette er gøy altså!!

Nesten synd jeg reiser på juleferie i overimorgen, for da får jeg ikke vært med videre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjtuppa:

Brunt hår, blå-grå øyne og 173 cm høy. Ei snill jente som ikke gjør for mye av seg. Tilbaketrukken, men ikke inadvent, er glad i å jobbe med mennesker. Har nok temperament, men ikke den som viser det altfor lett. Flink på skolen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjtuppa er ernergisk, som oftest blid (positiv jente), passe høy, 170 cm.

Slank, pen. Lyst hår, blågrå øyne.

Snill som et lam, men kan også bli litt hissig.

Har et stort hjerte, og viser hun bryr seg om andre. Liker å gi komlimenter, og liker at folk føler seg vel. Er nysjerrig, glad i livet & spontan.

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg har ikke vært helt i form i det siste, så denne har blitt litt neglisjert...

MEN

Vi mangler

Maibrud'06 og Litjtuppas beskrivelser.

Foreløpig er stillingen:

Markblomsten 1

Bethina 1

Litjtuppa 1

Lassie 2

Cons 2

BecomingBride 2

Det blir spennende å se hvem som går videre når vi får de to manglende beskrivelsene! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Maibrud'06 og Litjtuppa, beskriv dere selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...