Gå til innhold

Mine KG-venner!


Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mens vi venter på Lúthiens beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde!

Jeg fortsetter med.......

Lunacia

Hvordan ser Lunacia ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lunacia er høg, mørk, vakker og mystisk! Ho har eit intenst blikk, og vakre brune augo. Håret er langt og svart, men ho fargar det av og til med henna. Ho har ein nydeleg kvinneleg kroppsbygning, med vakre former. lunacia er utruleg omtenksom, og passar alltid på vennene sine, sjølv om ho har mykje å tenke på sjølv. Ho prøvar alltid å ha overskot til vennene sine, og er fantastisk flink til å stille opp når det trengs! Ho er herleg ærleg, har skingrande, morsomme og treffande kommentarar med snert! Ho driv med magedans og trenar på Elixia, og så er ho, som meg, glad i å ta badstu!! :) Eg håpar eg kan få gledar av å treffe lunacia i RL ein gong, for ho virkar som ein fantastisk nydeleg person!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårfarge: Nå var jeg akkurat hos frisøren og farget det igjen, og det ble en liten klippings også, så jeg får beskrive både nå og opprinnelig tror jeg.

Opprinnelig har jeg ikke mørkt hår, men en slags lys brun/gylden farge med rødtoner i. Kjempefin, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg absolutt måtte begynne å farge det! :ler:

Jeg hadde alltid langt hår før, og det er litt tykt og med en del fall i.

Nå har jeg halvlangt/litt nedenfor skuldrene og mørk sjokoladefarge med litt rødtone.

Litt oppklippet.

Øyenfarge: Grønn. Ikke blågrønn, men mørk/dyp grønn (jeg tror jeg kaller det olivengrønn). :ler:

Kroppsbygning: Jeg er slank og ca 174 cm høy. Vanligvis noenlunde veltrent, men akkurat nå er jeg så dårlig at trening er utelukket. Trenger en liten anelse oppstramming igjen! ;)

Jeg skal kommentere hver enkelt beskrivelse i et nytt innlegg straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaH

Luthien ser jeg for meg at har langt mørkt hår.. håret er glatt og ganske tykt. Hun har blå øyne. Er slank og 179,5 cm høy.

Hun er en dame med bestemte meninger og er ikke redd for å si hva hun mener.

Godtar det med håret, for akkurat nå er det mørkt, noenlunde langt og jeg bruker rettetang innimellom. Øyenfargen stemmer nok ikke.

Pluss for slank kroppsbygning, men høyden var litt i overkant!

Det stemmer nok at jeg har bestemte meninger og ikke er redd for å si hva jeg mener. Noen ganger sier jeg kanskje mer enn jeg burde (i hvert fall i følge meg selv) og da blir jeg litt irritert på meg selv etterpå..

Phillippa

Lúthien ser jeg for meg med grønne øyne og mørkt (nesten sort) hår. Ikke så høy, men ikke kjempe lav heller. Små pupper og flat mage. Romantisk og lytter til mye rock.  Jeg ler av min ville gjetting!

Grønne øyne! :klappe: Den høyden var ganske relativ da… Små pupper? Vel.. ikke egentlig små nei, tror det er helt normal størrelse egentlig. Jeg trodde jeg brukte 75 C, men så fikk jeg tilpasset størrelsen av en undertøysforretning, og størrelsen er faktisk 70 D. Ante ikke at det fantes en sånn størrelse en gang jeg…

Magen pleier å være flat ja, akkurat nå er den nesten flat. :ler:

Jo, jeg er nok litt romantisk anlagt! Veldig glad i rock!

Litjtuppa

Lùthien ja.. Det er litt av ei dame!  Har jo sett bilde av henne i avataren, og der har hun ihvertfall ganske langt mørkt, stritt hår. Tøff frisyre. Grå-brune øyne. Hun er en veldig pen dame, slank, lang (178) str. 36?

Tror hun er glad i å pynte seg og se bra ut, men kan også gå i "daffeklær" og uten sminke og likevel se bra ut! Har en ganske vanlig, elegant klesstil med litt røffe innslag! Stilig dame.

Hun er veldig flink til å ta seg av alle rundt henne, både datteren, mannen, søsken, venner og familie ellers, ja, alle faktisk! (Selv om hun burde bruke mer tid på seg selv for å holde sykdommen i sjakk..) Veldig glad i dem og viser det gjennom å hjelpe til her og der. Mulig hun er litt for snill og har vanskelig for å si nei når noen spør om noe?

Hun er målbevisst og kan ta i et tak, ståpå vilje, pågangsmot, liker ordne opp i ting, både jobb og ellers. Kanskje litt sta? Nekter å gi opp, greier å se det positive i alt.

Lurer også på om hun har en liten tro, noe som kommer spesielt til syne gjennom nestekjærligheten og omsorgen hun har til alle rundt seg.

Har inntrykk av at Lùthien bare er GOD tvers gjennom og alltid setter alle andre foran seg selv. Makan til tøff dame sier jeg..

For en herlig beskrivelse!! :klappe: Også så engasjert!

Vi godtar det med håret, siden jeg hadde det i avataren (ikke stritt hår, rettetang er stikkordet!). Øynene er grønne, men på avataren ser de grågrønne ut. Det er fordi fotografen trakk litt farger fra bildet for å lage en effekt. Vi får godta det under tvil! ;)

Slank, ja, litt for høyt, jeg er 174, men klesstørrelsen stemmer.

Jess! Jeg går gjerne i daffeklær hjemme. Sminker meg ikke så ofte, men når jeg skal ut noe sted (ikke butikken, men noe litt mer interessant), på fest eller jobb sminker jeg meg og kler meg opp! Får høre at jeg ikke trenger noe særlig med sminke likevel, så jeg bruker det mer som en effekt når det er noe litt mer spesielt.

Elsker å føle meg litt ”pyntet” og fin innimellom.

Beskrivelsen av personligheten kjente jeg meg godt igjen i! :Nikke:

Skulle nesten tro du virkelig kjenner meg… :overrasket:

Jeg setter stort sett alltid andre foran meg selv, er veldig opptatt av at alle skal ha det bra, familien betyr alt for meg, prøver å hjelpe andre, sta, vanskelig for å si nei… :rodme:

Målbevisst, stå på-vilje, ansvarsbevisst og ordensmenneske. Er gjerne den som ordner opp på jobb og effektiviserer rutiner og oppgaver.

Det at jeg har denne typen personlighet er dessverre ikke alltid like greit, for hadde jeg ikke vært et sånt stå-på-menneske, så ville jeg nok ikke vært så dårlig som nå..

Jeg presser meg nok altfor hardt…

Jeg har en liten tro ja. Jeg tror det finnes en gud, og jeg støtter meg til det når jeg har det tungt, men jeg er ikke noen "bibelrytter" eller tror blindt på det som sies i kirken.

Ble veldig rørt når jeg leste din beskrivelse av meg…

Yvonne

Lúthien tror jeg er glad i Tolkien og Ringenes Herre, av en eller annen grunn. Er ikke redd for å være seg selv. Lysblond og blå øyne. Ca. 170 cm. Liker det meste innen musikk, kanskje Enya osv. Liker å pynte seg og kose seg med venner, er til å stole på og godt likt av de aller fleste. Sjarmerende og har et varmt hjerte.

Hehe, sikkert pga nicket.. Jeg leste Tolkienbøker som barn, og lever meg fremdeles inn i Ringenes Herre. :Nikke:

Jeg er ikke redd for å være meg selv! Hmm… jeg er nok ikke en blondine med blå øyne nei! :ler:

Tja.. pluss på 4 cm på høyden! :Nikke:

Ja, jeg liker mange sjangre av musikk, men jeg er litt rockejente innerst inne.

Liker å pynte meg, trives sammen med venner, er ærlig og til å stole på, tror jeg er godt likt av andre..

Lunacia

Jeg ser for meg at Lúthien har langt, mørkt hår, er ca 170 høy, slank, med mørkebrune øyne. Jeg tror hun er litt sånn smårampete, men på en snill måte. Hun liker å være seg selv, og bryr seg ikke om hva andre måtte mene.

Ok, på håret. Mangler 4 cm. Pluss for slank, men øyenfargen stemmer ikke helt.

Jo da, jeg kan nok være litt smårampete innimellom ja, men jeg har ingen ønske om å såre noen. Jeg liker å være meg selv og bryr meg ikke om hva andre måtte mene om det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alwa

Jeg har fått det for meg at Luthien har bilde av seg selv i avataren jeg  Tror hun er ganske høy,rundt 170 og noe.Også jobber hun i en lederstilling av noe slag.Har masse godt humør og humor.Er snill men streng når det behøves.Ganske enkelt ei jente med bein i nesa.

Jeg har nok bilde av meg ja! Pluss på 4 cm, så har du høyden min. Jeg jobbet i en slags lederstilling før jeg ble syk, og er nok litt ledertype. Har det kanskje litt i genene med foreldre, besteforeldre og oldeforeldre som har/har hatt lederstillinger.

Jeg er vanligvis snill, men kan være streng også! :fy_fy:

Er veldig positiv av type og pleier å ta det meste med godt humør og litt humor.

Jeg tror nok jeg har et bein eller to i nesa ja! :ler:

Fisken

Jeg ser for meg Luthien med langt, mørkt rett hår og nydelige grønne øyne.

ikke så veldig høy. Et snilt ansikt og et smittende godt humør.

Grønne øyne! :klappe: Ok med håret, jeg godtar den. Ikke så veldig høy? Hm… Jeg vet ikke om 174 regnes som høy, lav eller middels jeg…

Snilt ansikt? Jo, kanskje… Jeg smiler i hvert fall ofte! :-D

Nevèsta

Luthien tror jeg er ca 165 cm høy, "normalt" slank, har langt, mørkt hår med fall i og brune øyne. Str 38 i sko? Går nok kledd ganske klassisk pent, med litt sminke og noen smykker.

Tror hun er snill som dagen er lang, og vet ikke hva godt hun kan gjøre for/si om andre. Tror nok hun gjerne skulle stullet og stelt mer for familien sin enn hun får til nå, og vil gjerne ha noe å gjøre så godt som hele tiden. En dame med mange jern i ilden og en evig optimist på tross av en del tunge dager... Jeg ser for meg at det er kjempehyggelig hjemme hos Luthien.

Pluss på 9 cm så har du høyden!

Normalt slank ja, godtar også håret (du er eneste som har sagt at jeg har fall i det), men øyenfargen stemmer ikke helt. Skostørrelsen er 39!

Klesstilen stemmer nok bra, jeg bruker ikke mye sminke og heller mer mot naturlig look, men jeg kan også kle meg litt mer ”sexy” eller litt mer laidback innimellom.

Skjønner ikke hvor dere tar det fra at jeg er så snill! :ler:

Alt du beskrev med personligheten stemmer. Det pleier å være koselig hos oss, men vi har fått oss nybygget bolig og det er litt ”uferdig” preg her enda. Lite bilder på veggene og lite pynt enda, for vi planlegger å male på nytt i stue, entré og kjøkken, men tror det blir koselig når det er ferdiginnredet her!

Lythande

Lúthien ser jeg for meg slik; ca 170 høy, langt mørk hår - mørkebrunt, med fall - ingen lugg. Blå snille øyne. Hun er hverken tynn eller tykk, men akkurat passe. Klesmessig så liker hun å pynte seg, men tar gjerne på seg jeans. Hun liker å hjelpe andre selvom hun sliter selv.

Utrolig mange som gjetter 170 altså..

Pluss på 4 cm. Håret stemmer bra nå, men jeg har litt lugg som holder på å vokse ut igjen.

Øynene er nok ikke blå og snille, heller litt mørkere og mystifistiske! ;)

Ja, jeg synes også jeg er akkurat passe!

Jepp, liker både å pynte meg og gå i ”daffeklær”, men går ikke i daffeklær når jeg skal ut av huset (med unntak av postkassen, nærbutikken og turer ute).

Ja, jeg liker å hjelpe andre! Jeg er genuint opptatt av at alle skal ha det bra, og hvis jeg kan bidra med noe gir det meg stor glede. Jeg sliter nok dessverre litt innimellom ja… :sjenert:

Bethina

Mørk

Slett hår med pannelugg

Veldig slank

Ca 1.70

Glad i mørke farger og høstfarger og er ingen "rosapus" 

Bestemt

Snill

Omsorgsfull

Ståpå dame

Frustrert når hun ikke får det som hun hadde planlagt 

Bein i nesa tror jeg du har Luthién

Mørk… hmm… ok, får godta den siden jeg er det nå.

Jeg hadde rettetang-hår på bildet, så det er egentlig med fall i, men jeg skal godta det. Veldig slank?! :hoho: Synes jeg hører mine egne ord her ja… Jeg er ikke VELDIG slank, jeg er normalt slank, men jeg skal godta den siden det er mine egne ord.

170 her og… +4

Glad i farger som passer til meg. Olivengrønn, noen rødfarger, bruntoner… osv. Ingen rosa eller kalde farger til meg!

Ja, jeg er nok bestemt!

Der har vi det der snill-ordet igjen… Jeg er vel kanskje det da.. 

Omsorgsfull ja, det stemmer vel.

Ja, jeg står på jeg!

Hrm.. ja, jeg kan bli litt frustrert når ting ikke går som planlagt… :flau:

Minst 2 bein! :ler:

Lisee

Jeg ser for meg Lüthien slik: litt under 170 høy, langt mørkebrunt hår, slank, brune øyne som glimter når hun smiler, noe jeg tror hun gjør ofte.

Litt over 170!

Ok, jeg godtar håret her og!

Slank ja, det stemmer.

Øyenfargen stemmer ikke helt, men jeg smiler ofte! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And the winner is................

Jeg synes denne var utrolig vanskelig, for det var så mange som hadde mye riktig.

Imponert over hvor flinke dere er til å beskrive, og til å treffe med beskrivelsene.

Jeg har en 3-4 toppkandidater, men jeg tror jeg velger den beskrivelsen som virkelig traff meg, og det var Litjtuppa sin beskrivelse!

Gratulerer så mye Lilletuppen!!!! :blomst::blomst::blomst::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg truffet lunacia, men før jeg traff henne trodde jeg hun var som følger; liten, av en eller annen grunn trodde jeg det - med liten så mener jeg at hun ikke er så høy ca 155 - 160. Hun hadde langt mørkt hår i mitt hode - dette farges med henna, og øynene er brune med et smil i.

Hun danser magedans og trener på Elixia når tiden strekker til. Hun jobber som bibliotekar, og det er drømmejobben. Hun har alltid tid til venner, enten man bare ønsker å prate eller trenger hjelp med noe. Hun går ofte i skjørt, noen få ganger i bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ganske liten

under 160 trur jeg. Har dypgrønne øyne og svart hår

Er meget snill og stiller alltid for vennene sine.

Hun er litt mystisk og liker filmer som ringenes herre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-treff? Jeg har ikke vært Lassie hele tiden ;)

Ååååh! Nå ble jeg kjempenysgjerrig! Hvem er du da? Ikke la meg sitte på pinebenken her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ringer nok ingen bjelle hos meg...

:ler: Vi snakket ikke så mye sammen, satt i hver vår ende av langbordet.. Hvis du er den jeg mener da? Kanskje jeg tar feil?? :sjenert:

Okei, får prøve meg på å beskrive Lunacia da..

Veldig liten, altså lav. Mørkt hår litt lenger enn skuldrene, nesten svart hår. Mørke øyne, brune? Ikke sylslank, men heller ikke rund, ganske normal i omkretsen. Magedanser. Sjenert, men åpen når man blir kjent med henne tror jeg. Veldig trofast venninne, og hjelpsom og snill. Gother. Bruker mye mørke klær til vanlig, elsker å dresse seg opp i lekre goth-inspirerte kjoler og korsetter. Glad i å fotografere, har med seg kamera "overalt". Handler en del klær på "Mitt skattkammer" - en av yndlingsbutikkene. Glad i å reise, særlig glad i England?

En kvinne av få ord? Venninne av jordbær, hehe.

Hvis jeg har mye rett, så har vi faktisk vært på samme treff. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunacia liker mørke ting, mørk musikk og mørke klær. Hun er fullmånefan og en meget vakker ung kvinne. Tror hun er i tyveårene et sted. Slank og ganske høy (rundt 1.75). Blå eller grønne øyne, og mørkt lang hår..kanskje helt ned til midjen.

Hun er snill, men litt genert blant nye mennesker. Folk som kjenner henne ser på henne som gøyal og utadvendt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Lunacia er, som mange andre her har sagt, er mørk, men forførende mørke øyne og mørkt hår. Tror hun er veldig sexy, har utseende med seg, og er veldig smart. Er sensuell og en rå humor. 176 cm høy? Liker det som er litt "mørkt".

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...