Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gagaen skrev (9 timer siden):

Underbygger bare min påstand ; det trenger ikke vre perfekt, særpreg er også er veldig viktig faktor. 

I min bok er det ikke særpreg å synge konstant surt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (22 timer siden):

Jeg synes han har en veldig fin stemme. Men syns jo alt han synger blir litt Elvis-køntri. Som sjanger- konkurranse så synes jeg ikke han er god nok til å  vinne dette. Alexandra er klart flinkere teknisk enn Carina, men de to er de eneste etter min mening som har klart å være «i» de forskjellige sjangrene. Så ønsker de to i finalen. 

Som om jeg skulle sagt det selv. Bjørn har absolutt en fin stemme, men siden det også er en sjangerkonkurranse, har han ikke utfordret seg selv der. Det har vært ganske flatt. 

Carina har overrasket meg positivt og Alexandra er jo stødig. Synes de to var best nå på lørdag, men nå skal det sies at jeg ikke har peiling på joik. Duettene til de to var de som var best gjennomført synes jeg. Personlig følte jeg det var mer kjemi og litt mer planlagt på scenen med Carina & Adrian og Alexandra & Adam enn med de andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (13 timer siden):

Den trønderske sangen var jo ganske kul da - "Æ veit at det e natt" 😅 Synes det var et frisk pust :) 

Jeg lo meg skakk da de sang på trønder dialekt. Alt jeg kunne tenke på var dette og hvor rart det høres ut. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (11 timer siden):

Jeg lo meg skakk da de sang på trønder dialekt. Alt jeg kunne tenke på var dette og hvor rart det høres ut. 

 

Den der er jo uslåelig da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Variert skydekke said:

Alle tre skal synge Frank Sinatra i storband.🙄

Og Carina og Alexandra skal synge fra samme musikal. 😏

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (3 timer siden):

Og Carina og Alexandra skal synge fra samme musikal. 😏

 

Gleder meg! Elsker The Greatest Showman. Håper de klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva det er, men begynner å bli litt irritert av alexandra😜 har hele veien syntes at hun er vært få flink. Men nå syns jeg bare hun virker så påtatt overblid og sukkersøt og sier det samme hver gang «dette blir sååå stort» 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt hva det er, men begynner å bli litt irritert av alexandra😜 har hele veien syntes at hun er vært få flink. Men nå syns jeg bare hun virker så påtatt overblid og sukkersøt og sier det samme hver gang «dette blir sååå stort» 

Da må jeg kontre med at jeg håper Alexandra Rotan vinner, for hun er bare helt fantastisk i alt hun gjør. 

At hun er overblid og sukkersøt er jo fordi det er slik hun er, så ikke nok med at hun er en fantastisk vokalist, men hun er et fantastisk menneske også. Til å spise opp! 😄 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette syns jeg var den dårligste opptreden til Bjørn så langt. Det ble litt for hakkete, rar timing, stivt og litt surt for meg. Har blitt for vant til magi fra han! 

Endret av HelloMindy
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (1 minutt siden):

Dette syns jeg var den dårligste opptreden til Bjørn så langt. Det ble litt for hakkete, rar timing, stivt og litt surt for meg. Har blitt for vant til magi fra han! 

Han er litt tam… det gnistrer ikke akkurat av han 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Han er litt tam… det gnistrer ikke akkurat av han 🤣

Det føltes ut som om han bare var der, og at han ikke koste seg helt. Som om han ventet på at sangen skulle bli ferdig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (13 minutter siden):

Vet ikke helt hva det er, men begynner å bli litt irritert av alexandra😜 har hele veien syntes at hun er vært få flink. Men nå syns jeg bare hun virker så påtatt overblid og sukkersøt og sier det samme hver gang «dette blir sååå stort» 

Man kjeder seg i lengden av folk som bare er snille og flinke, i hvert fall når man skal underholdes av dem på TV. I virkeligheten blir det jo noe annet, da vil man gjerne ha slike som Alexandra som venner. Jeg har også begynt å kjede meg av Alexandra, men kommer allikevel til å stemme på henne både i dag og (eventuelt) i finalen, for jeg syns fortsatt hun fortjener å vinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...