Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Mona liker å pakke inn ting, hehe 😂 skulle ønske hun kunne være helt ærlig.

Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingebjørg skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... 

Skulle ikke forundre meg 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Carinas opptreden var mye mer underholdende enn Alexandras selv om det var surt...

Bjørn best.

Det er jo ganske essensielt å kunne synge rent og ha en viss forståelse for timing. Carina har ingen av delene. Helt klart den dårligste av de tre gjenværende deltakerne, og det er en vits hvis hun går videre i dag. Slitsomt, og ikke behagelig, å høre på når noen synger surt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahean skrev (Akkurat nå):

Det er jo ganske essensielt å kunne synge rent og ha en viss forståelse for timing. Carina har ingen av delene. Helt klart den dårligste av de tre gjenværende deltakerne, og det er en vits hvis hun går videre i dag. Slitsomt, og ikke behagelig, å høre på når noen synger surt.

Ja jeg håper også hun ikke blir med videre forsåvidt men det hadde vært gøy hvis hun gikk videre og Alex datt av da 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... 

Haha, ja, har tenkt tanken selv også 😂 Lurer på om hun hadde skrytt like fælt om jeg hadde sunget en sang for henne? :hoho: (Jeg synger verre enn både kråker og skjærer til sammen) :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 
Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg føler helt ærlig at Carina har stjålet den plassen fra en av de andre... Hvor lenge kan du snake stemmer på at "jeg tror ikke på meg selv jeg, jeg tror ikke at jeg er noe flink jeg, jeg synes ikke at jeg fortjener en plass her jeg..." 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun startet kjempebra, jeg tenkte at sangen passet henne veldig fint. Men så skeiet det helt ut. Jeg tror hun vil mer enn stemmen hennes klarer, dessverre. Ble helt forferdelig på slutten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kahean skrev (1 minutt siden):

Surere enn noensinne fra Carina. Vondt å høre på.

Helt grusomt.. spent på hvor rørt Mona er😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina har ikke dagen idag. Trist egentlig, for hun har overrasket meg veldig, hun er mye bedre enn jeg trodde. Håper hun legger bort den tullemusikken sin og begynner å synge rock i stedet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amber skrev (Akkurat nå):

Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 
Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang!

Helt enig!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina synger altså så surt 😮 Forstår ikke tilbakemeldingene fra dommerne, og spesielt Mona? Jeg har flere venner som ikke er sangere, og som synger mye bedre! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...