Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Der var deltakerne for årets Stjernekamp klare.

Hva tenker dere om årets lineup? Noen favoritter allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun tre jeg vet hvem er: Carina Dahl, Alexandra Rotan og Chand Torsvik (sistnevnte hadde jeg helt glemt av). Holder en knapp på Alexandra.

Anonymkode: 939a9...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Marius er med 🥰 som blodfan av Seigmen, blir dette tidenes sesong for meg. Gøy med Jorun også syns jeg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig glad for å ha Jorun Stiansen som en av deltakerne! 

Tror det blir en bra sesong 🥰

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tenkte: Jorun Stiansen??  Vil hun tilbake i manesjen?  Ikke den sterkeste vokalisten tror jeg, men det skal jo bli interessant å se da. Visste ikke at Marius Roth hadde vært i Seigmenn - men så var ikke det helt min type musikk heller da... Men han kan bli interessant å følge.  Anna-Lisa Kumoji  hadde jo en aldeles rå låt i Mgp 2019, så hun skal jeg følge litt med på. 

Tror det blir en god sesong, gleder meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg alltid til Stjernekamp, uansett hvem som er med 👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxwell
Lady Lovelylocks skrev (4 timer siden):

Jeg gleder meg alltid til Stjernekamp, uansett hvem som er med 👍🏻

Samme her. Høstens høydepunkt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (4 timer siden):

Jeg gleder meg alltid til Stjernekamp, uansett hvem som er med 👍🏻

Vanligvis jeg også, men troor ikke at jeg kommer til å følge med i år

Anonymkode: 41ad5...ef6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet på noen andre artister men gleder meg uansett!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier definitivt på Marius! Blir en fryd å høre ham i både rock og opera 😊

Anonymkode: 21ba2...03a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på reggae i år... 

Anonymkode: 2edc9...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er kun tre jeg vet hvem er: Carina Dahl, Alexandra Rotan og Chand Torsvik (sistnevnte hadde jeg helt glemt av). Holder en knapp på Alexandra.

Anonymkode: 939a9...ea5

Jorun Stranden vet jeg også om, glemte henne. Hun kan sikkert overraske.

Anonymkode: 939a9...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jorun Stranden vet jeg også om, glemte henne. Hun kan sikkert overraske.

Anonymkode: 939a9...ea5

Stiansen**

Anonymkode: 939a9...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig carina Dahl? Hun er en som jeg føler dukker opp med jevne mellomrom og er med på ting uten at jeg egentlig vet hvem hun egentlig er. Trodde ikke hun var artist? Trodde hun var influenser eller modell ellerno?

Anonymkode: a5e83...310

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at Jorun Stiansen er med. Hun synger jo ganske greit, mener jeg å huske, og da er det jo fint å kunne vise at man duger til annet enn kun å være Lotto-dame. Det er vel stort sett dette hun har bedrevet de siste årene.

Anonymkode: 07182...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvem er egentlig carina Dahl? 

Anonymkode: a5e83...310

Hun er vel mest kjent for å være datteren til en halvkjent rockeartist.

Anonymkode: 07182...fb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at Jorun er med:biggrin: Det drar meg litt tilbake igjen til Idol i 2005:yvonne: Tror hun kan komme langt med stemmen sin! 
 

Carina Dahl føler jeg bare er med for å ikke bli glemt. 
Alexandra føler jeg har en veldig sukkersøt stemme som egentlig ikke har vokst noe særlig fra deltagelsen hennes i mgp jr for bare noen år siden. Føler stemmen hennes bare passer til en type sjanger. Så det blir spennende!:rolleyes: 

Heidi Ellingsen syns jeg har noe travelt over seg, det samme gjelder stemmen. Ser for meg det er enkelte sjangere hun overhodet ikke passer i, men vi får se. 
Chand ser jeg for meg kan gjøre det overraskende bra, synes han har en veldig fin stemme! Men, det begynner jo å bli mange år siden x-factor deltakelsen så det spørs om stemmen er like god og solid.

De andre har jeg ikke noe forhold til, men er spent på han strupesang fyren.:plystre:

Anonymkode: 1e751...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvem er egentlig carina Dahl? Hun er en som jeg føler dukker opp med jevne mellomrom og er med på ting uten at jeg egentlig vet hvem hun egentlig er. Trodde ikke hun var artist? Trodde hun var influenser eller modell ellerno?

Anonymkode: a5e83...310

Hun ble vel først kjent fra Big Brother, det året de blandet de norske med de svenske deltagerne. Hun og svenske Anton var det årets store flørtepar. Etter det dro hun til Sverige for å komme igang med artistkarrieren. Noe hun ikke har lykkes så veldig med, etter min mening. Helt middelmådig, og mest opptatt av å være influencer (mitt inntrykk). Mulig jeg må spise i meg de ordene etter Stjernekamp... Og, ja, hun er dattera til "Diesel Dahl" fra TNT. 

Anonymkode: b03a1...b79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt: De jeg har hørt om har jeg ikke store forhåpninger til. Ingen av dem har vært favoritter hos meg de årene de vant de ulike konkurransene de har deltatt i før.

De jeg ikke har hørt om eller kjenner godt til håper jeg blir store overraskelser. Spent på Kevin Mbugua, som også er koreograf. Kan bli veldig kule show! Sjelden vi ser en mann som også kan danse. Og Bjørn Tomren virker som en artig fyr. Her tror jeg vi får en kjempeoverraskelse. 

Anonymkode: b03a1...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...