Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Jeg er så sjokkert over at Carina kan synge! Hvorfor i all verden driver hun med dette influenser-tullet når hun kan være rockestjerne? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arabella3 skrev (Akkurat nå):

Jeg er så sjokkert over at Carina kan synge! Hvorfor i all verden driver hun med dette influenser-tullet når hun kan være rockestjerne? 

Hvorfor er hun med i Stjernekamp egentlig? Trodde ikke hun var artist? Forbinder henne bare med å være en som dukker opp hist og her og er influenser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han gitaristen/bassisten med capsen bak frem blir deltager neste år. Han har vært med på Idol eller noe sånt tidligere, minnes at gan var flink til å synge også. 
 

 

Anna-Lisa var fantastisk ♥️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik traff hverken meg eller tonene i grunn.. Anna Lisa var bra! Og Chand var ganske bra og 😃

Men dommerne elsker jo alt 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Fredrik sin stemme brast flere ganger, men det synes visst ikke dommerne... 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrik og Bjørn var ikke mine favoritter ikveld, slik som forrige gang. De har lagt sangen for lavt for min smak for stemmene deres. Nedstrippet, og ærlig, men det skjærer litt i ørene mine. Anna-Lisa og Chand var helt greie, og Carina var mye bedre ikveld enn sist. Ble overrasket over hennes opptreden :) 

Endret av HelloMindy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Tomren er helt konge, men i kveld synes jeg ikke han naila det. Men håper, håper, håper at han går videre, for jeg er helt overbevist om at han kommer til å briljere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ikke Bjørn lengre ned enn han skulle på verset, og så bommet enda mer på refrenget? Synes han hadde så stålkontroll sist, så enten bommer jeg på gehøret i dag eller så bommer han på syngingen.

Endret av Chord
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Chord said:

Gikk ikke Bjørn lengre ned enn han skulle på verset, og så bommet enda mer på refrenget? Synes han hadde så stålkontroll sist, så enten bommer jeg på gehøret i dag eller så bommer han på syngingen.

Han gjør en mørk sang, bekmørk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dommerne er så snille. Why? De kan jo ikke mene at alle gjør det bra….

Jorun gjorde det enda bedre idag. Nervøsiteten var borte denne gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...