Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

MissStiles skrev (2 minutter siden):

Dette var dritkult!!! 
Synes damene har gjort det best ikveld. 

Helt enig! I kveld er det damene som har imponert mest 👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er Bjørn jeg heier aller mest på i utgangpunktet, synes jeg dessverre at han var en av de aller svakeste i kveld 😐 Men håper av hele mitt hjerte at han går videre allikevel!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Bowie-versjonen var virkelig helt forferdelig. Tenk å lage noe teatralsk og musikal-aktig ut av noe som egentlig handler om sår vokal med stor nerve og tilstedeværelse. Helt forferdelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (Akkurat nå):

Den Bowie-versjonen var virkelig helt forferdelig. Tenk å lage noe teatralsk og musikal-aktig ut av noe som egentlig handler om sår vokal med stor nerve og tilstedeværelse. Helt forferdelig.

Helt enig! Hun burde hørt og blitt inspirert av Aurora sin versjon. Nedtonet og skjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chand. Var verken best eller svakest, men havnet vel i den anonyme gjengen midt på som får få stemmer. 🤷‍♀️

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
tirben skrev (1 time siden):

Stemmer på Marius, Jorunn og Alexandra i kveld.

De var best 😀, men det var egentlig gode alle sammen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (På 30.8.2021 den 10.08):

Men ansiktet til Carina.. Hun er virkelig i ferd med å ødelegge seg med alle injeksjonene. 

Ja, huff. Skjønner ikke hvorfor hun er med en gang. Synes ikke dommerne gir veldig profesjonelle tilbakemeldinger. Men ingen tvil om hvem som eier scenen av henne og faren, det er definitivt han.

Kommenterte han seriøst rumpa til dattera?!?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (2 timer siden):

Stemmer på Marius, Jorunn og Alexandra i kveld.

Jorun er helt rå!! Fantastisk stemme 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweetheaven skrev (9 timer siden):

Ja, huff. Skjønner ikke hvorfor hun er med en gang. Synes ikke dommerne gir veldig profesjonelle tilbakemeldinger. Men ingen tvil om hvem som eier scenen av henne og faren, det er definitivt han.

Kommenterte han seriøst rumpa til dattera?!?

Stusset også på det der. Det var nok ment som en spøk, men det hørtes ikke helt bra ut 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi har en helt rå stemme men det blir alt for dramatisk - dette er en sangopptreden ikke et teaterstykke 😳

Carina var helt ok men hun kommer ikke i nærheten av Alexandra og Anna Lisa vokalmessig. Begge de to er vinnermateriale.

Chand var svakest og måtte gå mener jeg. Nest svakest var Fredrik og så Carina. Enig ang mimikken til Carina det er blitt veldig tydelig at du har gått bananas med fillers Botox.. fryktelig synd.

Liker Bjørn! Men det var ikke helt bra nå sist synes jeg..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er helt poengløst å ha med de dommerne, de sier jo bare at alt er helt topp uansett. Mener ikke at vi trenger sånne slemme dommere som han idol-fyren i England, altså, men litt konstruktiv tilbakemelding om hva som kunne vært bedre hadde vært mer interessant å høre på. De er jo helt fra seg av begeistring uansett hvordan framføringen var. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså... Dette er en sang -konkurranse, ikke en modell-konkurranse. Kan vi ikke bare la være å kommentere så voldsomt på enkeltes utseende? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 6.59):

Hun er vel mest kjent for å være datteren til en halvkjent rockeartist.

Anonymkode: 07182...fb2

Morten ‘’ Diesel’’ Dahl var ikke en halvkjent rockeartist på 80 og 90 tallet i hvert fall. Han var trommis i TNT.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Lisa er helt fantastisk ❤️. Rå stemme, som hun kan bruke riktig, masse utstråling på scenen, danser... Har full pakke 🙂. Hadde tenkt å heie på Alexandra, men Anna Lisa er jo i en klasse for seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...