Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HelloMindy skrev (1 minutt siden):

Det var synd at Fredrik, Aleksandra og Heidi er i bunn. Jeg syns Jorunn leverte dårligst idag. 

100% enig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket over at Fredrik røk. Synes han var svak både i dag og sist.

Overrasket over at Alexandra var blant de 3 nederste.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst
HelloMindy skrev (3 minutter siden):

Det var synd at Fredrik, Aleksandra og Heidi er i bunn. Jeg syns Jorunn leverte dårligst idag. 

For en gangs skyld var jeg faktisk enig i resultatene, selv om jeg syntes at alle var veldig gode 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett den beste stjernekamp-opptredenen noen sinne. Bjørn Tomren, for en mann! Det de andre gjør, fremstår som halvhjertet karaoke etter å ha hørt den fantastiske fremføringen hans. Jeg ble bergtatt, sansene ble skjerper og følelsene eksploderte innvendig. Det å blande ulike musikkstiler på den måten skapte en unik opplevelse jeg ikke har hørt maken til. Dette er det musikk handler om! Utrolig bra å slå tilbake etter den dårlige fremføringen sist!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 time siden):

Bjørn har fått terningkast 5 og 6 av anmeldere på Dagbladet og VG så strupen traff nok en nerve i det minste 

Og sekser fra leserne i VG 🙂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn! 😍 Omg, det var nydelig!!  Jeg ble helt bergtatt av det der!   😍

Det er nok slik at enten liker du slikt eller så liker du det ikke, og jeg må si at jeg faktisk likte det 😅 Men jeg syns folketoner og folkemusikk kan være utrolig fint!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt og måpte i sofaen da Bjørn sang. Så nakent og så annerledes. Helt fantastisk! 

Må si eg ikke liker Mena som mentor og ekspert i år heller. Synes det blir mye snikskryt om seg selv og lite konstruktivt til artistene. Som hu sa til Carina Dahl; "Vi to er ganske ulike artister, men det betyr ikke at du ikke har noe på den stjernehimmelen å gjøre". Sier jo indirekte at hu sjøl er på stjernehimmelen og at hu sammenlikner de andre med seg selv. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgenkåpedyret skrev (29 minutter siden):

Satt og måpte i sofaen da Bjørn sang. Så nakent og så annerledes. Helt fantastisk! 

Må si eg ikke liker Mena som mentor og ekspert i år heller. Synes det blir mye snikskryt om seg selv og lite konstruktivt til artistene. Som hu sa til Carina Dahl; "Vi to er ganske ulike artister, men det betyr ikke at du ikke har noe på den stjernehimmelen å gjøre". Sier jo indirekte at hu sjøl er på stjernehimmelen og at hu sammenlikner de andre med seg selv. 

Maria Mena er jo i aller høyeste grad på stjernehimmelen! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, men… magi? Hvis den fremføringen til Bjørn var magisk, da er det noe jeg ikke har skjønt rett og slett. Jeg syns han er en skikkelig kul fyr med en dyp og behagelig stemme, men det greiene der var ikke musikk i mine ører. Også skulle jeg ønske han ikke alltid så ut som han akkurat har stått opp 🙈 Ikke at det er viktig hvordan han ser ut, men jeg får litt følelsen av at han egentlig helst vil være et annet sted…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgenkåpedyret skrev (56 minutter siden):

Satt og måpte i sofaen da Bjørn sang. Så nakent og så annerledes. Helt fantastisk! 

Må si eg ikke liker Mena som mentor og ekspert i år heller. Synes det blir mye snikskryt om seg selv og lite konstruktivt til artistene. Som hu sa til Carina Dahl; "Vi to er ganske ulike artister, men det betyr ikke at du ikke har noe på den stjernehimmelen å gjøre". Sier jo indirekte at hu sjøl er på stjernehimmelen og at hu sammenlikner de andre med seg selv. 

Maria Mena får enhver samtale til å dreie seg om seg selv.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...