Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

hufsaaaaa skrev (Akkurat nå):

Min feil, jeg så på VG og overså at du skrev NRK. 🙂

Hehe, fort gjort :) Jeg måtte sjekke en gang til før jeg svarte deg, at det ikke var jeg som hadde blingsa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Anna Lisa blant de usikre? Hva faen?!

Folk glemmer å stemme, det ser vi hver gang. De som fikk få stemmer forrige uke får flere stemmer uka etter, i hvert fall veldig ofte. Både Alexandra og Heidi var jo bunn tre forrige lørdag. Kevin var heller ikke dårligst i kveld, men han ble for anonym.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (Akkurat nå):

Folk glemmer å stemme, det ser vi hver gang. De som fikk få stemmer forrige uke får flere stemmer uka etter, i hvert fall veldig ofte. Både Alexandra og Heidi var jo bunn tre forrige lørdag. Kevin var heller ikke dårligst i kveld, men han ble for anonym.

Ja, jeg vet og det er veldig synd. Men ble litt overrasket likevel over at hun havnet i bunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett "Tett på stjernene" på NRK som et bak fasaden i Stjernekamp? Så kleint og ekkel den episoden der Diesel Dahl tatoverer seg. Hvorfor i alle dager får han tv tid? Det var bare æsj. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at Kevin forsvant, hadde gledet meg til å bli bedre kjent med han! Han har overrasket. Tror han hadde vært super i hiphop. Syns han er en så fin og positiv fyr. Fint tilskudd til gjengen. Alt i alt, dette var en veldig bra kveld!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå lei meg for at Kevin røk ut! Og Anna-Lisa i bunn? Jeg skjønner det bare ikke! Det er så frustrerende når prestasjonen i seg selv ikke får poeng.

Marius gikk for enda et trygt valg... Han burde jo valgt noe mer avansert og ukjent, når han først er på hjemmebane! Men da blir det vel noe opera-country neste uke, da :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeeter skrev (8 minutter siden):

Såå lei meg for at Kevin røk ut! Og Anna-Lisa i bunn? Jeg skjønner det bare ikke! Det er så frustrerende når prestasjonen i seg selv ikke får poeng.

Marius gikk for enda et trygt valg... Han burde jo valgt noe mer avansert og ukjent, når han først er på hjemmebane! Men da blir det vel noe opera-country neste uke, da :rolleyes:

Synes Marius var fantastisk i kveld! Den sangen han gjorde er jo ikke enkel akkurat! Det hadde vært absurd om han skulle gått ut i kveld. 

De dårligste i kveld, var Jorun og Carina, men folk syntes sikkert synd på dem og stemte på dem uansett. 

I kveld hadde Marius og Alexandra den proffeste framføringen, mens Anna-Lisa og Heidi pustet dem i nakken.  Kevins framføring var langt unna. 

Dette er min mening, men godtar at du har en annen mening. 😄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (9 timer siden):

Synes Marius var fantastisk i kveld! Den sangen han gjorde er jo ikke enkel akkurat! Det hadde vært absurd om han skulle gått ut i kveld. 

De dårligste i kveld, var Jorun og Carina, men folk syntes sikkert synd på dem og stemte på dem uansett. 

I kveld hadde Marius og Alexandra den proffeste framføringen, mens Anna-Lisa og Heidi pustet dem i nakken.  Kevins framføring var langt unna. 

Dette er min mening, men godtar at du har en annen mening. 😄

Synes Jorun gjorde det ganske så bra. Det at det ikke var en slow sang gjorde nok at inntrykket ble bedre. Carina burde gått ut mener nå jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Carina burde gått ut, men fikk nok en del sympatistemmer. Husker jo hvordan det gikk med Myra og hennes operanummer i fjor - helt forferdelig sang, men gikk ikke ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina gjorde det dårlig og burde derfor ha gått ut. Jorun gjør det utrolig bra og hun har fått en bra comeback.  Så har jeg fått sansen for Alexandra fra KEiiNo.. Om jeg måtte velge og to stk til finalen så hadde det blitt de to.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, hufsaaaaa said:

Synes også Carina burde gått ut, men fikk nok en del sympatistemmer. Husker jo hvordan det gikk med Myra og hennes operanummer i fjor - helt forferdelig sang, men gikk ikke ut.

Tenkte på Ida Maria jeg som også mistet stemmen i operauka. Var ikke akkurat opera det hun klarte å prestere, men gikk videre hun også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solar Nebula skrev (10 timer siden):

Tenkte på Ida Maria jeg som også mistet stemmen i operauka. Var ikke akkurat opera det hun klarte å prestere, men gikk videre hun også. 

Ja, det stemmer! Det var et mer lignende eksempel ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (18 timer siden):

Carina gjorde det dårlig og burde derfor ha gått ut. Jorun gjør det utrolig bra og hun har fått en bra comeback.  Så har jeg fått sansen for Alexandra fra KEiiNo.. Om jeg måtte velge og to stk til finalen så hadde det blitt de to.

Morsomt hvor forskjellig oppfatning man har. For meg har Carina Dahl og Jorun Stiansen vært på bunnen fra starten av. Synger surt og har begrenset rekkevidde i stemmen. I opera var de ikke i nærheten av sjangeren. Synd at Kevin røk ut, for han hadde det virkelig vært moro å følge videre. Men slik er det hvert år, trynefaktor og sympati trosser talent og dyktighet. Kjedelig, for det fratar seerne flotte opplevelser når de som virkelig er dyktige ryker ut tidlig.

Solar Nebula skrev (12 timer siden):

Tenkte på Ida Maria jeg som også mistet stemmen i operauka. Var ikke akkurat opera det hun klarte å prestere, men gikk videre hun også. 

Ida Maria nevnte denne episoden når hun var mentor for noen uker siden. Sa at det var seerne som berget henne etter operaen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...