Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke Bjørn briljerer i andre sjangre enn sin(e) egne, men jeg blir så fascinert over ham og har så lyst til å se hva han finner på!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carina Dahl er altfor opptatt av å være pen på scenen. Hun har et godt utgangspunkt i stemmen, med en kul rasp. Men hun får aldri ut det fulle potensialet i stemmen, og opptredenen blir så tam fordi hun behersker seg og fokuserer på de innøvde popstjernefaktene sine. Som et enkelt eksempel, sammenlign håret og sminken til Carina og Alexandra før og etter opptredenen i stadionrock. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birthe-Birgit skrev (5 timer siden):

Carina Dahl er altfor opptatt av å være pen på scenen. Hun har et godt utgangspunkt i stemmen, med en kul rasp. Men hun får aldri ut det fulle potensialet i stemmen, og opptredenen blir så tam fordi hun behersker seg og fokuserer på de innøvde popstjernefaktene sine. Som et enkelt eksempel, sammenlign håret og sminken til Carina og Alexandra før og etter opptredenen i stadionrock. 

Stakkar jente; å bli møtt med så mye fordommer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (6 timer siden):

Stakkar jente; å bli møtt med så mye fordommer.

Jente? Hun er vel midt i trettiårene så jente stadiet er passert med god margin. Utover det er jeg enig med deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 21.9.2021 den 17.52):

Stakkar jente; å bli møtt med så mye fordommer.

På alle reality serier som hun har vært på så starter hun med hvem og hva faren er kjent for. Hun starter aldri om hvem hun er osv. Jeg kunne ikke finne et eneste artikkel om henne der faren ikke hadde blitt nevnt. Så jeg kan forstå til en viss grad hvorfor hun får så mye fordommer mot seg. Ikke er hun noe jente, men en kvinne midt av 30 årene (36). Til og med introen av prestasjonen av henne på stjernekamp så nevner hun faren. Har lest meg litt tilbake i tråden og kan se at noen har svart at hun har bygget sin karriere på farens navn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L'Eau D'Issey skrev (54 minutter siden):

På alle reality serier som hun har vært på så starter hun med hvem og hva faren er kjent for. Hun starter aldri om hvem hun er osv. Jeg kunne ikke finne et eneste artikkel om henne der faren ikke hadde blitt nevnt. Så jeg kan forstå til en viss grad hvorfor hun får så mye fordommer mot seg. Ikke er hun noe jente, men en kvinne midt av 30 årene (36). Til og med introen av prestasjonen av henne på stjernekamp så nevner hun faren. Har lest meg litt tilbake i tråden og kan se at noen har svart at hun har bygget sin karriere på farens navn. 

Hadde vært kjekt om sangerne ble dømt etter stemmen. Ellers kan vi vel døpe om programmet til 'Sjarmekamp'

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (1 time siden):

På alle reality serier som hun har vært på så starter hun med hvem og hva faren er kjent for. Hun starter aldri om hvem hun er osv. Jeg kunne ikke finne et eneste artikkel om henne der faren ikke hadde blitt nevnt. Så jeg kan forstå til en viss grad hvorfor hun får så mye fordommer mot seg. Ikke er hun noe jente, men en kvinne midt av 30 årene (36). Til og med introen av prestasjonen av henne på stjernekamp så nevner hun faren. Har lest meg litt tilbake i tråden og kan se at noen har svart at hun har bygget sin karriere på farens navn. 

Du har nok rett.. men uansett så tror jeg hun tar feil; du blir ikke «dømt» for at hun er «dattra til» - det er ikke derfor det er vanskelig for henne å komme seg opp og frem. Nåløyet er trangt, og det er mange dyktige artister. Kun de med mye talent klarer å leve av musikken, hun når bare ikke opp. Synes det er godt gjort at hun er med fortsatt i Stjernekamp😊 Usikker på om det er pga talentet 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som syns det var forferdelig sangprestasjon og fremførelse av Jorunn? 🥺 Hun virket så stressa. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (2 minutter siden):

Var det bare jeg som syns det var forferdelig sangprestasjon og fremførelse av Jorunn? 🥺 Hun virket så stressa. 

Nei. Blir overrasket om folket vil gi henne samme sympati stemme slik de gjorde med Carina Dahl. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelloMindy skrev (4 minutter siden):

Var det bare jeg som syns det var forferdelig sangprestasjon og fremførelse av Jorunn? 🥺 Hun virket så stressa. 

Reagerte jeg også, visste ikke at hun nesten ikke hadde stemme, stakkars. Men fader som hun står på, tross alt 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (5 minutter siden):

Reagerte jeg også, visste ikke at hun nesten ikke hadde stemme, stakkars. Men fader som hun står på, tross alt 😊

Absolutt. Jeg visste ikke det heller, men jeg syns hele timingen var off også. Jeg forstår godt hun prøvde, men det var ikke pent. Carina var ikke den beste sist i sjangeren, men det var likevel greit og lytte til for min del :) 

Endret av HelloMindy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke mye country som synges idag….

Dommerne gir både ris og ros idag. Veldig bra. Sånn det skal være.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 minutt siden):

Det er ikke mye country som synges idag….

Dommerne gir både ris og ros idag. Veldig bra. Sånn det skal være.

Helt enig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...