Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶

Jeg tror det blir og står mellom Marius og Heidi. Begge ble veldig anonym for meg og etter hva de tidligere har levert. Alexandra overskygget alle sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶

Syns han var opera-aktig idag og jeg🤪 

skjønner ikke helt hva som var så galt med anna Lisa eller Heidi. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶

Men det hadde vært morsomt å se hva han kom med i hip hop 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Jorun ryker i dag. Var dårlig forrige gang og denne gang,  selv om hun er "litt" unnskyldt i dag. Men hun holdt ikke rytmen på dansen heller.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke skjønne at alle dommerne trakk frem Carina som en av de beste i dag. Hun sang liksom litt surt hele tiden. På høy tid at hun ryker nå! Den eneste som sang country i kveld var Bjørn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (5 minutter siden):

Håper Jorun ryker i dag. Var dårlig forrige gang og denne gang,  selv om hun er "litt" unnskyldt i dag. Men hun holdt ikke rytmen på dansen heller.  

Jorun er med videre😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns showet taper seg litt når Jorunn og Carina går videre gang på gang på dårlige fremførelser. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (Akkurat nå):

Kjipt at Anna Lisa røyk. Jeg hadde håpet det skulle bli Marius..

Enig. Anna Lisa er jo rå. Marius er kjedelig og synger opera i alle sjangre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt at Anna-Lisa røyk nå! Hun har virkelig gjort det bedre enn Carina og Marius, som har gjort det samme gang på gang!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carina syns jeg var fortjent gikk videre i dag. Men hvordan er det mulig at Jorun aldri er blant de usikre? Hun er konsekvent blant de dårligste hver gang og i kveld var hun klart verst...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (1 minutt siden):

Skjønner ingenting nå jeg..

Carina overlevde igjen… Anna-Lisa var ikke den dårligste av de 3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...