Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anna lisa var 10 ganger så mye bedre enn Carina og Marius. Får ikke NRK klager på dette så skjønner jeg absolutt ingenting. Jorun fikk sympati poeng fra folket og det er rent rettferdig når de ga Carina det sist gang. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Hva faen?!😱🤯 Hadde sett Carina ryke idag..Anna Lisa!!🥺

Samme her. Jeg ropte FAAAAEN da Anna Lisa røk. Hadde håpet hun skulle stå i finalen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (55 minutter siden):

Kjipt at Anna Lisa røyk. Jeg hadde håpet det skulle bli Marius..

Hvorfor håpe på at Marius skulle ryke når Jorun var den dårligste? Hun har etter min mening vært i bunnen hver eneste gang, så er bare trist at artister som er dyktige ryker ut tidlig mens hun seiler videre på sympati stemmer.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (2 minutter siden):

Hvorfor håpe på at Marius skulle ryke når Jorun var den dårligste? Hun har etter min mening vært i bunnen hver eneste gang, så er bare trist at artister som er dyktige ryker ut tidlig mens hun seiler videre på sympati stemmer.

 

Fordi jeg syns det er kjedelig at han synger opera hver gang. Men du kan selvfølgelig mene noe annet enn meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustLikeThat skrev (55 minutter siden):

Anna lisa var 10 ganger så mye bedre enn Carina og Marius. Får ikke NRK klager på dette så skjønner jeg absolutt ingenting. Jorun fikk sympati poeng fra folket og det er rent rettferdig når de ga Carina det sist gang. 

Sympati stemmer er og blir aldri rettferdig. Den som skulle røket ut i dag var Jorun. Den som skulle røket etter opera var Carina. Synes det er trist at Kevin og Anna Lisa, som er dyktige artister ryker ut, og disse to som etter min mening har vært dårligst fra starten av henger med. Kanskje på tide at nrk gjør noen grep i forhold til avstemming for å luke ut sympati og trynefaktor stemmer. At dyktige artister ryker ut tidlig ødelegger virkelig programmet i mine øyne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg syns det er kjedelig at han synger opera hver gang. Men du kan selvfølgelig mene noe annet enn meg.

Men du synes det er flott med artister som synger surt og ikke er i nærheten av å treffe toner og sjanger?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida skrev (3 minutter siden):

Sympati stemmer er og blir aldri rettferdig. Den som skulle røket ut i dag var Jorun. Den som skulle røket etter opera var Carina. Synes det er trist at Kevin og Anna Lisa, som er dyktige artister ryker ut, og disse to som etter min mening har vært dårligst fra starten av henger med. Kanskje på tide at nrk gjør noen grep i forhold til avstemming for å luke ut sympati og trynefaktor stemmer. At dyktige artister ryker ut tidlig ødelegger virkelig programmet i mine øyne. 

Helt greit det. Jeg kan forstå hvorfor Jorun ikke røyk ut nå eller tidligere. Mange ser på dette hennes som beste og verdifulle comeback og vil se henne lengst mulig i Stjernekamp. Tror kanskje mange har en slik Idol innstilling når det gjelder henne. At de skal hjelpe henne med vinne dette også slik at hun ikke føler at hun jobbet med sin pysisk helse for ingenting,  når det var grunnen for at hun plutselig forsvant fra scenen. Når det gjelder Carina så signere jeg på de andre  tidligere kommentarer fra forrgie helg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustLikeThat skrev (40 minutter siden):

Helt greit det. Jeg kan forstå hvorfor Jorun ikke røyk ut nå eller tidligere. Mange ser på dette hennes som beste og verdifulle comeback og vil se henne lengst mulig i Stjernekamp. 

Men hun er jo ikke noe god!! Hun har vært dårligst hver gang! Skal man stemme på grunn av at hun har psykiske problemer??? 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Alexandra eller Bjørn går av med seieren til slutt. De er ekstremt talentfulle og takler alle sjangre. Ellers er også Marius god selvfølgelig,  men han er ikke like dyktig som Alexandra og Bjørn til å sette sitt eget preg på sangene han synger.  Han slipper seg ikke løs fra sin vanlige sjanger. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tirben skrev (8 minutter siden):

Men hun er jo ikke noe god!! Hun har vært dårligst hver gang! Skal man stemme på grunn av at hun har psykiske problemer??? 

 

Nei det har jeg ikke sagt eller sier. Jeg sier kun hva jeg tror som kan være grunnen før at folket forsetter å stemme videre på henne. 

Endret av JustLikeThat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Men du synes det er flott med artister som synger surt og ikke er i nærheten av å treffe toner og sjanger?

Nei, og derfor syns jeg Marius skulle ryke. Han treffer heller ikke på sjanger, syns JEG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius skulle røket. Han er ikke no allsidig - de andre som har røket ut til dags dato lige så. Anna Lisa kunne synge, men det var greit hun røk idag. Blir for kjedelig flink syngedame.

Dette er ikke x-factor, idol eller the voice. Dette er et program hvor det handler om å finne en som mestrer de fleste sjangre - poteten som kan brukes til alt. Den mest allsidige.

Jeg heier på Carina da hun kommer til å gjøre det bra i alle og kan overraske. Alexandra og kanskje Bjørn også (han er egentlig min favoritt, men jeg tror det blir litt komedie i hiphop og latino hos han, noe som ikkw gjør noe fordi han gjør det bra i resten. Marius kan vi glemme. Jorunn kommer til å sjarmere, og Heidi vil klare seg i flere hvis hun kan glemme det teatralske.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...