Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Lady Lovelylocks skrev (På 29.9.2021 den 19.08):

Enig, men jeg håper Marius ryker før henne uansett.

Jeg vil påstå de to artistene som har prestert desisert dårligst fra starten av, og skulle vært ute forlengst, bør ryke før både Marius og Heidi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alexandra er virkelig i en klasse for seg. Jeg ante ikke at hun er så dyktig før Stjernekamp.

Har sett noe skryt av henne her inne, men på langt nær så mye som jeg mener hun fortjener. Hun nailer jo alle sjangre den dama der. Helt ærlig så er det ingen av de andre som rekker henne til anklene slik jeg ser det.

Bjørn er jo også helt spesiell, men han har ikke den samme evnen til å lære nye måter å synge/opptre på. Det er absolutt en sjarm i det også, men kan ikke sammenliknes mener jeg. 
Gleder meg til fortsettelsen 🤩🤩

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (10 timer siden):

 Og, jeg har sunget på Eg er framand i mere enn to uker nå 😂

Det har jeg også 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (39 minutter siden):

Det har jeg også 😅

Men, du er jo den ultimate Tall Dark Stranger da 😎

(Tenker på avatar og brukernavn🥶👻)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Men, du er jo den ultimate Tall Dark Stranger da 😎

(Tenker på avatar og brukernavn🥶👻)

😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er egentlig ikke så veldig fan av sangerne i stjernekamp. Blir ofte litt for "basic pop" artister for min del, men bjørn? WOW selvom han ikke har nailet alle sjangerne som opera f.eks så er han så utrolig unik, føler hans evner i musikk er over stjernekamp standaren egentlig. Utrolig interessant person og veldig flink! Heier veldig på han. Spennende å se hvordan han skal håndtere hiphop i kveld  🤗

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å høre Bjørn!

Og litt Marius. For dette er jo omtrent så lang fra opera man kan komme. Likevel, kanskje hans rytme og timing kan være til litt hjelp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en knall åpning av Alexandra! Litt sliten på slutten, men likevel! Kul versjon! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandra var rå! Likte Jorunn også, men syns hun puster så veldig alltid 🤷 (skjønner at man må det altså, og at det var en anstrengende låt, men legger ikke merke til det med de andre). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lady Lovelylocks skrev (1 minutt siden):

Marius fikk lurt inn litt opera denne gangen også gitt.

Ja, da han sang med i "refrenget" sukket jeg for meg selv, selv i hip hop kommer det med litt opera. Men jeg forstår at det er vanskelig å legge det bort, det er jo det som er han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Marius var så verst, jeg! 

Han fikk jo litt kritikk fra dommerne, men jeg hadde fryktet at det gikk langt verre enn dette. 🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...