Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Dommerpanelet er krise! Maken til fomling , overdrevet skryt og tull og fjas. Programlederen dummer seg ut hvert år. Hjelp, sier jeg bare. Gir man konstruktiv kritikk,må man ikke deretter pakke det inn igjen i atter overdrevet skryt og "usanne" ord. Det blir bare for mye.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favoritter etter i dag er Fredrik, Anna Lisa, Bjørn og Marius. Har også litt ekstra kjærlighet for Jorun og håper hun gjør det bedre etterhvert. At hun kan slappe av og slippe seg løs. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som åpner med Caruso blir min favoritt!!💖 Hadde aldri hørt om artisten tidligere,  men for en framføring! Overrasket  over at jeg også likte "jodleren " 

Men helt krise med Sandra og Tshawe som dommere! Ro ned! Dere er ikke hovedpersoner her! 

Endret av tirben
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Carina kan gjøre det bra om hun bare får roet nervene litt. Hun har en sånn rasp i stemmen som jeg syns er skikkelig kul, spesielt når hun drar på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (24 minutter siden):

En som åpner med Caruso blir min favoritt!!💖 Hadde aldri hørt om artisten tidligere,  men for en framføring! Overrasket  over at jeg også likte "jodleren " 

Men helt krise med Sandra og Tshawe som dommere! Ro ned! Dere er ikke hovedpersoner her! 

Må mute hver gang dommerene skal snakke, det er så slitsomt å høre på dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålfrid skrev (3 timer siden):

Mine favoritter etter i dag er Fredrik, Anna Lisa, Bjørn og Marius. Har også litt ekstra kjærlighet for Jorun og håper hun gjør det bedre etterhvert. At hun kan slappe av og slippe seg løs. 

Helt enig i alt. Jeg ble så glad da Jorun var en av de som hadde fått flest stemmer ❤️ Og så overrasket som hun ble! Jeg måtte le litt av ansiktsuttrykket hennes. Hun fikk en stemme fra meg også. Jeg sliter selv med angst og syns hun er utrolig tøff som er med på noe sånt når hun sliter med det. Håper hun får kontroll på nervene etterhvert og klarer å slappe av og forstår at hun er mer enn god nok. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Flaut å se Carina kopiere Lady Gaga. Lady Gaga er i en klasse for seg selv.  Holder med Bjørn, han nailet den sangen fult og helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk de burde leid inn en musikkpedagog eller en musikkstudent av noe slag når de har behov for vikardommer for det er veldig tydelig at vilkårlige artister som blir kastet inn i rollen ikke kan nok om ferdighet og teknikk fks. Tilbakemeldingene har jo ingen verdi når alle får høre det samme, som "det var magisk", "du har et hjerte", "du er en vinner" 

Noen som vet hvem som tar over for Felberg forresten?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moho skrev (10 timer siden):

Skal Sandra og Tshawe være med videre som dommere?😬

Nei, jeg tror det er to nye gjestedommere i hvert program.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fibonacci skrev (1 time siden):

Nei, jeg tror det er to nye gjestedommere i hvert program.

Lov å håpe 🙌🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh, fant på nrk. Mona B. Riise er fast dommer, Sandra Lyng og Tshawe Baqwa er gjestedommere på premierekvelden lørdag 28. august.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moho skrev (38 minutter siden):

Pjuh, fant på nrk. Mona B. Riise er fast dommer, Sandra Lyng og Tshawe Baqwa er gjestedommere på premierekvelden lørdag 28. august.

Takk og pris. Tshawe ødelegger alle programmer han er med i med den ADHDn sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ansiktet til Carina.. Hun er virkelig i ferd med å ødelegge seg med alle injeksjonene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å utrope vinneren allerede. Ingen er i nærheten av å kunne nå Bjørn Tomren til anklene en gang. Maken til maktdemonstrasjon! Det var vakkert, morsomt, vilt, imponerende galskap på en perfekt måte! Det er bare å glede seg til kommende sjangre! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
netpuppy skrev (På 28.8.2021 den 23.28):

Tror Carina kan gjøre det bra om hun bare får roet nervene litt. Hun har en sånn rasp i stemmen som jeg syns er skikkelig kul, spesielt når hun drar på.

Helt enig.  Hun bør legge vekk babe- faktene og finne frem rockedama som egentlig er gjemt . Hun mangler sangtrening,  og virker veldig usikker . Synd glamouren fikk tak i henne ,fordi hun kunne blitt en bra sanger.  Rockesanger.  Tror nok toget er gått, sånn aldersmessig. Det kreves år med trening og rutine. For ikke å snakke om selvtillit.  Som kommer innenfra.  Hun trenger en mentor som rister i henne 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var din favoritt denne kvelden Tshawe?

Tshawe: "... han der joiki-kompisen bak der".

"Bjørn?"

"Bjørn?"

"Bjørn ja"

"Ja, jeg synes som sagt du var ..."

🤣

Ellers litt for mye ablegøyer på Tshawe, han virker jo ganske oppmerksomhetssyk. Blir for mye skriking, roping og tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...