Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HelloMindy skrev (8 minutter siden):

Dette syns jeg var den dårligste opptreden til Bjørn så langt. Det ble litt for hakkete, rar timing, stivt og litt surt for meg. Har blitt for vant til magi fra han! 

Enig. Han bare var der og gjorde ikke noe spesielt ut av det sånn som han pleier. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Dette var virkelig ikke bra av Carina...

Helt enig, ikke bra i det hele tatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her faller Carina tydelig gjennom. Til tider ekstremt surt. Tenk om vi hadde hatt med en av de dyktige deltakerne som har røket ut tidligere isteden. Nesten på grensen til pinlig. Uansett hva dommerne måtte si.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (2 minutter siden):

Man kjeder seg i lengden av folk som bare er snille og flinke, i hvert fall når man skal underholdes av dem på TV. I virkeligheten blir det jo noe annet, da vil man gjerne ha slike som Alexandra som venner. Jeg har også begynt å kjede meg av Alexandra, men kommer allikevel til å stemme på henne både i dag og (eventuelt) i finalen, for jeg syns fortsatt hun fortjener å vinne.

Joda, forsåvidt sant. Men det er også noe med at man ikke «tror» helt på de som er slik. Det er ingen som er så polerte og lykkelige hele tiden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (19 minutter siden):

Vet ikke helt hva det er, men begynner å bli litt irritert av alexandra😜 har hele veien syntes at hun er vært få flink. Men nå syns jeg bare hun virker så påtatt overblid og sukkersøt og sier det samme hver gang «dette blir sååå stort» 

Hun har irritert med siden for lenge siden. Hun er så utrolig falsk ydmyk - hun VET at hun er så flink, men vet at det ikke blir godt mottatt å ha høye tanker om seg selv. Så derfor jenker hun seg, men det blir altså bare falskt... Spesielt når Keiino ikke kom videre i Eurovisjon, da var det nok for min del!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uansett om det ikke alltid treffer perfekt.." Altså Mona pls, slutt med det der. Surt er ikke bra! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 minutter siden):

Hun har irritert med siden for lenge siden. Hun er så utrolig falsk ydmyk - hun VET at hun er så flink, men vet at det ikke blir godt mottatt å ha høye tanker om seg selv. Så derfor jenker hun seg, men det blir altså bare falskt... Spesielt når Keiino ikke kom videre i Eurovisjon, da var det nok for min del!

Syns det skinner ganske igjennom at hun vet hun er flink / best

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chord skrev (1 minutt siden):

Lurer om dommerne og jeg så helt forskjellige opptredener 🤔

Da er vi to! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Joda, forsåvidt sant. Men det er også noe med at man ikke «tror» helt på de som er slik. Det er ingen som er så polerte og lykkelige hele tiden

Hvis du ser hele livet under ett, så har du nok rett i det, men man kan sikkert ha perioder hvor man bare er lykkelig og livet smiler. Når man er ung, har mye overskudd og ingen triste ting i nærmeste omgangskrets, så er det ikke så rart om man er på et bra sted i livet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (Akkurat nå):

"Uansett om det ikke alltid treffer perfekt.." Altså Mona pls, slutt med det der. Surt er ikke bra! 

Mona liker å pakke inn ting, hehe 😂 skulle ønske hun kunne være helt ærlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rosemarin skrev (Akkurat nå):

Syns det skinner ganske igjennom at hun vet hun er flink / best

Åja, absolutt - hun klarer ikke å spille ydmyk, det er nettopp derfor det blir så dumt!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Mona liker å pakke inn ting, hehe 😂 skulle ønske hun kunne være helt ærlig.

Hun er som en barneskolelærer ellerno som skal backe alle barna😜

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Mona liker å pakke inn ting, hehe 😂 skulle ønske hun kunne være helt ærlig.

Haha ja! Greit nok pakke inn budskapet litt, men måte på da. Alle tar jo de tilbakemeldingene såå positivt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er best i denne sjangeren! Føltes naturlig og avslappet, men masse energi. Hun kan være så perfekt hun bare vil, for hun er jo helt rå :) 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...