Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Dette ble glatt, sjelløst og intetsigende synes jeg😑😒

Synes Carina faktisk var mye, MYE bedre enn Alexandra i duetten i dag, hun sang like godt, sang en mye bedre sang og hadde noe som kan kalles sjel/innlevelse og. Istedenfor den reklamejingelgreia Alexandra sang.

Joiken hennes var også kjedelig, nå håper jeg Bjørn og Jorun eller Carina går videre 😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, pia mater said:

Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. 

Nei. Bjørn har da ingen spesiell historie? Men det er så mye mer særpreg hos han. Jeg syns ikke Carina og Jorunn heller har noe særpreg. De er ikke perfekte heller, så heller Alexandra over dem altså. Men Bjørn... 🤩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! :) De er så umake, og utrolig gode musikere begge to! 

Endret av Ullvott
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HelloMindy skrev (7 minutter siden):

Alexandra og Adam. To favoritter sammen. Herlighet ♥️ Jeg husker Adam fra en annen duett fra Stjernekamp, og jeg tenkte på det ikveld også: han er så flink til og la den andre artisten skinne, og er der for og støtte opp. Jeg syns sangvalget var feil, Alexandra ble for sukkersøt, men kjempefint sammen! Det var konsert-materiale :) 

Tenker du på duetten med Bilal? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var desidert det beste ikveld for meg, det var en kvalitet over det. Stemmene utfylte hverandre og sangen, jeg glemte et øyeblikk det var Stjernekamp. Bjørn leverte igjen! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (1 minutt siden):

Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! :) De er så umake, og utrolig gode musikere begge to! 

Enig! Og at de er så umake gjør det ekstra kult!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (Akkurat nå):

Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! :) 

Helt enig! Veldig kult og stemmene deres utfyller hverandre så bra 🤩

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Bjørn Tomren, så er han en av de som kan erstatte Petrus T. Ratajczyk i Type O Negative hvis de velger å starte opp igjen. (En annen kadidat er Tellef Raabe som også har kjellerdyp stemme).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandra og Bjørn slår til igjen! Alexandra best jevnt over i kveld, men for en duett av Bjørn! Har fortsatt gåsehud. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruselgrafs skrev (Akkurat nå):

Når det gjelder Bjørn Tomren, så er han en av de som kan erstatte Petrus T. Ratajczyk i Type O Negative hvis de velger å starte opp igjen. (En annen kadidat er Tellef Raabe som også har kjellerdyp stemme).

Hahaha det er sørenmeg sant😎😎😎

Både stemmemessig og artistmessig😎

Nå vil jeg se Bjørn synge Type 0 😎😎

Type 0 Negative var favorittbandet mitt når jeg var tenåring og jeg er fortsatt fan😊

Hadde det vært hardrock i år måtte jo Bjørn sunget Type 0 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pia mater skrev (Akkurat nå):

Alexandra og Bjørn slår til igjen! Alexandra best jevnt over i kveld, men for en duett av Bjørn! Har fortsatt gåsehud. 

Helt, helt enig 😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...