Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petra75 skrev (1 minutt siden):

Signerer dette.

Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører.  Men jeg regner med at hun vinner.

Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Petra75 said:

Signerer dette.

Når det gjelder Alexandra, så syns jeg hun er utrolig flink og pen og søt. Problemet er at hun er FOR flink, pen og søt. Jeg ser ingen personlighet, og jeg kjeder meg litt når hun fremfører.  Men jeg regner med at hun vinner.

Enig. Jeg er (faktisk, nesten flaut å innrømme 🤭) veldig glad i Keiino, men syns hun er litt kjedelig. Vi har hørt dødsflinke syngedamer før. 

Tror ikke nødvendigvis hun vinner, Stjernekamp har flere ganger vist at folk setter pris på x-faktoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Jorunn eller Kim har stemmer som passer for denne sangen, og de hadde ikke den helt store kjemien heller 🤔

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg var veldig bra levert av Jorun. Jeg merker hun digger denne sangen og det skinner gjennom! Syns den passet stemmen hennes utrolig fint også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo at det blir Bjørn og Alexandra i finalen, men jeg liker Joruns innsats i dag! Duetten var kjempefin. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ginny skrev (Akkurat nå):

Hverken Jorunn eller Kim har stemmer som passer for denne sangen, og de hadde ikke den helt store kjemien heller 🤔

Helt enig, denne traff meg ikke. Kanskje dumt av meg å sammenligne med originalen da 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (1 minutt siden):

Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. 

Nei. Det har jeg ikke sagt noen ting om. Hun er for perfekt, og det er kjedelig - for meg. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (1 minutt siden):

Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. 

Det er et viktig poeng.

Kanskje taktikk fra programskapernes side, så hvis hun detter av og Jorun eller Carina går videre kan man si sånn «jo jo men hun er bare sånn flink pike, har ikke sånn engasjerende personlig tragedie bak seg» ;)

Dagens konspirasjonsteori bragt til KG av Entern 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Er enig, Bjørn er mye bedre, mye mer spennende og underholdende artist😊

Ja, han har overrasket meg noe voldsomt. Jeg har bare såvidt hørt ham tidligere, og da bare jodlinga. Tok han ikke seriøst i det hele tatt, men han har virkelig talent. Jeg har en liten Bjørn-crush 😍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (6 minutter siden):

Jorun overbeviser hvertfall meg med duetten i dag 😀

 

HelloMindy skrev (4 minutter siden):

Dette syns jeg var veldig bra levert av Jorun. Jeg merker hun digger denne sangen og det skinner gjennom! Syns den passet stemmen hennes utrolig fint også :)

Nei, nei, nei og nei!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra75 skrev (Akkurat nå):

Ja, han har overrasket meg noe voldsomt. Jeg har bare såvidt hørt ham tidligere, og da bare jodlinga. Tok han ikke seriøst i det hele tatt, men han har virkelig talent. Jeg har en liten Bjørn-crush 😍

Jeg har vel en slags Bjørn-crush jeg og tror jeg ☺️

Bjørn 4ever!!🤩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Alexandra lett kan bli den "flinke, perfekte eleven", men så skinner hun så utrolig sterkt likevel. Og i kveld, samt enkelte andre kvelder viser hun en så unik kraft, utholdenhet, fullstendighet og gjennomskinnelig vilje som virkelig bergtar meg og som blåser de andre raskt av banen for en amatør"dommer" som meg. Det er så soleklart at hun skal til finalen 🌟

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adrian ❤️ 
 

Han og Carina har stemmer som passer veldig godt sammen! De har og en langt bedre kjemi, så dette ble en langt bedre opptreden 😊 

Lady Antebellum på trøndersk? Tja, hvorfor ikke? 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (Akkurat nå):

Er enig i at Alexandra lett kan bli den "flinke, perfekte eleven", men så skinner hun så utrolig sterkt likevel. Og i kveld, samt enkelte andre kvelder viser hun en så unik kraft, utholdenhet, fullstendighet og gjennomskinnelig vilje som virkelig bergtar meg og som blåser de andre raskt av banen for en amatør"dommer" som meg. Det er så soleklart at hun skal til finalen 🌟

 

Jeg er nok bare en kynisk jævel som ikke tror på at all denne perfektheten er ekte. 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (3 minutter siden):

Nei, nei, nei og nei!!

Har du noe konstruktivt og si? :) Jorun er ikke min favoritt og jeg syns hun burde ha vært ute av konkurransen blant de første, men nå er hun her, og hun har vært flink ikveld. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...