Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Helt grusomt.. spent på hvor rørt Mona er😆

En seier! - tydeligvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Helt grusomt.. spent på hvor rørt Mona er😆

Dette blir for dumt, Mona!! Makan!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Teatrica said:

Vet du, jeg føler helt ærlig at Carina har stjålet den plassen fra en av de andre... Hvor lenge kan du snake stemmer på at "jeg tror ikke på meg selv jeg, jeg tror ikke at jeg er noe flink jeg, jeg synes ikke at jeg fortjener en plass her jeg..." 

 

Hun har jo ikke stjålet plassen, det er nordmenn som er naive og dumme og stemmer i vei på sånt. 😒😒 Det er jo ikke Carina sin feil, hun er seg selv og folk biter på. 

Og jeg er så jævlig lei det der skryte til Mona! Virker ikke som deltakerne heller tar til seg det hun sier, for det er jo skryt uansett hva man gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønepanne skrev (Akkurat nå):

Dette var grusomt... 

 

Og det var orkesterets fortjeneste. Musikerne var heeelt på viddene, de fiksa ikke den låta i det heletatt, noe som var medvirkende til at hun tryna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå lenestol skrev (1 minutt siden):

Hører dommerne det samme som oss?? 

Det kan de neppe gjøre. «Dette var nydelig»?! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå lenestol skrev (1 minutt siden):

Hører dommerne det samme som oss?? 

Det kan de umulig gjøre. En av de verste fremføringene jeg har hørt på stjernekamp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (Akkurat nå):

Hun har jo ikke stjålet plassen, det er nordmenn som er naive og dumme og stemmer i vei på sånt. 😒😒 Det er jo ikke Carina sin feil, hun er seg selv og folk biter på. 

Og jeg er så jævlig lei det der skryte til Mona! Virker ikke som deltakerne heller tar til seg det hun sier, for det er jo skryt uansett hva man gjør. 

Det har du selvfølgelig helt rett i, det ble feil måte å si det på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme said:

Håper hun legger bort den tullemusikken sin og begynner å synge rock i stedet. 

Enig. 😊 Kunne tenkt meg å høre henne synge noe av the Pretty Reckless for eksempel (kunne blitt råbra, eller katastrofalt 😱). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (35 minutter siden):

Denne sangen håndterte ikke Carina at all.. høres ut som noe fra en juleavslutning på ungdomsskolen😅

Helt enig. Hun trakk KORK rett ned. Utrolig dårlig. Vanskelig å leve opp til Sinatra, det vet man jo. Men dette er en semifinale, hun skulle aldri vært der. Har sagt det før Carina er ingen sangstjerne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (Akkurat nå):

Herregud dommerne er jo helt tonedøv 🤨 hvorfor er de ikke ærlige?

Odd Rene var i hvert fall ikke like entusiastisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (3 minutter siden):

Dette blir for dumt, Mona!! Makan!

Ja gurimalla, dette tok kaka. Håper de får tilbakemeldinger på at de dommerne bør ha en litt annen rolle

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på Alexandra eller Bjørn, fordi jeg liker ikke Carina sin raspete hese stemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (Akkurat nå):

Odd Rene var i hvert fall ikke like entusiastisk. 

Han sa vel at han var imponert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amber skrev (7 minutter siden):

Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 
Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang!

Jaaaa, der dro noen jantelov-kortet 🤣

Hun er helt klart den beste, er det noen i årets cast som skal vinne så er det Alexandra, uten tvil!

Hun har absolutt lov til å være den beste, hun har absolutt lov til å synes/vite at hun er den beste - men hun prøver altså å fremstå som om hun ikke vet/synes det - altså; falsk ydmyk! Jeg hadde faktisk vært mer sympatisk mot henne hvis hun bare hadde kunnet stå litt mer i det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...