cerruti Skrevet 23. oktober 2021 #841 Del Skrevet 23. oktober 2021 rosemarin skrev (5 minutter siden): Syns det skinner ganske igjennom at hun vet hun er flink / best Ja, hva så? Hun er jo det…? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2021 #842 Del Skrevet 23. oktober 2021 Alexandra var best den sjangeren. Hun utnyttet bandet også på best mulig måte!!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 23. oktober 2021 #843 Del Skrevet 23. oktober 2021 Damn Alexandra! Hittil den desidert beste i kveld 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. oktober 2021 #844 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håpløst hvis ikke Alexandra er i finalen! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. oktober 2021 #845 Del Skrevet 23. oktober 2021 Endelig en opptreden det swingte av! 👏 Dette var bra! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 23. oktober 2021 #846 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) cerruti skrev (3 minutter siden): Ja, hva så? Hun er jo det…? Det var skrevet i kontekst til innlegget jeg svarte på. hun er best ja. Men hun er så flinkis at det blir litt for mye🤪 Endret 23. oktober 2021 av rosemarin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. oktober 2021 #847 Del Skrevet 23. oktober 2021 cerruti skrev (1 minutt siden): Håpløst hvis ikke Alexandra er i finalen! Da vil jeg aldri se på Stjernekamp igjen! Eller NRK for den saks skyld 😜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 23. oktober 2021 #848 Del Skrevet 23. oktober 2021 Alexandra bra, Bjørn bedre! Den hausingen av Alexandre begynner å bli ugrei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 23. oktober 2021 #849 Del Skrevet 23. oktober 2021 Alexandra har nailet det HVER ENESTE gang! Hun må vinne dette. Hun er jo i en klasse for seg selv! For et talent! Har likt Bjørn også, men i storband var han ikke så god. Synes det var falskt til tider. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. oktober 2021 #850 Del Skrevet 23. oktober 2021 tirben skrev (1 minutt siden): Alexandra har nailet det HVER ENESTE gang! Hun må vinne dette. Hun er jo i en klasse for seg selv! For et talent! Har likt Bjørn også, men i storband var han ikke så god. Synes det var falskt til tider. Helt enig🙌 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #851 Del Skrevet 23. oktober 2021 rosemarin skrev (3 minutter siden): Det var skrevet i kontekst til innlegget jeg svarte på. hun er best ja. Men hun er så flinkis at det blir litt for mye🤪 Jeg syns ikke det blir for mye. Det er fantastisk at hun er så allsidig og flink i (nesten) alt hun tar i 😍 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #852 Del Skrevet 23. oktober 2021 Carinas opptreden var mye mer underholdende enn Alexandras selv om det var surt... Bjørn best. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #853 Del Skrevet 23. oktober 2021 Olsen skrev (4 minutter siden): Alexandra bra, Bjørn bedre! Den hausingen av Alexandre begynner å bli ugrei. Enig. Begynner å bli litt lei av Alexandra, hun er litt kjedelig i lengden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. oktober 2021 #854 Del Skrevet 23. oktober 2021 Bjørn har flott stemme, men altså… elendig formidlingsevne i mine øyne/ører. Han kjeder meg… og det virker som han kjeder seg også 🥱🥱 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #855 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er noe med Bjørn i kveld, som om han mangler gnisten og innlevelsen. Et tomt blikk. Han har vært en av mine favoritter, sammen med Alexandra, men ikveld er jeg usikker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #856 Del Skrevet 23. oktober 2021 Henriette Steenstrup er enig med meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2021 #857 Del Skrevet 23. oktober 2021 HelloMindy skrev (Akkurat nå): Det er noe med Bjørn i kveld, som om han mangler gnisten og innlevelsen. Et tomt blikk. Han har vært en av mine favoritter, sammen med Alexandra, men ikveld er jeg usikker. Der sa du det jeg tenkte. Også satt jeg og tenkte… kanskje den siste låta ville vært bedre uten KORK. Fordi det er jo en veldig fin sang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2021 #858 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ELSKER stemmen til Bjørn! For en fantastisk stemme han har! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 23. oktober 2021 #859 Del Skrevet 23. oktober 2021 1 minutt siden, HelloMindy said: Det er noe med Bjørn i kveld, som om han mangler gnisten og innlevelsen. Et tomt blikk. Han har vært en av mine favoritter, sammen med Alexandra, men ikveld er jeg usikker. Har ikke sett videoen, men på tv2 sier han at begynner å bli lei Stjernekamp? https://www.tv2.no/v/1694930/ Jeg er Bjørnfan, men synes det har vært svakt i dag. Han er litt for lik seg selv hver gang. Han har x-faktor, men det er litt lite allsidig. Så min stemme går nok til Alexandra i dag, men jeg syns jo hun også er litt kjedelig. 😂 Flink og allsidig, men jeg kommer jo aldri til å gidde å høre noen av hennes Stjernekamplåter igjen, noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #860 Del Skrevet 23. oktober 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg ELSKER stemmen til Bjørn! For en fantastisk stemme han har! Jeg og 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå