Amatariel Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #301 Del Skrevet 4. juni 2021 Jadasikkert29 skrev (59 minutter siden): Kaster meg med 😃 foreløpig termin er 14 februar, så er 4 uker på vei idag ifølge preglife 😊 er mitt andre barn❤️ Velkommen og gratulerer! Jeg fører deg opp i hovedoversikten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 4. juni 2021 #302 Del Skrevet 4. juni 2021 Hei! Jeg kaster meg også med her. Begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg at jeg er gravid! Foreløpig termin er 3. februar, så er 5+4 i dag (i følge Preggers) 😊 Blir spennende å følge dere alle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #303 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Prøver2021 skrev (2 timer siden): Hei! Jeg kaster meg også med her. Begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg at jeg er gravid! Foreløpig termin er 3. februar, så er 5+4 i dag (i følge Preggers) 😊 Blir spennende å følge dere alle! Sååå glad for at du er her ☺️ Endret 4. juni 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 4. juni 2021 #304 Del Skrevet 4. juni 2021 Har helt glemt å sette meg selv på terminlista jeg! 😱 Termin er beregnet til 12.1 og dette blir 2. barnet ❣️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #305 Del Skrevet 4. juni 2021 Parv skrev (12 minutter siden): Har helt glemt å sette meg selv på terminlista jeg! 😱 Termin er beregnet til 12.1 og dette blir 2. barnet ❣️ Bra du sier i fra! Jeg klarer ikke helt følge med alle uten beskjed 😊 Nå er du med! Listen begynner å bli riktig så lang og fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 4. juni 2021 #306 Del Skrevet 4. juni 2021 Amatariel skrev (29 minutter siden): Bra du sier i fra! Jeg klarer ikke helt følge med alle uten beskjed 😊 Nå er du med! Listen begynner å bli riktig så lang og fin! Tusen takk 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 4. juni 2021 #307 Del Skrevet 4. juni 2021 @Amatariel @Fhuzzy @Magenta @Parv @Solina Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å svare på det negative innlegget jeg hadde i går kveld. Jeg setter utrolig pris på det, og blir så utrolig glad for at denne gruppen her finnes! Så mye støtte, varme tanker og beroligende ord . Dere er gode! Nå i kveld har jeg vært hos mamma, i morgen skal jeg være med en venninne og på søndag skal jeg jobbe. Så har prøvd å ta tipset deres, og ha noen ting å gjøre over helgen, så den går fort over og mandagen kan komme... God helg til dere og velkommen til nye i tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar89 Skrevet 4. juni 2021 #308 Del Skrevet 4. juni 2021 Foreløpig termin 1. februar 2022 😍😍 Noen flere fra Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #309 Del Skrevet 4. juni 2021 Mar89 skrev (7 minutter siden): Foreløpig termin 1. februar 2022 😍😍 Noen flere fra Stavanger? Velkommen og gratulerer Er det ditt første barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar89 Skrevet 4. juni 2021 #310 Del Skrevet 4. juni 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Velkommen og gratulerer Er det ditt første barn? Tusen takk 😊 Nei, mitt andre barn. Har en 4-åring 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #311 Del Skrevet 4. juni 2021 Mar89 skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊 Nei, mitt andre barn. Har en 4-åring 🥰 Så stas! Blir sikkert et veldig spent storesøsken det 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 4. juni 2021 #312 Del Skrevet 4. juni 2021 Mar89 skrev (1 time siden): Foreløpig termin 1. februar 2022 😍😍 Noen flere fra Stavanger? Stavanger her 🙋♀️ velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar89 Skrevet 5. juni 2021 #313 Del Skrevet 5. juni 2021 Kugres skrev (9 timer siden): Stavanger her 🙋♀️ velkommen! Så koselig 🥰 Tusen takk og gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta Skrevet 5. juni 2021 #314 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Hei og velkommen og gratulerer til @Jadasikkert29 @Prøver2021@Mar89 Jeg tok en digital test i dag, med 2-3 som resultat, som forventet. Fornøyd med det, og veldig lettet at det ikke sto 1-2. Så satser jeg på 3+ neste helg 😊 Når bør man egentlig ta kontakt med lege og jordmor? Jeg føler ikke et behov for det ennå, men når er det vanlig? Endret 5. juni 2021 av Magenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #315 Del Skrevet 5. juni 2021 Magenta skrev (9 timer siden): Når bør man egentlig ta kontakt med lege og jordmor? Jeg føler ikke et behov for det ennå, men når er det vanlig? De fleste leger ser ikke helt vits med at man kommer til legekontroll før tidligst uke 8, egentlig helst litt senere. Jeg har derfor bestilt første svangerskapskontroll i uke 10. Men det er jo forståelig at førstegangsgravide er veldig ivrige. Noen vil ha bekreftelse fra helsepersonell om at de ER gravide, noen vil ta tidlige hcg-prøver, og da kan det hende de starter med å fylle ut helsekort osv. også. Men den harde sannheten er jo at det er en del svangerskap som går til grunne tidlig, så det kan jo være greit å la det gå noen uker slik at man er mer sikret på at dette holder før man begynner å bruke tid på kontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. juni 2021 #316 Del Skrevet 6. juni 2021 Hei dere! Jeg er i dag 5+6 og bekymret fordi mitt tydeligste symptom er borte. Jeg har hatt ømme bryster helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men i dag er de så og si som de pleier. Jeg har hørt at symptomene kan variere, men blir samtidig stresset. Det skal sies at jeg har sovet 10 timer i natt og bare slappet av på morgenen. Kanskje det har sammenheng med at jeg slapper av? Spørsmålet er: Varierer symptomene deres i intensitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monroe927 Skrevet 6. juni 2021 #317 Del Skrevet 6. juni 2021 God helg damer! Nå kommer det et skikkelig klynkete innlegg fra meg, formen min er beint ut HELT elendig. Kvalm som et uvær, kaster opp i nærheten av mat. Sovner hvor enn jeg er. 🤷♀️ I dag måtte jeg stå over familiebesøk fordi formen er så dritt. Uansett når jeg legger meg/står opp er jeg aldri uthvilt. Vi har ikke hatt varm middag i hus på godt over en uke - jeg klarer bare ikke lukten. Når jeg kommer hjem fra jobb, er det underholdning av guttungen til han skal legge seg, så er det sofaen (hvor jeg gjerne kubber med én gang) også rett i seng. 😴 Nå er jeg 7+2, og forrige svangerskap var ikke sånn... Er det noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #318 Del Skrevet 6. juni 2021 Uff, kjedelig at du er plaget med kvalme @monroe927 Jeg er 7+5 og har ikke kjent noe ennå, men dette varierer så veldig fra kvinne til kvinne og forskjellige svangerskap. Jeg var kjeeempedårlig hele første trimester med nr.1 og 2, og ikke èn dag kvalm med nr.3. Men jeg husker godt hvor grusomt den kvalmen var de første gangene... ble jo helt inmobil. Håper du har en støttende mann som kan ta i et ekstra tak akkurat disse ukene her Og så går det forhåpentligvis over om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 6. juni 2021 #319 Del Skrevet 6. juni 2021 Prøver2021 skrev (4 timer siden): Hei dere! Jeg er i dag 5+6 og bekymret fordi mitt tydeligste symptom er borte. Jeg har hatt ømme bryster helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men i dag er de så og si som de pleier. Jeg har hørt at symptomene kan variere, men blir samtidig stresset. Det skal sies at jeg har sovet 10 timer i natt og bare slappet av på morgenen. Kanskje det har sammenheng med at jeg slapper av? Spørsmålet er: Varierer symptomene deres i intensitet? Så absolutt! Hadde flere dager på rad nylig hvor jeg nesten ikke hadde noen symptomer. Syntes det er skikkelig ekkelt og blir veldig redd når det skjer. Så en liten stund var jeg redd for at det ikke var noe liv lenger. Jeg liker å ta en graviditetsstrimmel-test i ny og ne (har liggende) bare for å bekrefte ovenfor meg selv at jeg enda er gravid. Det hjelper litt. Ellers har jeg bare måtte vente, åsså kommer symptomer sannelig tilbake. Men føler jeg faktisk har noe mindre symptomer nå (i intensitet) enn det jeg hadde for ett par uker siden. Men mulig det er fordi symptomene også har blitt 'vanlige' og ikke noe særlig jeg tenker over. Gleder meg til tidlig ultralyd, for da kan jeg forhåpentligvis senke skuldrene litt😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 6. juni 2021 #320 Del Skrevet 6. juni 2021 Prøver2021 skrev (6 timer siden): Hei dere! Jeg er i dag 5+6 og bekymret fordi mitt tydeligste symptom er borte. Jeg har hatt ømme bryster helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men i dag er de så og si som de pleier. Jeg har hørt at symptomene kan variere, men blir samtidig stresset. Det skal sies at jeg har sovet 10 timer i natt og bare slappet av på morgenen. Kanskje det har sammenheng med at jeg slapper av? Spørsmålet er: Varierer symptomene deres i intensitet? Hei! kjenner meg igjen i dette ja. Hadde noen dager i forrige uke der jeg følte meg helt fin foruten litt mild ømhet i brystene. Hadde før det vært kvalm, trøtt og ganske gåen hver dag i en lengre periode. Jeg fikk også en liten blødning like før symptomene avtok, og ble mildt sagt veldig bekymret. Endte jo med at jeg ble superbevist på absolutt alt og satt konstant og kjente etter. Gikk rundt og klemte meg selv på puppene i flere dager 😅 (håper ingen så det).. Jeg hadde heldigvis time til tidlig UL og fikk bekreftet at alt var bra. 🥰 Kan melde om at symptomene de siste dagene har vært tilbake for fult. 😅 så ja, symptomene kan variere veldig mye i intensitet fra dag til dag, og trenger ikke ha noen sammenheng med at noe er galt. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå