Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Ja jeg syntes det er lavmål at noen anonymt sitter å produserer brev fra tilsynelatende off instanser, for anonymt godte seg og le av henne kollektivt på forum. Det er for meg kollektiv mobbing -Uten at det får konsekvenser for vedkommende, hvem er vi på ett anonymt forum til å bestemme hvilken «straff» som er passende for evt løgner Stine har bedrevet. Stine er ikke anonym og må ta de konsekvensene som kommer. 

Hva mener du man skal gjøre med en som lyver og svindler seg til andres penger? Henger ut gud og hvermansen. 
For å sende hun melding med spørsmål nytter ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (7 minutter siden):

Ja jeg syntes det er lavmål at noen anonymt sitter å produserer brev fra tilsynelatende off instanser, for anonymt godte seg og le av henne kollektivt på forum. Det er for meg kollektiv mobbing -Uten at det får konsekvenser for vedkommende, hvem er vi på ett anonymt forum til å bestemme hvilken «straff» som er passende for evt løgner Stine har bedrevet. Stine er ikke anonym og må ta de konsekvensene som kommer. 

Nå hadde jo ikke noen hatt noe å le av om ikke Stine selv hadde gått rett på og kringkastet dette for 16000 mennesker på snap. Det brevet lyste falskt på så mange punkt at det er faktisk helt ubegripelig at hun greide å tro at det var ekte et eneste sekund. Logoene sammen, skrivefeil, i etternavnet, oppsette, ordlyden i omtrent alle setningene…at hun presterer å tro dette er ekte, skryte av seg selv og skulle sette det i ramme, og ikke er i nærheten av å lukte lunta før noen sender meldinger og stiller spørsmål, og selv da lyver hun åpenlyst med at hun har fått bekrefta fra sykehuset at det er ekte(!), før alt blir sletta. Ja, jeg kan skjønne at en del synes brevet i seg selv er lumpent, og ja, jeg hadde nok blitt lei meg av å få det i posten fordi det er jo en latterliggjøring av henne (så kan man diskutere om det er fortjent). Men den eneste personen som har ansvar for at dette resulterte i «kollektiv mobbing» er fru Knutsen selv, fordi egoet nok en gang tok overhånd. Og når du ikke skjønner selv at det brevet er falskt med så mange åpenbare «hint» da kan du egentlig ha det så godt altså. 

• Liker 14
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (Akkurat nå):

Hun tar virkelig ingen konsekvenser!

Jeg har aldri før sett på maken!

Du forstår forskjellen på å vite hvem som gjør noe og ikke vite hvem som gjør noe regner jeg med😊 Det var budskapet i mitt innlegg om å måtte stå for en konsekvens. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Du svarte ikke på spørsmålet. Dessuten var spøken så åpenbar at den burde vært oppdaget. I stedet sier hun at sykehuset bekreftet at denne diplomet var ekte. Løgn på løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shokko skrev (24 minutter siden):

Helt enig i at disse små snappene fra sykesenga også er unødvendig ja, hun vet jo godt at det fører til oppmerksomhet. Sånn ser vi jo mange influensere holde på.  
Jeg er langt ifra noen fan av henne, bare så det er sagt, men jeg kjenner henne heller ikke og kan derfor ikke påstå noe som helst om henne. Nå fikk man i hvert fall en ting svart på hvitt i dag og da vil man jo automatisk se på henne med et mer kritisk blikk. Skjønner jo at det sannsynligvis er flere løgner ute og går. Hun taper jo stort på dette selv, så i stedet for å angripe alt og alle rundt seg selv hadde hun vunnet på å bli litt mer ydmyk og innrømme sine feil. 

Spot on! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (6 minutter siden):

Nå hadde jo ikke noen hatt noe å le av om ikke Stine selv hadde gått rett på og kringkastet dette for 16000 mennesker på snap. Det brevet lyste falskt på så mange punkt at det er faktisk helt ubegripelig at hun greide å tro at det var ekte et eneste sekund. Logoene sammen, skrivefeil, i etternavnet, oppsette, ordlyden i omtrent alle setningene…at hun presterer å tro dette er ekte, skryte av seg selv og skulle sette det i ramme, og ikke er i nærheten av å lukte lunta før noen sender meldinger og stiller spørsmål, og selv da lyver hun åpenlyst med at hun har fått bekrefta fra sykehuset at det er ekte(!), før alt blir sletta. Ja, jeg kan skjønne at en del synes brevet i seg selv er lumpent, og ja, jeg hadde nok blitt lei meg av å få det i posten fordi det er jo en latterliggjøring av henne (så kan man diskutere om det er fortjent). Men den eneste personen som har ansvar for at dette resulterte i «kollektiv mobbing» er fru Knutsen selv, fordi egoet nok en gang tok overhånd. Og når du ikke skjønner selv at det brevet er falskt med så mange åpenbare «hint» da kan du egentlig ha det så godt altså. 

Jeg opplever kollektiv mobbing og om jeg ikke sier i fra om det går jeg mot min integritet. Derfor sier jeg i fra at jeg ikke syntes det er greit. Selvom hun selv skulle ha satt seg i den situasjonen aldri så mye så fratar man ikke den som har sendt brevet noe ansvar. 

Endret av GulleGull
Rettet skrivefeil
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (1 time siden):

Det jeg vil frem til, er det en kommunalt tilsett som har skrevet dette på en kommunal brevpost, så er det ikke lov. Faktisk oppseielsegrunn.

Det ville ikke stått Sykehuset Innlandet og Lillehammer kommune på et og samme brev, sykehuset er fortsatt ikke kommunalt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! Fortsetter a å true selvom hun faktisk har dreti på draget? Håper noen sender alt det her til TV2! Noen må få stoppet den damen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (6 minutter siden):

Du svarte ikke på spørsmålet. Dessuten var spøken så åpenbar at den burde vært oppdaget. I stedet sier hun at sykehuset bekreftet at denne diplomet var ekte. Løgn på løgn. 

Apropo ikke svare, jeg har ikke sagt at  jeg liker uthenging/løgn av noen uansett hvem det kommer fra. Mitt innlegg handler om ett en anonym person sender brev «forkledd» som noe annet en det var, for så å sitte på anonymt forum med en haug andre anonyme å godte seg etterpå, for det er liksom en passende «straff». Det har jeg ikke samvittighet til å se på, derfor sier jeg i fra. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er ikke sort hvitt, og selv om jeg syntes at akkurat denne pranken var å dra det for langt så ville Stine i mine øyne ha kommet så mye bedre ut av det hvis hun bare hadde klasket seg selv i pannen, ledd av at hun gikk fem på og vist ett snev av selvironi

I stedet så snører hun det virkelig til for seg og påsto at hun liksom hadde ringt avdelingen og fått bekreftet at diplomet var ekte.

Hadde hun bare ledd av det hele og ikke laget så mye fuss rundt dette så hadde den som gjorde denne pranken sittet der med skjegget i postkassen og ikke hatt noe glede av det. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (Akkurat nå):

Apropo ikke svare, jeg har ikke sagt at  jeg liker uthenging/løgn av noen uansett hvem det kommer fra. Mitt innlegg handler om ett en anonym person sender brev «forkledd» som noe annet en det var, for så å sitte på anonymt forum med en haug andre anonyme å godte seg etterpå, for det er liksom en passende «straff». Det har jeg ikke samvittighet til å se på, derfor sier jeg i fra. 

Jeg synes det er bra at løgnere blir avslørt, så vi er nok ulike. Dessuten burde hun skjønt at det var en spøk. Men nei da. Hun delte det med sine følgere og etterpå true. Det er dama si det😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erdetmuliga skrev (7 minutter siden):

Altså! Fortsetter a å true selvom hun faktisk har dreti på draget? Håper noen sender alt det her til TV2! Noen må få stoppet den damen

Mange som ikke har sett de snappene fra tidligere i dag. De er jo slettet. Hvis hun hadde vært litt smart og ikke minst ærlig hadde hun ikke trengt å slette de snappene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 minutter siden):

Ting er ikke sort hvitt, og selv om jeg syntes at akkurat denne pranken var å dra det for langt så ville Stine i mine øyne ha kommet så mye bedre ut av det hvis hun bare hadde klasket seg selv i pannen, ledd av at hun gikk fem på og vist ett snev av selvironi

I stedet så snører hun det virkelig til for seg og påsto at hun liksom hadde ringt avdelingen og fått bekreftet at diplomet var ekte.

Hadde hun bare ledd av det hele og ikke laget så mye fuss rundt dette så hadde den som gjorde denne pranken sittet der med skjegget i postkassen og ikke hatt noe glede av det. 

Eksakt. Her kan hun faktisk takke seg selv på mer enn én måte. Hun kunne faktisk lett snudd denne spøken til fordel for seg selv. I stedet lyver hun på en måte som er så enkel å avsløre at det er nesten fascinerende. Man kan godt si at det ble dratt litt for langt av den som lagde dette, men det er Stine selv som har greid å skape en «hit» av dette både fordi egoet er så stort at hun faktisk ikke ser alle de åpenbare hintene på at dette er falskt, og at hun begynner å lyve for å dekke seg inn. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns denne spøken her, er ganske uskyldig i forhold til svindelen hun har bedrevet ved å samle inn penger via spleis… En hel gjeng uskyldige, snille og hjelpsomme mennesker som har bidratt til å sponse denna sinnsyke shoppinga hennes…

Endret av MiniMusa
Skriveleif
  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (32 minutter siden):

Kan være vanskelig å innrømme at en lot seg lure tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud- jeg tror ikke mine egne øyne 😳 nå har hun fått mld fordi folk er bekymret mtp det som skjedde før i dag 😳😆😆 folk er BEKYMRET ??? Fordi??? 
og hun fortsetter å dra på - ikke noe problem å finne ut- det personen har gjort er jo faktisk ikke lov 🙊🙊 er det forbudt liksom?? 😂😂 å pranke noen?? 
hun gir seg jo ikke 😅😅 er det lov å uttale offentlig at sykehuset har bekreftet at de har sendt ut en sånn diplom da? Når det ikke stemmer? Hun sverter jo sykehuset -

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lunabelle skrev (5 timer siden):

635C4C00-087E-46CD-A485-AC22AD52EC46.jpeg

😂😂 Tok hun denne «annerkjennelsen» virkelig på alvor?! Alle med littegranne IQ skjønner jo at det er kødd!

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (1 time siden):

Hva mener du man skal gjøre med en som lyver og svindler seg til andres penger? Henger ut gud og hvermansen. 
For å sende hun melding med spørsmål nytter ikke. 

Ikke sende «diplom» fra sykehuset i alle fall . Har du blitt svindlet anmeld? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...