Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Trudeluttentutten skrev (29 minutter siden):

Dette bør få konsekvenser. Det er utrolig viktig at folk skal ha tillit til brev fra sykehusene. Håper dette blir anmeldt og vil tro politiet tar det alvorlig.

Håper virkelig ikke politiet bruker ressurser på et åpenbart tullebrev (diplom). Hadde det vært trusler, falsk epikrise, hatefulle ytringer  eller navn på ansatte i sykehuset så er det en annen sak. Har du egentlig sett dette diplomet? Det er så åpenbart at det er spøk og jeg kan være enig i at spøken er mildt sagt spesiell. Tenk å bruke tid på å lage et slik diplom. Det er utenfor min fatteevne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mav1975 skrev (5 minutter siden):

Det hadde kanskje vært motbevis? Hadde jeg blir beskyld for å svindle mennesker av halve Norge så hadde jeg vært veldig ivrig på å motbevise det med å vise hva pengene hadde gått til.  

Tror ikke Stine bryr seg om at en liten gruppe anonyme mennesker på et forum tror de har krav på å se kvitteringer. 
Jo mer det blir diskutert jo flere følgere får hun, så det er jo bare til hennes fordel🤷‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (14 minutter siden):

Hva er det du kommer med av sannheter?

Jeg har ikke sagt at jeg kommer med sannheter men at mange her kommer med usannheter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Tror ikke Stine bryr seg om at en liten gruppe anonyme mennesker på et forum tror de har krav på å se kvitteringer. 
Jo mer det blir diskutert jo flere følgere får hun, så det er jo bare til hennes fordel🤷‍♀️

Til at Stine visstnok ikke bryr seg, så svarer hun stadig på ting som blir skrevet her inne. Merkelig nok..

 

venter forresten på disse sannhetene dine ☺️

Endret av MsFri
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Tror ikke Stine bryr seg om at en liten gruppe anonyme mennesker på et forum tror de har krav på å se kvitteringer. 
Jo mer det blir diskutert jo flere følgere får hun, så det er jo bare til hennes fordel🤷‍♀️

Det handler vel om folkeskikk! Ja man kan diskutere om det ikke alltids gjelder her heller. Men det får da være grenser på frekkhet og utakknemlighet når man får over 80 000 kr i spleis å bare pisser på de som har bidratt. Alt det Stine holder på med kommer ikke til å være i hennes fordel om hun skal i en rettsak. Den troverdigheten hennes lyver hun i filler selv. Så jeg ser på sikt ingen fordel med å oppføre seg slik. 

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (1 minutt siden):

Til at Stine visstnok ikke bryr seg, så svarer hun stadig på ting som blir skrevet her inne. Merkelig nok..

 

venter forresten på disse sannhetene dine ☺️

Jeg venter på dine. Har ikke sett noen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Tror ikke Stine bryr seg om at en liten gruppe anonyme mennesker på et forum tror de har krav på å se kvitteringer. 
Jo mer det blir diskutert jo flere følgere får hun, så det er jo bare til hennes fordel🤷‍♀️

Hun blokkerer jo mennesker som har bidratt til spleisen hennes. Det er helt normalt å legge frem kvitteringer eller annet bevismaterialet når man mottar penger fra vilt fremmede folk. Og 86 tusen er faktisk ikke så mye når man begynner å bruke av dem. Mange bekker små…. Bare å se en episode av Luksusfellen det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Jeg venter på dine. Har ikke sett noen. 

Jeg har ikke skrevet noe om å komme med hverken sannheter eller usannheter jeg ☺️ 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (Akkurat nå):

Hun blokkerer jo mennesker som har bidratt til spleisen hennes. Det er helt normalt å legge frem kvitteringer eller annet bevismaterialet når man mottar penger fra vilt fremmede folk. Og 86 tusen er faktisk ikke så mye når man begynner å bruke av dem. Mange bekker små…. Bare å se en episode av Luksusfellen det. 

Beløpet blir jo større og større?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang poengterer hun at hun henger etter med meldinger- for hun har jo ikke prioritert skjerm eller å åpne meldinger mens hun var innlagt eller etter hun kom hjem - 

På denne tiden har hun flere ganger fortslt at hun har fått snapper hun må kommentere - en av dem var at hun fikk «kjeft» for å ikke fortelle hvorfor hun var på sykehuset- så kunne hun kjefte litt tilbake på det …… så har hun fått mld om at hun må ta det med ro - litt «kjeft» der også, for at hun ikke slapper av…… så har hun fått mld om at folk er bekymra for det som skjedde tidligere i dag …….. 

utrulig at hun klarer å åpne akkurat disse meldingene samtidig som hun henger SÅ etter med meldinger og har så sykt mye meldinger å komme seg gjennom 🤔🤔 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (Akkurat nå):

 

B9FA1869-3269-4B62-ABC4-3ABB709CBF24.jpeg

Hvordan er dette svindel? Folk sender penger til hva de vil. De sender til og med penger gor at folk på sommerhytta skal få seg hytte fordi det er så synd på dem som taper 🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trudeluttentutten said:

Jeg har ikke sagt at jeg kommer med sannheter men at mange her kommer med usannheter

Hva er usannheter? Kan du bevise det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (Akkurat nå):

Hvordan er dette svindel? Folk sender penger til hva de vil. De sender til og med penger gor at folk på sommerhytta skal få seg hytte fordi det er så synd på dem som taper 🤣

Det er svindel om hun ikke kan dokumentere at hun faktisk har hatt utlegg tilsvarende dette til jurist etc, og særlig når hun skriver at et overskudd skal gå til foreningen for barnevernsbarn.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (17 minutter siden):

Tror ikke Stine bryr seg om at en liten gruppe anonyme mennesker på et forum tror de har krav på å se kvitteringer. 
Jo mer det blir diskutert jo flere følgere får hun, så det er jo bare til hennes fordel🤷‍♀️

Det er helt vanlig, at man legger fram et regnskap, på hva penger har gått til. Silk at de menneskene som har støtte med penger ser hva det har gått. Siden hun er så godhjertet og så ærlig, hva er da egentlig problemet. 

Har hun ting på stell, hvorfor ikke lenger frem? Og bli ferdig med det evige spørsmål en gang for alle., Hun sitter på alle kvitteringer på nettbanken, der kan man gå tilbake hele 10 år. Ingen unnskyldning.

Det er hun selv som har satt seg i denne situasjonen her. 

Jeg må si en ting, ærlig kommer man langt med. 

Nå er det slik at hun blir diskutert i flere forum, Dags underholdning...🍿🍿

Dags underholdning 🏆

Jeg tror, hvorfor man følger henne er den dramatikk hun lever, og ikke noe mer. Skal jeg ha mat tips, eller andre tips for jeg det et annet sted.. 

Endret av Kristin50
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Hva er usannheter? Kan du bevise det? 

Det er usannhet å skrive at Stine har brukt Spleis pengene til shopping. Les i tråden så ser du at det er skrevet av flere. 
Det kreves bevis av henne om at hun skal vise kvittering, for hvis ikke lyger hun. Hvor er bevisene til de som påstår at hun har shoppet for pengene? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (2 minutter siden):

Det er helt vanlig, at man legger fram et regnskap, på hva penger har gått til. Silk at de menneskene som har støtte med penger ser hva det har gått. Siden hun er så godhjertet og så ærlig, hva er da egentlig problemet. 

Har hun ting på stell, hvorfor ikke lenger frem? Og bli ferdig med det evige spørsmål en gang for alle., Hun sitter på alle kvitteringer på nettbanken, der kan man gå tilbake hele 10 år. Ingen unnskyldning.

Det er hun selv som har satt seg i denne situasjonen her. 

Jeg må si en ting, ærlig kommer man langt med. 

Nå er det slik at hun blir diskutert i flere forum, Dags underholdning...🍿🍿

Dags underholdning 🏆

Det er nok bare et evig spørsmål av noen her inne på dette forumet. Tror ikke de fleste er så opphengt i å få se kvittering. De fleste gir av hjertet og krever ikke bevis for at de ga en 50-lapp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Det er nok bare et evig spørsmål av noen her inne på dette forumet. Tror ikke de fleste er så opphengt i å få se kvittering. De fleste gir av hjertet og krever ikke bevis for at de ga en 50-lapp

Når hun trenger 60K til sakkyndig og har bare vist kvittering/faktura på 19K og fått tilsammen over 80K på spleis, da handler det ikke lenger om den 50-lappen..

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...