Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke enig i at èn løgn gjør opp for en annen løgn. Det er ikke rettferdighet i mine øyne.

 

Du skjønner tydeligvis hva dette handler om. Nå er det hun selv som serverer løgn etter løgn da. Hvis du har problem med løgnere er det merkelig å forsvare en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Trudeluttentutten said:

Dokumentforfalskning er ikke morsomt. Det er ganske alvorlig å sende ut brev som skal se ut som det kommer fra et sykehus.

Håper dette får konsekvenser for vedkommende!

Ja når politiet efterforsker, kommer det sikkert frem om hva som ledet til at denne prank ble gjennomført. Blant annet kommer det nok frem om alle pengene som fruen har narret fra folk. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Dokumentforfalskning er ikke morsomt. Det er ganske alvorlig å sende ut brev som skal se ut som det kommer fra et sykehus.

Håper dette får konsekvenser for vedkommende!

Det er gjort så dårlig, med vilje, at jeg tror det skal mye til for å få dette inn som dokumentfalsk. Logoene er åpenbart kopiert, det er satt sammen to logoer som ikke hører sammen, og det er ikke skrevet under med noens navn, og faktisk ikke signert en gang. Det er ingen vinning involvert heller. Klart at i ytterste konsekvens kan sykehuset reagere på dette, men da er også Stine i trøbbel pga det hun har delt på snap om sykehuset/avdeling/avdelingsleder som ikke er sant. Og tviler på de bruker ressurser på å anmelde dette når det er så åpenbart at det er surr. Hadde vært noe annet om noen lagde brev med innkalling til timer, falske epikriser e.l. og brukte sykehusets logo, med ansatte sine navn, og åpenbart gikk inn for å framstå som sykehuset. 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Dette sier jeg meg enig i. Det er til og med et stempel fra sykehuset på brevet. 

Dette bør få konsekvenser. Det er utrolig viktig at folk skal ha tillit til brev fra sykehusene. Håper dette blir anmeldt og vil tro politiet tar det alvorlig.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Dette bør få konsekvenser. Det er utrolig viktig at folk skal ha tillit til brev fra sykehusene. Håper dette blir anmeldt og vil tro politiet tar det alvorlig.

Det siste der tviler jeg sterkt på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Dette sier jeg meg enig i. Det er til og med et stempel fra sykehuset på brevet. 

Hvor ser du det stempelet? Sitter med bildet foran meg nå, ser ingen stempel. Logoen er kopiert inn øverst, uten farger, sammen med Lillehammer kommune. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanin46 skrev (1 minutt siden):

Hvor ser du det stempelet? Sitter med bildet foran meg nå, ser ingen stempel. Logoen er kopiert inn øverst, uten farger, sammen med Lillehammer kommune. 

Lillehammer kommune ser ut som et stempel i tillegg til at det står sykehuset innlandet der også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Ja når politiet efterforsker, kommer det sikkert frem om hva som ledet til at denne prank ble gjennomført. Blant annet kommer det nok frem om alle pengene som fruen har narret fra folk. 

Det hadde jo vært greit å få et bevis på at hun har narret penger fra folk. Hvis du sikter til Spleis, så er vel det aldri bevist at hun har brukt pengene til annet enn det de var ment for. Det er bare blitt en slags sannhet her inne.

Det spiller ikke noen rolle hva som ledet til at noen har sendt et brev som skal få det til å fremstå at det er fra et sykehus. Det er ulovlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det ikke reageres mer på her i tråden egentlig. Og merkelig at dette skal gjøre opp for at hun lyver og svindler. Det er bare jævlig dårlig gjort. 
Og hva skal liksom ha ledet til at det ble gjort? Noe så dumt. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (3 minutter siden):

Hvor ser du det stempelet? Sitter med bildet foran meg nå, ser ingen stempel. Logoen er kopiert inn øverst, uten farger, sammen med Lillehammer kommune. 

Tydeligvis så trodde Stine det var fra sykehuset, så det er godt nok. Logoen ble kopiert inn, har ikke noe å si om det er uten farger.

Den spøken der ble dradd for langt!

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (15 minutter siden):

Er det ikke et diskusjonsforum?  Kan ikke se at du spurte noen spesifikke brukere. Var det bare kamuflert som et spørsmål så du kunne få bekreftelse i ekkokammeret?

Jeg spurte gullgull eller hva hu heter direkte ja. Med hva mener du,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (7 minutter siden):

Dette bør få konsekvenser. Det er utrolig viktig at folk skal ha tillit til brev fra sykehusene. Håper dette blir anmeldt og vil tro politiet tar det alvorlig.

Bør få konsekvenser for å ha svindlet til seg 80 000 også kanskje!!

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (1 minutt siden):

Jeg spurte gullgull eller hva hu heter direkte ja. Med hva mener du,,

Google ekkokammer 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoggorm skrev (Akkurat nå):

Bør få konsekvenser for å ha svindlet til seg 80 000 også kanskje!!

Er det bevist at hun svindlet til seg 80 tusen? Det må nok mer bevis til enn at noen mener hun kjøpte mye planter og monster i perioden etter spleis….

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Google ekkokammer 😉

 Bare la være. Rapporterer brukerdebatter uansett… jeg ba om hun andre kunne fortelle oss i disse forferdelig forumene hva hun mener vi bør gjøre, når det ikke hjelper uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Lillehammer kommune ser ut som et stempel i tillegg til at det står sykehuset innlandet der også. 

Det er kopi av logo, ikke noe stempel. Begge logoene er kopiert inn, enkel klipp og lim i Word. Og bare der har man det største hintet på at det er falskt: kommunen har null og niks med sykehuset å gjøre. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som noen skrev på Discord: brevet er så dårlig utført at Stine fikk alle sjanser til å  gjennomskue at det var tullebrev. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (12 minutter siden):

Dette bør få konsekvenser. Det er utrolig viktig at folk skal ha tillit til brev fra sykehusene. Håper dette blir anmeldt og vil tro politiet tar det alvorlig.

Det er bare du og Stine som tror dette vil få konsekvenser for noe(n) som helst.

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (17 minutter siden):

Jeg er ikke enig i at èn løgn gjør opp for en annen løgn. Det er ikke rettferdighet i mine øyne.

 

En? Stine er jo en lystløgner! Lyver og svindler! Det er jammen på tide at karma tar henne skikkelig! Jeg synes faktisk at det var litt på grensen det brevet i dag, men når Stine da helt alvorlig ser inn i kamera å sier at hun har sjekket med sykehuset. At brevet er ekte eller reelt? Lyver 16000 mennesker rett i tryne kun for egen vinning ? Nei vettu hva. 

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Er det bevist at hun svindlet til seg 80 tusen? Det må nok mer bevis til enn at noen mener hun kjøpte mye planter og monster i perioden etter spleis….

Hun har vist en faktura på 19 000. Spør etter bevis på at hun har brukt det til advokat. Da blir du blikket. Så det sier vel sitt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...