Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Kosetosta skrev (1 minutt siden):

Værste var at hun satt og sa at hun fikk det bekreftet fra sykehuset at diplomen var sendt fra de til henne..løgn igjen.. 

Nettopp. Og nå nettopp gikk hun ut på snapp og kom med trusler. "Og hun hadde noen navn".

Slettet nå, naturligvis.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (25 minutter siden):

Jeg er målløs. 
Jeg klarer ikke tro på at dette er ekte. Er det mulig å få se personen som har skrevet at de har sendt dette til henne?

Det er ikke fra sykehuset. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Og nå nettopp gikk hun ut på snapp og kom med trusler. "Og hun hadde noen navn".

Slettet nå, naturligvis.

Så det jeg også. Hun er åpenbart desperat nå. Desperate mennesker kommer med trusler.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (46 minutter siden):

I går fortalte hun at hun ikke hadde strikket på to uker, altså siden før innleggelsen😂 Hun ligger såååå tynt an med alle sine løgner nå🍿

Ja, men det er også løgn. Genseren lå i fanget hennes god og stor på en snap den dagen hun kom hjem. Nå derimot gikk hun fem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Nettopp. Og nå nettopp gikk hun ut på snapp og kom med trusler. "Og hun hadde noen navn".

Slettet nå, naturligvis.

Ligger der ennå, hørte den nettopp 🤭 Lurer på hva hun tror hun kan gjøre med de navnene hun innbiller oss hun tror hun har 😂 det er så latterlig hele greia 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Ligger der ennå, hørte den nettopp 🤭 Lurer på hva hun tror hun kan gjøre med de navnene hun innbiller oss hun tror hun har 😂 det er så latterlig hele greia 

Hadde vært best å bare innrømme at man er naiv og ledd litt av seg selv for å ha gått på noe sånt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (1 time siden):

 

635C4C00-087E-46CD-A485-AC22AD52EC46.jpeg

Vanskelig å forstå at hun tok dette seriøst, og sa at hun hadde fått bekreftet at det var sendt fra de. Huff.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (10 minutter siden):

Vanskelig å forstå at hun tok dette seriøst, og sa at hun hadde fått bekreftet at det var sendt fra de. Huff.

Kanskje flere får opp øynene nå. De som forsvarer denne må vel også føle seg litt lurt, eller?  Ærlighet varer lengst, så enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen invitere meg også på Discord? Og når det gjelder Discord, blir det ikke slettet noe derfra av admin?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som får hjemmelagde diplom fra sykehus er barn, f.eks diplom for å ha vært modig etter en operasjon. Har jobbet i mange år på ulike avdekkinger, og aldri har jeg hørt at sykehus deler ut diplomer til voksne pasienter. Aldri. 

Jeg har ikke sett snappene, men hvis Stine virkelig gikk fem på denne pranken og freste ut for å kjøpe ramme til dette «diplomet» så får jeg nesten vondt av henne. Jeg synes ikke dette var ok gjort av den som gjorde det, det grenser til harselering. Hun er sårbar og sliter med sitt.

Samtidig så forstår jeg ikke helt hvordan hun ikke forsto at dette var på kødd. Ingen pleiere ville seriøst ha skrevet at en pasient var en solstråle mens de andre pasientene bare ligger der og er syke. Og spa-behandlinger? Hun er snart 40 år. 

Men uansett; ikke snilt gjort av den som gjorde dette akkurat 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til å anmelde dette her, den beskjeden hun kommer til å få er, dette her overleve du. 

Litt kjedelig å fortelle politiet, hvordan du har fått tilgang til et navn på en person, igjennom. KG og andre sosiale medier. Det er kun politiet som har tilgang til dette her, da må det være en veldig grov handling. 

Det er noe som heter personvern, så fru kuntsen, sett deg ned å les,om personvern. 

Hun selv velger å deler ut, det er ingen krever at hun skal del sin hverdag med underholdning. Det gjør hun selv helt frivillig, det er en stor forskjell.  Som jeg har fått med meg. 

For en fantastisk underholdning, på en mandag....Jeg skal ha ny nervlog, det er på Lillehammer...😁😁 Der blir jeg sett og hørt...

Endret av Kristin50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (4 minutter siden):

Kan noen invitere meg også på Discord? Og når det gjelder Discord, blir det ikke slettet noe derfra av admin?!

Det blir slettet ting der og fra admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Det der tenker jeg er ett ondsinnet lavmål av voksne folk å drive med.

ABSOLUTT IKKE !!! Det der var på sin plass . Nå kan de som bedyrer henne opp å ned i mente se hvem hun egentlig er!! LYSTLØGNER spør du meg..seriøst !! Den dama trenger hjelp!! 

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (Akkurat nå):

Og bruker kommunen nøyaktige slik logo/papir, når når de skal sende ut brev? Eller er det feika også?

Hva mener du med at "det feika også"? Hele diplomet er diktet opp? Logoene finner du på internett.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (1 minutt siden):

Og bruker kommunen nøyaktige slik logo/papir, når når de skal sende ut brev? Eller er det feika også?

Sykehuset er jo ikke kommunalt, så et ekte brev derfra vil ikke se sånn ut i headingen i hele tatt. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med at "det feika også"? Hele diplomet er diktet opp? Logoene finner du på internett.

Jeg vet det er feik det diplomet, jeg lurer på om det skrevet med kommunen sitt ark? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 minutter siden):

Kanskje flere får opp øynene nå. De som forsvarer denne må vel også føle seg litt lurt, eller?  Ærlighet varer lengst, så enkelt. 

Jeg har «forsvart» henne noen ganger her inne og det står jeg for fortsatt. Jeg kan også si at i går var jeg 100 % enig med henne da hun snakket om at hun får sinte meldinger fra folk som vil vite hvorfor hun var innlagt på sykehus. Det har ingen noe med og der gir jeg min fulle støtte. Jeg står også for at kommentarer som går på utseende ikke er greit, at ryktespredning og spekulasjoner rundt hennes helse ikke bør diskuteres her. Jeg forsvarer henne ikke for det, det mener jeg på generell basis og om alle offentlige personer. Men, når det kommer til handlinger hun gjør, syns jeg det er helt greit å diskutere. Det syns jeg offentlige personer må tåle. Dette hadde vært en «ikke-sak» dersom hun hadde holdt dette brevet for seg selv, men pga behovet for å fremheve seg selv foran tusenvis av andre blir det nå heller utrolig pinlig for henne. 
Samme med spleis og andre ting hun har gjort som det kan stilles spørsmålstegn ved er legitimt å diskutere. Det er ikke mange her inne som forsvarer henne, men det er flere som deler bl.a. min mening om hva som er greit å diskutere. Sak og person er to forskjellige ting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Sykehuset er jo ikke kommunalt, så et ekte brev derfra vil ikke se sånn ut i headingen i hele tatt. 

Nei, jeg vet at det ikke er sendt fra sykehuset, jeg lurer på om det f.eks er noen som har henta seg et kommunalt brevark, og skrevet diplomen der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg vet at det ikke er sendt fra sykehuset, jeg lurer på om det f.eks er noen som har henta seg et kommunalt brevark, og skrevet diplomen der? 

Dette er klipp og lim 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...