Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

drivhus skrev (19 minutter siden):

Har hun sagt hvorfor hun ble innlagt denne gangen? 

Hun orket ikke det ennå, men hun orket å klage på legene på Hamar sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (11 minutter siden):

Hun orket ikke det ennå, men hun orket å klage på legene på Hamar sykehus. 

Herregud, hun nevnte det i en setning.. Er det mulig å legge så mye i en så liten ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga2 skrev (5 minutter siden):

Herregud, hun nevnte det i en setning.. Er det mulig å legge så mye i en så liten ting?

Ja, for det er ren rutine. Hun gjør alltid sånn… 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (3 timer siden):

Håp om innleggelse? Ja, det vil vel de fleste håpe på hvis de er syk og trenger innleggelse.

Som en annen skrev tidligere så er det fasinerende hva noen får ut av snappene i forhold til hva andre får ut av det. Jeg ser at hun ofte glitrer i øynene og legger ikke opp en teori om det er fordi hun er innlagt på sykehus. Det er en påstand, men det skrives som om det er sannheten.

Og vær så snill å slutt å fortelle om alle egne diagnoser. Det er revnende likegyldig! Andre sine problemer er ikke Stine sine..eller omvendt. 
Det at det blir diskutert hva Stine burde gjort og hva som hadde vært best i forhold til sine dovaner er vel beviset på at denne tråden har nådd et absolutt bunnpunkt.

Og ja,jeg følger på snap og har fulgt denne tråden. I forhold til andre konstruktive tråder på rampelyset så er denne tråden blitt et ekkokammer der jeg gremmes over hvem som hater et menneske så mye at de kan harselere og skrive så mye stygt. Hvis det er noe personlige issues så burde ikke det vært på et anonymt forum.

Rapporter meg gjerne, men det måtte bare ut🤷‍♀️ Så kan Stine se( noen vet jo at hun leser her) at hun også har støtte!

SÅ enig med deg!!! 🙌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (11 timer siden):

Velkommen hit. Er du ny her? 😅

Det var ment som ironi 😂 Tar nok ikke lang tid før det er noe nytt og dramatisk som feiler henne. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (3 timer siden):

Stine snakker ikke kun om sin mor, hun snakker ikke pent om andre heller. Hun er ikke fritatt noe ansvar for hva hun sier hun heller, fordi hun har hatt en vanskelig barndom. 
Man må også huske at det som snakkes om deler Stine ukritisk på snap, og når flere syns ting skurrer så kan man faktisk snakke/skrive om det. 
Rett til å snakke har vi alle i dette landet… 

del mindre, mindre snakk! 

Det snakkes om mye mer i denne tråden enn hva Stine deler. Hvis hun ikke har en annen snap i tillegg da? Jeg følger bare en snapkonto.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SusieK skrev (1 time siden):

Heavy natt på sykehuset! 
Men vaska hus?🤷‍♀️

Sier jo da litt om hvor alvorlig syk hun har vært 🤦🏼‍♀️

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga2 skrev (35 minutter siden):

Herregud, hun nevnte det i en setning.. Er det mulig å legge så mye i en så liten ting?

Liten ting,  hun er ikke på et eneste sted uten å måtte klage på noen. Så det er slett ikke rart at det ble kommentert

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga2 skrev (36 minutter siden):

Herregud, hun nevnte det i en setning.. Er det mulig å legge så mye i en så liten ting?

Herregud, våkn opp a🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (8 timer siden):

Det er ikke greit å diskutere hva Stine har drevet med «lenge før hun begynte å dele på SoMe». Hvem vet at det som blir sagt er sant fordi noen påstår å kjenne henne.

Du kan få tro på akkurat hva du vil for min del, og jeg kan godt forandre innlegget mitt fra person til "personer" om det får deg til å føle deg litt bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea1 skrev (2 timer siden):

Det hjelper ikke syke mennesker å høre hvor flinke andre er til å takle sine diagnoser,det trykker dem bare lenger ned,siden dem faktisk ikke er like "flinke" til å velge den positive og "riktige" vei.

(er man syk nok psykisk og fysisk,så tar tankekjøret ta over,da  får man det ikke til selv om man prøver) 

Hadde vært en gavepakke til helsevesenet hvis man klarte å følge rådene til legen og mange her på kvinneguiden,så ble man frisk,men så enkelt er det dessverre ikke.

 

De fleste som virkelig er syke,gjør alt de kan for og  følge de råd som de får fra helsevesenet nettopp fordi de ØNSKER og bli bedre form/friske. Rett og slett få en bedre hverdag. Men en grei ting er at en ikke finner på alt mulig men er ærlig om ståa. Først da råd og hjelp fra leger og sykehus vil fungere.

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis hatt noen leger på Hamar hun ikke var fornøyd med. Kanskje de ikke kjøpte historien hennes og ikke diltet med henne?

 

Kan kanskje prøve noen døgn på Elverum, Kongsvinger eller Gjøvik også? 

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke glad i kritikk selv. Men å kritisere andre, har hun null problemer med. Hun kommer til å få ufattelig mye problemer med alt hun har lirt ut av seg, om så mange. Og slik hun holder på, så kommer det til å skade «saken» hennes ekstremt mye. Hun kommer ikke til å bli trodd, pga alle løgnene hun serverer hele tiden.

Endret av FrkZ
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AmyCharlotte skrev (10 timer siden):

Tydeligvis hatt noen leger på Hamar hun ikke var fornøyd med. Kanskje de ikke kjøpte historien hennes og ikke diltet med henne?

 

Kan kanskje prøve noen døgn på Elverum, Kongsvinger eller Gjøvik også? 

Dt samme tenkte j m en gang hun kom m den kommentaren der. For folk som ikke er enig m henne og dilter etter hennes pipe,blir enten blokkert eller hengt ut på snap. Var nok en traumatiserende opplevelse siden hun trenger noen dager på og samle sg før hun forteller hvor fælt d var….

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (43 minutter siden):

Dt samme tenkte j m en gang hun kom m den kommentaren der. For folk som ikke er enig m henne og dilter etter hennes pipe,blir enten blokkert eller hengt ut på snap. Var nok en traumatiserende opplevelse siden hun trenger noen dager på og samle sg før hun forteller hvor fælt d var….

Greit med noen dager ekstra for å spinne opp en historie som de fleste oppegående gjennom skuer umiddelbart 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så spennende å fortelle at man har vært innlagt pga forstoppelse.  

Hun pleier aldri å være sparsom med detaljer, «hodepinereisa» har hun jo fortalt alt om…

Men begge gangene hun har klaget på magen og at hun har vært forstoppet, for så å ha blitt innlagt så har hun ikke fortalt noe om innleggelsene i ettertid. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun oppfører seg som om hun har vært døden nær...når sannheten er innleggelse på grunn av hodepine og forstoppelse. Hun har en døgnrytme som ikke ligner noe, spiser kun lyst brød med mer smør enn jeg noen gang har sett...det går i kaffe og Monster hele dagene...påmmes med tretten liter olje og så lurer hun på hvorfor hun får treg mage? Er hun seriøs? 

Hun er nokså detaljert i alt som feiler henne - bortsett fra de to siste gangene med innleggelse for å ta klyster. Da må hun både få  lande, få være mamma og få ting på avstand før hun kan gå inn på det. Og sånn helt "tilfeldig" var den ene meldingen hun åpnet av de 1400 hun hadde fått en melding med "kjeft" for at hun ikke delte hvorfor hun var innlagt. Ja, helt sikkert! Hun har nok sett rundt om at folk reagerer på hele innleggelsen, og slik hun har fortalt var det vel til og med leger der som reagerte så hvordan sanke mer sympati? Jo - late som noen av følgerne kjefter på henne for å ikke dele mer. Bare løgn hele pakka.....for hvordan i alle dager har hun noen som helst følgere igjen som stiller kritiske spørsmål - er ikke alle blokkert for lengst?

Og en ting til siden jeg kjenner at jeg irriterer meg grenseløst over katteholdet hennes. For det første er det en skam at hun fremdeles har alle kattungene der....men planen er vel å ha dem så lenge at hun ikke får solgt dem for de er voksne. En annen ting, så udugelig som hun er til å kastrere / sterilisere...hva planlegger hun å gjøre når de vokser opp og hun har huset fullt av katter som er kjønnsmodne og i slekt?? OG!! Alle som driver på med katter i den grad hun holder på vet at når et nytt for skal introduseres så skal det blandes litt og litt i den maten de allerede spiser...direkte overgang til nytt for git diare. Dette burde hun vite - eller nei vent, slikt gidder hun ikke sette seg inn i. Skam deg Stine, skam deg!!

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eg lest her inne om meg selv. Dag etter dag. Alt det negative som kommer frem. Hadde eg aldri orket å fortsette. For det kommer jo tydelig fram at hun leser her inne. Er hun ikke redd for at folk i lokalsamfunnet skal lese? Alle som gjennomskuer løgnene hennes? Det er virkelig utenfor min fatte evne. At hun fortsetter å fortsetter. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (39 minutter siden):

Hun oppfører seg som om hun har vært døden nær...når sannheten er innleggelse på grunn av hodepine og forstoppelse. Hun har en døgnrytme som ikke ligner noe, spiser kun lyst brød med mer smør enn jeg noen gang har sett...det går i kaffe og Monster hele dagene...påmmes med tretten liter olje og så lurer hun på hvorfor hun får treg mage? Er hun seriøs? 

Hun er nokså detaljert i alt som feiler henne - bortsett fra de to siste gangene med innleggelse for å ta klyster. Da må hun både få  lande, få være mamma og få ting på avstand før hun kan gå inn på det. Og sånn helt "tilfeldig" var den ene meldingen hun åpnet av de 1400 hun hadde fått en melding med "kjeft" for at hun ikke delte hvorfor hun var innlagt. Ja, helt sikkert! Hun har nok sett rundt om at folk reagerer på hele innleggelsen, og slik hun har fortalt var det vel til og med leger der som reagerte så hvordan sanke mer sympati? Jo - late som noen av følgerne kjefter på henne for å ikke dele mer. Bare løgn hele pakka.....for hvordan i alle dager har hun noen som helst følgere igjen som stiller kritiske spørsmål - er ikke alle blokkert for lengst?

Og en ting til siden jeg kjenner at jeg irriterer meg grenseløst over katteholdet hennes. For det første er det en skam at hun fremdeles har alle kattungene der....men planen er vel å ha dem så lenge at hun ikke får solgt dem for de er voksne. En annen ting, så udugelig som hun er til å kastrere / sterilisere...hva planlegger hun å gjøre når de vokser opp og hun har huset fullt av katter som er kjønnsmodne og i slekt?? OG!! Alle som driver på med katter i den grad hun holder på vet at når et nytt for skal introduseres så skal det blandes litt og litt i den maten de allerede spiser...direkte overgang til nytt for git diare. Dette burde hun vite - eller nei vent, slikt gidder hun ikke sette seg inn i. Skam deg Stine, skam deg!!

Helt enig . De pusene blir kjønnsmodne fortere enn hun tror. Og alle kattunger skal til dyrlege for vaksiner,ormkurer og etterhvert sterilisering,chippes osv. Og får de diare,skal de til dyrlege ganske fort hvis d ikke blir bedre. Kattunger kan»kræsje»fort .Lurer på åssen d går m stakkars kattemoren som har født flere kull. Ikke mye kos og dulling der. J har bestandig hatt katter og de blir fulgt opp av dyrlege,er chippet,forsikret og har gps. Ja d koster,men har en dyr må en være forberedt på at d ikke er gratis. 
 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitmargeritt skrev (1 time siden):

Hadde eg lest her inne om meg selv. Dag etter dag. Alt det negative som kommer frem. Hadde eg aldri orket å fortsette. For det kommer jo tydelig fram at hun leser her inne. Er hun ikke redd for at folk i lokalsamfunnet skal lese? Alle som gjennomskuer løgnene hennes? Det er virkelig utenfor min fatte evne. At hun fortsetter å fortsetter. 

Vi er mange i lokalsamfunnet som leser her. Hun er et samtaleemne overalt i Brumunddal.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...