Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Mav1975 skrev (4 timer siden):

Poenget er ikke hva hun fikk. Poenget er at hun løy om det også. Hun påstå hun hadde fått med en personlig hilsen fra den ansatte, men den har hun jo skrevet selv. Så sier hun at hun hadde fått druer fra hagen fra en annen ansatt. Hun fremstiller seg selv som den kjendisen med å lyve? Bruke sykehusansatte i sine løgner! Det er ikke greit! Alle som har vært en tur på sykehuset vet at de ansatte har jo knapt tid til egen lunsj, mens dronningen får egne personlige gaver og hilsener!!   Bare se på den lappen hun sier hun fikk av en ansatt. Så ser du på skriften hennes i strikkeoppskriften. Alle oppegående ser jo at det er hun selv som har skrevet. Er det da riktig at hun skal få ligge på sykehuset påstå at ansatte gjør slik?

3E59AC01-50F6-4A89-89A3-C18BC433994B.jpeg

21AB3D32-7BB0-433D-89DD-7B8BD299724E.jpeg

Det er ikke samme skrift. Den øverste er skrevet med venstrehånd, strikkeoppskrifta er med høgrehånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (3 timer siden):

Hun påsto at det var avdelingslederen som kom å sa det til henne…..vet ikke hvordan det er på Lillehammer sykehus, men sykehuset her jeg bor har såpass belegg med pasienter og trøkk at jeg tviler på at avd.sykepleier eller fagleder for medisinsk avdeling har så mye tid til overs at han/hun hadde fortalt Stine dette 

En annen ting er at hvis det kommer klagesaker på ansatte så blir ikke det formidlet videre til pasientene. Det er i såfall et alvorlig brudd på den ansatte sitt personvern 

Tenker at fru Knutsen har vært å lest her på forumet jeg

Og nå er det magen som er treg igjen, så både Biola og lactulose gikk ned på høykant i natt. Får håpe at det løser seg av seg selv denne gangen og at det ikke blir en ny innleggelse med tarmslyng og risikabel prosedyre 🙃

På generelt grunnlag så gir opiater treg mager, så når man bruker det så bør man stå fast på lactulose for å forebygge forstoppelse 

 

Helt riktig! En pas får aldri slike beskjeder. Det er ingen annen plass enn her, eller andre steder det kan leses at denne informasjonen har kommet frem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (11 minutter siden):

Det er ikke samme skrift. Den øverste er skrevet med venstrehånd, strikkeoppskrifta er med høgrehånd. 

Eller at fru Knutsen bevisst gjør til skriften.  Hun er ikke dum. Jeg tror hun har skrevet den lappen selv. 🤷‍♀️ Mange bokstaver der som er rimelig like. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Hun er rett og slett bare fascinerende. 

Aldri i verden om den som mottok den påståtte klagen på sykehuset har kommet for å hente dronningen og vise henne dette. Aldri! Hva mener hun at vi skal tro på her? At de som jobber med administrativt på et stort sykehus liksom skal gå til en pasient å si "se her du - vi fikk en klage på den og den ansatte". Tror hun vi er dum? Det var liksom to forskjellige ansatte som ga henne gaver og de skal da bryte taushetsplikt ved å fortelle henne at de har fått klager? My ass. Hun leser på Discord - og har lært at når hun driter seg ut er det best å vende det til sin fordel slik at hun kan høste sympati fra naive følgere. Hun er så utspekulert at jeg mangler ord. I går kveld / natt snakka hun om dette over en to timers periode. Helt sykt, Jeg fikk nesten gnagsår på tommelen for å klikke meg så mye videre og hver gang jeg stoppet snakket hun fremdeles om det...og i tillegg prøvde seg på en kvalmende hersketeknikk. Nei hun der! 

Og samme dag som hun skal hjem fra sitt hotellsykehusopphold har hun helst beleilig avtale hos sitt andre hjem, den herlige smerteklinkkken der hun kan dulles og dalles med mens de gir henne mye omstridt behandling som hun burde holde seg for god til å reklamere for.

Så...om ikke det var nok får hun merkelig nok rett etter legekontoret stenger akutt urinveisinfeksjon som er så dramatisk at hun må ile på legevakten. Og ja, jeg sier dramatisk for de fleste andre oppegående voksne mennesker (med mindre man har en alvorlig medisinsk grunn) venter til fastlegen er åpen og tar turen dit. Men nei - dronninga må på legevakten må vite. Jeg sender masse varme tanker til hennes mann og står i dette her. Jeg tror jeg hadde sakte kaldkvelt meg selv om jeg måtte leve i dette helvete her. 

Jeg har aldri i mitt femti år gamle liv vært med på et menneske som snakker mer om sykdom enn Fru Knutsen. Aldri. Jeg jobber delvis med oppfølging av sykmeldte, og ikke her engang treffer jeg på slikt. Det må være et eller annet udekket behov en eller annen plass som gjør at hun må dyrke sykdommene sine så mye og der igjen få oppmerksomhet ang det. Andre normale mennesker som har vært syk svarer kanskje "nei det går fint nå" når man blir spurt mens Knutsen selv bruker 14 timer på snap om det.

Og når jeg først er inne på det - hvis man er såååååååå dårlig at man må skjermes på sykehus, man spiser ikke, får kvalmedempende, er lyssensitiv, har faktisk selvmordshodepine....greier man da strikke nesten en hel genser? Er det ikke nokså spesielt? 

Og siste før jeg går å skaller hodet i veggen - hvis kattene tisser så mye hjemme at hunn må kjøpe sprayer og dille, kanskje har man for mange katter??

Jeg må si meg enig i dette. Det hun beskriver er ikke normal prosedyre i klagesaker mot ansatte. Som tidligere ansatt på sengepost i sykehus stusser jeg hvertfall over det. Når det er sagt; lurer på om ikke avd.lederen er en kvinne? 

Virker ellers dramatisk med legevakt for nyoppstått UVI, ja. I alle fall for en UVI som tilsynelatende ikke påvirker daglige gjøremål (eller låser deg fast til toalettet). Men samtidig skal man jo ikke glemme at toleransen for smerte og ubehag gjerne blir mindre med andre plager på toppen. Støtter deg likevel i inntrykket om at sykdomsprat virker å være givende for henne, som både kan gi oppmerksomhet og omsorg. Og at terskelen for å oppsøke legehjelp derfor blir lavere. Sier ikke at det er slik, men det er et inntrykk jeg sitter igjen med.

Med en slik intensjon sliter jeg med å tro på alvorligheten i det hele. Særlig når beskrivelsene hennes ikke matcher hva hun utstråler og gjør. F.eks det du beskriver i forbindelse med sykehusoppholdet. Jeg reagerer spesielt på at lysskyhet med migrene beskrives å være tilstede, men at hun evner å sitte i dagslys/godt med belysning i rom uten å myse eller andre tegn til smerter og ubehag i ansiktsuttrykkene sine. 
 

Så kan det nok oppfattes smålig å drive å «studere» slike detaljer. Oppfatter at det er flere som meg som sakte men sikkert har fanget opp brister og røde flagg hos henne. Poenget er ikke å være «nettroll» for å pirke og plage henne for alt mulig rart, men undersøke om mistanken man har stemmer. Altså en mistanke om manipulering og svindling, hvor hun er fryktelig god å snakke for seg. Ja nokså sjarmerende til og med. Som lett overbeviser «de fleste». Selv trusler mot anonymitet pakker hun fint inn. 

  • Liker 6
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (3 timer siden):

Hun er rett og slett bare fascinerende. 

Aldri i verden om den som mottok den påståtte klagen på sykehuset har kommet for å hente dronningen og vise henne dette. Aldri! Hva mener hun at vi skal tro på her? At de som jobber med administrativt på et stort sykehus liksom skal gå til en pasient å si "se her du - vi fikk en klage på den og den ansatte". Tror hun vi er dum? Det var liksom to forskjellige ansatte som ga henne gaver og de skal da bryte taushetsplikt ved å fortelle henne at de har fått klager? My ass. Hun leser på Discord - og har lært at når hun driter seg ut er det best å vende det til sin fordel slik at hun kan høste sympati fra naive følgere. Hun er så utspekulert at jeg mangler ord. I går kveld / natt snakka hun om dette over en to timers periode. Helt sykt, Jeg fikk nesten gnagsår på tommelen for å klikke meg så mye videre og hver gang jeg stoppet snakket hun fremdeles om det...og i tillegg prøvde seg på en kvalmende hersketeknikk. Nei hun der! 

Og samme dag som hun skal hjem fra sitt hotellsykehusopphold har hun helst beleilig avtale hos sitt andre hjem, den herlige smerteklinkkken der hun kan dulles og dalles med mens de gir henne mye omstridt behandling som hun burde holde seg for god til å reklamere for.

Så...om ikke det var nok får hun merkelig nok rett etter legekontoret stenger akutt urinveisinfeksjon som er så dramatisk at hun må ile på legevakten. Og ja, jeg sier dramatisk for de fleste andre oppegående voksne mennesker (med mindre man har en alvorlig medisinsk grunn) venter til fastlegen er åpen og tar turen dit. Men nei - dronninga må på legevakten må vite. Jeg sender masse varme tanker til hennes mann og står i dette her. Jeg tror jeg hadde sakte kaldkvelt meg selv om jeg måtte leve i dette helvete her. 

Jeg har aldri i mitt femti år gamle liv vært med på et menneske som snakker mer om sykdom enn Fru Knutsen. Aldri. Jeg jobber delvis med oppfølging av sykmeldte, og ikke her engang treffer jeg på slikt. Det må være et eller annet udekket behov en eller annen plass som gjør at hun må dyrke sykdommene sine så mye og der igjen få oppmerksomhet ang det. Andre normale mennesker som har vært syk svarer kanskje "nei det går fint nå" når man blir spurt mens Knutsen selv bruker 14 timer på snap om det.

Og når jeg først er inne på det - hvis man er såååååååå dårlig at man må skjermes på sykehus, man spiser ikke, får kvalmedempende, er lyssensitiv, har faktisk selvmordshodepine....greier man da strikke nesten en hel genser? Er det ikke nokså spesielt? 

Og siste før jeg går å skaller hodet i veggen - hvis kattene tisser så mye hjemme at hunn må kjøpe sprayer og dille, kanskje har man for mange katter??

Dette er så bra skrevet!🙌 🙌

Man skulle tro at en voksen dame som velger å være offentlig, hadde tatt til seg kritikk og råd hun får fra følgerne. Men neida ~ hun kjører stadig utfor. Vikler seg inn i nettet med løgner, som blir større og større for hver dag. Ingen tvil om at dama er syk ~ alvorlig syk! Grensen er nådd når hun drar inn ansatte fra sykehus spør du meg! 
 

Endret av Murstein
Ordfeil!
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 minutter siden):

Dette er så bra skrevet!🙌 🙌

Man skulle tro at en voksen dame som velger å være offentlig, hadde tatt til seg kritikk og råd hun får fra følgerne. Men neida ~ hun kjører stadig utfor. Vikler seg inn i garnet med løgner, som blir større og større for hver dag. Ingen tvil om at dama er syk ~ alvorlig syk! Grensen er nådd når hun drar inn ansatte fra sykehus spør du meg! 
 

Ser på Discord at noen faktisk har ringt Lillehammer sykehus for å høre hvordan rutiner de har på sånne saker. For det første var det svært sjeldent de fikk sånne saker på mail og når de gjorde ble vedkommende ALDRI informert om saken, det fikk intert og de ansatte som fikk «klagen». De snakka såklart ikke om denne saken spesifikt, men generelt.
Så nok en løgn fra fru Knutsen.. hun har lest på KG og Discord fra sykesenga i sitt lysskjerma rom! Flaut! 

  • Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosetosta skrev (12 minutter siden):

Ser på Discord at noen faktisk har ringt Lillehammer sykehus for å høre hvordan rutiner de har på sånne saker. For det første var det svært sjeldent de fikk sånne saker på mail og når de gjorde ble vedkommende ALDRI informert om saken, det fikk intert og de ansatte som fikk «klagen». De snakka såklart ikke om denne saken spesifikt, men generelt.
Så nok en løgn fra fru Knutsen.. hun har lest på KG og Discord fra sykesenga i sitt lysskjerma rom! Flaut! 

Og hvis det stemmer er det ikke bare flaut, men skremmende. 
 

For å avsløre en bløffmaker må man se i detaljene, for det som skjer rett foran deg er det de vil at du skal se. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (11 timer siden):

Er det virkelig noen som har kontakta sykehuset hun lå på og rapporterte at hun hadde fått eventyrsjokolade og druer fra 2 ansatte?? 

Du gjør da ikke sånt!!!! Er det mulig?

Hun sa det selv på SnapChat 😳

Jeg kan forstå det godt at folk har kontaktet sykehuset, for hun har delt offentlig med 16k mennesker, at hun har mottatt gave/noe som var rettet personlig til henne. Og dette strider med regler/lover om hva en ansatt på sengepost/sykehus har lov til å gjøre. En ansatt har IKKE lov til å gi noe personlig til 1 pasient. Det er strenge rutine regler på det som gis til pasienter. Ingen har lov til å gi noe personlig. 

Og på en sengepost med mange pasienter, hvorfor skulle akkurat HU få gaver personlig fra ansatte og ikke de andre inneliggende?

Hun klarer heller ikke bestemme seg for om det ble sendt mail eller ringt inn, denne advarselen. Og mail havner aldri direkte hos avd/sengepost, den havner i postmottaket/felles.  
 

så svaret er: at hun selv leser inne på discord. Men hun klarer ikke å holde tunga rett i munnen når hun snakker. Løgn på Løgn!

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anomo skrev (37 minutter siden):

Og hvis det stemmer er det ikke bare flaut, men skremmende. 
 

For å avsløre en bløffmaker må man se i detaljene, for det som skjer rett foran deg er det de vil at du skal se. 

Ikke bare skremmende men svært alvorlig spør du meg.

Her blir en intetanende, uskyldig avdelingsleder løgnaktig utlevert som regelbryter på denne SoMe kanalen med potensielt 16 000 følgere. En person som sikkert lett kan identifiseres. Ikke bare blir denne avdelingslederens omdømme svertet; i ytterste konsekvens kan det ramme hele sykehusets rykte!

En ting er at de fleste her inne gjennomskuer løgnen, men det tror jeg ikke alle gjør (innbefattet alle som har full tillit til alt hun sier og gjør eller andre som ikke har inngående kjennskap til historien til denne influenceren).

Altså ingen skrupler mot å henge ut eller ofre uskyldige mennesker for å oppnå sympati eller for å redde sitt eget skinn.

Det er så kalkulert og skremmende at jeg mangler ord rett og slett (grøsser!). Det må stoppes før noens liv blir ødelagt som resultat!

Endret av Laia
  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (48 minutter siden):

Ikke bare skremmende men svært alvorlig spør du meg.

Her blir en intetanende, uskyldig avdelingsleder løgnaktig utlevert som regelbryter på denne SoMe kanalen med potensielt 16 000 følgere. En person som sikkert lett kan identifiseres. Ikke bare blir denne avdelingslederens omdømme svertet; i ytterste konsekvens kan det ramme hele sykehusets rykte!

En ting er at de fleste her inne gjennomskuer løgnen, men det tror jeg ikke alle gjør (innbefattet alle som har full tillit til alt hun sier og gjør eller andre som ikke har inngående kjennskap til historien til denne influenceren).

Altså ingen skrupler mot å henge ut eller ofre uskyldige mennesker for å oppnå sympati eller for å redde sitt eget skinn.

Det er så kalkulert og skremmende at jeg mangler ord rett og slett (grøsser!). Det må stoppes før noens liv blir ødelagt som resultat!

Ja, du har helt rett - svært alvorlig. Og det siste du skriver er nettopp grunnen til at jeg kommenterer om henne. Lenge var jeg bare en flue på veggen, men det har dukket opp så mye kritikkverdig som har potensialet til å skade andre. «Bare» spleis-opplegget etterlater mange ubesvarte spørsmål med folk som føler at de har blitt lurt. 

Hadde jeg vært uenig med henne, syntes hun var merkelig osv., så hadde jeg bare bladd forbi. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anomo skrev (33 minutter siden):

Ja, du har helt rett - svært alvorlig. Og det siste du skriver er nettopp grunnen til at jeg kommenterer om henne. Lenge var jeg bare en flue på veggen, men det har dukket opp så mye kritikkverdig som har potensialet til å skade andre. «Bare» spleis-opplegget etterlater mange ubesvarte spørsmål med folk som føler at de har blitt lurt. 

Hadde jeg vært uenig med henne, syntes hun var merkelig osv., så hadde jeg bare bladd forbi. 

Helt enig med deg, klarer ikke å la være å kommentere de mest alvorligste aspektene.

Fikk samme type ‘vibber’ av Anne-Brith den gang hun var aktiv, da hun opptrådde både truende og forfølgende (oppsøkte folk).
 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (11 timer siden):

Hmmm- akkurat sånn skrift har jo halve den kvinnelige befolkningen i Norge da 😅😅

Hun sier først at noen hadde ringt inn, sendt melding eller noe. Hun vet ikke hvordan: sa hun. Etterpå sa hu at hun fikk se meldingen🤔

Man kan vel heller ikke skrive melding på avdelingstelefonene på sykehuset!?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrisy skrev (21 minutter siden):

Hun sier først at noen hadde ringt inn, sendt melding eller noe. Hun vet ikke hvordan: sa hun. Etterpå sa hu at hun fikk se meldingen🤔

Man kan vel heller ikke skrive melding på avdelingstelefonene på sykehuset!?

Fordi hun klarer ikke holde styr på sine egne løgner. Sannheten er nok at hun har lest her eller på det andre forumet. Men legger på og trekker i fra som det passer henne best

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (12 timer siden):

Og vipps så var avdelingslederen også utlevert på Stine’s snap (sikkert med hennes samtykke 🙄

Har hun sagt det var avdelingsleder? Eller ble det bare antydet her?

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg hater urettferdighet!» sier Stine

Under 24 timer senere på snap: skjønner ikke problemet med helsearbeidere som forskjellsbehandler pasienter ved å gi gave. Det er jo BARE sjokolade og druer. Altså Stine, om så det var snakk om en ferdigtygget tyggis som ble gitt av helsepersonell til kun 1 pasient er det feil både moralsk, etisk og av prinsipp 🥴 At ikke DU som har opplevd så mye urettferdighet ser det?!

Det at hun mater denne saken som hun gjorde i går på snap virker som at hun vil ha noe å snakke om og få støttende meldinger (og kanskje sende krigerne sine hit🤭 Ikke bit på dere! Er ikke vits å diskutere med noen som ikke er åpen for å høre).

At hun dro på legevakten på hverdag for UVI kjenner jeg er …flaut? Hun var jo i fin form hele dagen, ikke hatt noen urovekkende symptomer i forkant. Neste blir vel at hun kontakter legevakten for et plaster hvis hun har skjært seg.

  • Liker 11
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Biblioteket skrev (5 minutter siden):

At hun dro på legevakten på hverdag for UVI kjenner jeg er …flaut? Hun var jo i fin form hele dagen, ikke hatt noen urovekkende symptomer i forkant. Neste blir vel at hun kontakter legevakten for et plaster hvis hun har skjært seg.

Jeg fikk uvi symptomer på en søndag, droppet å gå til legenvakten for å vente til mandag. Endte opp på sykehus med nyrebekkenbetennelse og måtte ha antibiotika intravenøs. 
Så slutt med det tullet ditt…. Du vet vel ikke når hun fikk symptomer eller noe mer enn det som ble sagt på snap vel? 
 

Og det er forskjell på urettferdighet og å gi litt ekstra omsorg til andre. 
Det kan ikke alltid vært likt. Urettferdighet er når gapet er stort. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaiana skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk uvi symptomer på en søndag, droppet å gå til legenvakten for å vente til mandag. Endte opp på sykehus med nyrebekkenbetennelse og måtte ha antibiotika intravenøs. 
Så slutt med det tullet ditt…. Du vet vel ikke når hun fikk symptomer eller noe mer enn det som ble sagt på snap vel? 
 

Og det er forskjell på urettferdighet og å gi litt ekstra omsorg til andre. 
Det kan ikke alltid vært likt. Urettferdighet er når gapet er stort. 

Hun var jo på sykehuset samme dag og fikk ketamim-behandling som varer ei stund; kunne hun ikke bare bedt om å få tatt en stix for å sjekke for uvi når hun først var der? Hun hadde jo tydelig ingen plager da, for etter behandling var hum innom mannen på jobb for å hente nøkler + i god nok form til å stikke innom butikk.

(tidligere så har hun for øvrig alltid sagt at etter behandling så er det rett hjem å legge seg ned, og særlig dag 1 og 2 så er hun helt ute av drift. Men i går derimot så hadde hun helt glemt der

Alle pasienter som innlagt har krav på lik omsorg, dette inkluderer det med gaver Man har ikke lov til å kjøpe eller gi bort noe til en og ikke de andre. Det blir ansett som favorisering og skal ikke forekomme.

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (1 time siden):

Har hun sagt det var avdelingsleder? Eller ble det bare antydet her?

 

Ja det ble spesifikt nevnt på snap at det var avdelingsleder som kom og viste meldingen, og at han (ja hu sa «han») også lo godt av det og synes det var «kopete».

Så ikke noe som er bare antydet nei.

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...