Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hvitmargeritt skrev (1 time siden):

Hadde eg lest her inne om meg selv. Dag etter dag. Alt det negative som kommer frem. Hadde eg aldri orket å fortsette. For det kommer jo tydelig fram at hun leser her inne. Er hun ikke redd for at folk i lokalsamfunnet skal lese? Alle som gjennomskuer løgnene hennes? Det er virkelig utenfor min fatte evne. At hun fortsetter å fortsetter. 

Nettopp! Hun tar verken kritikk eller råd fra noen. Fortsetter å mate på med løgner og tror hun er unik på alle måter. Staser seg opp og tror hun er selve dronningen. At hele dalen ser disse meningsløse snappene om at kattene tisser i møblene ~ den samme matlagingen ~ samme strikkingen ~ plantene som får nye blad og  den endeløse shoppingen bryr hun seg ikke om. Burde tenkt på barna sine spør du meg. Og ja hun leser her inne ~ hvem vet, kanskje skriver hun også.  Som du skriver ~ det kommer til nye her inne på forumet, og flere er fra samme bygd.  Hadde følt meg flau og dårlig på foreldremøte ~ det samme på butikken! 
 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitmargeritt skrev (1 time siden):

Hadde eg lest her inne om meg selv. Dag etter dag. Alt det negative som kommer frem. Hadde eg aldri orket å fortsette. For det kommer jo tydelig fram at hun leser her inne. Er hun ikke redd for at folk i lokalsamfunnet skal lese? Alle som gjennomskuer løgnene hennes? Det er virkelig utenfor min fatte evne. At hun fortsetter å fortsetter. 

Tror ikke hun ser sånn på det i hele tatt, tror hun «vokser» på at folk prater om henne, uansett om det er positivt eller negativt som blir sagt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Nå må det være noen som har tulla med henne og sendt henne «diplom» fra sykehuset 😂 Den teksten som stod i det diplomet der håper jeg ingen som jobber på et sykehus har skrevet! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ler så eg griner av at hun tror på dette😂😂 allerede bekreftet inne på Discord at det er ei der som har sendt det 😂😂😂 eg tisser meg nesten ut😂😂 

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitmargeritt skrev (Akkurat nå):

Eg ler så eg griner av at hun tror på dette😂😂 allerede bekreftet inne på Discord at det er ei der som har sendt det 😂😂😂 eg tisser meg nesten ut😂😂 

😂 Selv om jeg er imot mye av det som blir skrevet om henne her inne, lo jeg også godt av dette! Litt ekkelt å ha filmet seg selv mens man «unboxet» da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitmargeritt skrev (5 minutter siden):

Eg ler så eg griner av at hun tror på dette😂😂 allerede bekreftet inne på Discord at det er ei der som har sendt det 😂😂😂 eg tisser meg nesten ut😂😂 

Det der tenker jeg er ett ondsinnet lavmål av voksne folk å drive med.

Endret av GulleGull
La til ett ord
  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg er 4 ganger i året, på kontoll hos en nervlog. Jeg får ikke diplom.😂😂får ikke en gang sjokolade.... tydeligvis forskjellige fra sykehuset til sykehus...😂😂

Endret av Kristin50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 minutter siden):

 

635C4C00-087E-46CD-A485-AC22AD52EC46.jpeg

Er dette seriøst? Snappen er sletta fra storyen hennes.. 

Er hun så dum at hun tror på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 minutter siden):

 

635C4C00-087E-46CD-A485-AC22AD52EC46.jpeg

Eh… er det virkelig sant at de sender ut sånt? Har ho laget det selv evt? Jobber på sykehus og er ikke kjent med at  dette gjøres, så jeg bare lurer 😊

Endret av Millee89
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millee89 skrev (Akkurat nå):

Eh… er det virkelig sant at de sender ut sånt? Jobber på sykehus og er ikke kjent med dette, jeg bare lurer 😊

Nei, les hva som står ang de andre pasientene; de bare ligger der og er syke🤡. Er jo bare tull, men Stine sier igjen det er bekreftet av de som jobber på sykehuset. 
 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millee89 skrev (1 minutt siden):

Eh… er det virkelig sant at de sender ut sånt? Har ho laget det selv evt? Jobber på sykehus og er ikke kjent med at  dette gjøres, så jeg bare lurer 😊

Nei, det er en bruker på Discord som har laget det og sendt henne det for gøy. Og hun beit på kan man trygt si... 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Nei, det er en bruker på Discord som har laget det og sendt henne det for gøy. Og hun beit på kan man trygt si... 😅

😅😅😅😂 Ja regnet jo med de ikke sendte ut, men ho kunne laget det selv også, tenkte jeg 😰

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (16 minutter siden):

Det der tenker jeg er lavmål av voksne folk å drive med.

Helt enig. Tenk at ei voksen dame som Stine Knutsen holder på sånn som dette her.

  • Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Helt enig. Tenk at ei voksen dame som Stine Knutsen holder på sånn som dette her.

Du skjønte hva jeg mente..

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (18 minutter siden):

Er dette seriøst? Snappen er sletta fra storyen hennes.. 

Er hun så dum at hun tror på dette? 

Da fikk vi bekreftet at hun strikket på sykehuset med hodepine fra helvete. Jammen ikke rart hun fikk ‘diplom’🙈😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

Da fikk vi bekreftet at hun strikket på sykehuset med hodepine fra helvete. Jammen ikke rart hun fikk ‘diplom’🙈😂 

I går fortalte hun at hun ikke hadde strikket på to uker, altså siden før innleggelsen😂 Hun ligger såååå tynt an med alle sine løgner nå🍿

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...