Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (4 minutter siden):

Da fikk vi bekreftet at hun strikket på sykehuset med hodepine fra helvete. Jammen ikke rart hun fikk ‘diplom’🙈😂 

 

Gresshoppa skrev (2 minutter siden):

I går fortalte hun at hun ikke hadde strikket på to uker, altså siden før innleggelsen😂 Hun ligger såååå tynt an med alle sine løgner nå🍿

Det er jo ikke sykehuset som har sendt det!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (2 minutter siden):

 

Det er jo ikke sykehuset som har sendt det!!! 

Nettopp! Derfor er det jo veldig rart at hun ikke skjønte at det var kødd😂😂😂

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på vei til å kjøpe ramme, til diplom sin... Bare helt fantastisk.... 

Endret av Kristin50
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Hun bekrefter lyvingen sin gjennom å lese det brevet høyt🙌🏼

Også lyver hun igjen ved å si at hun har fått bekreftet fra de på sykehuset at den diplomen er ekte. Snakk om å drite seg loddrett ut. 🙈

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Også lyver hun igjen ved å si at hun har fått bekreftet fra de på sykehuset at den diplomen er ekte. Snakk om å drite seg loddrett ut. 🙈

Det er så pinlig å se på at hun driter seg så loddrett ut. En ting er å tro brevet er ekte, en anna ting er å sitte å juge rett ut om at de på sykehuset som har sendt det har bekrefta det…🤦🏼‍♀️

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sykt både at noen finner på å sende slikt og ikke minst å gå rett på og lese det opp høyt på snap!😄 Er det noe jeg blir flau av, er det folk som leser opp og indirekte skryter av seg selv til enhver tid. Gjelder absolutt ikke bare Stine. Og jo, jeg syns absolutt at folk skal heie på seg selv og være stolt av den man er, men når man skryter av å være den beste pasienten har det gått for langt. Så, akkurat denne pinlige seansen syns jeg faktisk hun kan kjenne litt på. Det er stort sett en fordel å ha beina plantet godt på bakken og ikke ha behov for å heve seg selv over andre hele tiden. Det er jo titt og ofte klaging på alle andre, dårlig service osv… kanskje greit å se seg selv i speilet å innse at man har lik verdi som alle andre mennesker her på jorda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er målløs. 
Jeg klarer ikke tro på at dette er ekte. Er det mulig å få se personen som har skrevet at de har sendt dette til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert:
- hun har løyet om de fleste (om ikke alle) morgenleveringer fra følgere
- hun bekrefter at hun løy om at hun ikke har strikket på to uker
- hun lyver nå om å ha fått bekreftet fra avdelingen at det var de

Så ekstremt mange løgner.

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 minutter siden):

Jeg er målløs. 
Jeg klarer ikke tro på at dette er ekte. Er det mulig å få se personen som har skrevet at de har sendt dette til henne?

Personen har lagt ut orginalbrevet uten laminasjon..

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 minutter siden):

Jeg er målløs. 
Jeg klarer ikke tro på at dette er ekte. Er det mulig å få se personen som har skrevet at de har sendt dette til henne?

Vedkommende har lagt ut bilde av Discord chatten og en kopi av diplomet. Så det er rimelig sikkert at vedkommende og har sendt dette.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 minutt siden):

Jeg er målløs. 
Jeg klarer ikke tro på at dette er ekte. Er det mulig å få se personen som har skrevet at de har sendt dette til henne?

Personen har bekreftet det med å vise frem en kopi av diplomet sammen med en datert nettside. Så ingen tvil om at det er ekte og at Frua ble rundlurt.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Personen har bekreftet det med å vise frem en kopi av diplomet sammen med en datert nettside. Så ingen tvil om at det er ekte og at Frua ble rundlurt.

Herregud så sinnsvakt flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (12 minutter siden):

Også lyver hun igjen ved å si at hun har fått bekreftet fra de på sykehuset at den diplomen er ekte. Snakk om å drite seg loddrett ut. 🙈

Helt fantastisk😂 Passer meget dårlig å bo på en liten plass som Brumunddal nå, dette kommer til å være et hett samtaleemne de neste dagene🙈 Gleder meg!!!

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde vel forstått det da det står Lillehammer kommune? Det var det jeg reagerte på med en gang. 

Sykehuset Innlandet er eid av Helse Sør-Øst som vel er regionalt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EllaSays skrev (Akkurat nå):

Hun burde vel forstått det da det står Lillehammer kommune? Det var det jeg reagerte på med en gang. 

Sykehuset Innlandet er eid av Helse Sør-Øst som vel er regionalt. 

Hahahaa. Fy faen. Jeg dør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå får vi se om det kommer noe lærdom ut av dette. Som jeg har sagt før ~ løgner kommer for en dag. Og den dama skal liksom være voksen… Noe så ekstremt flaut ~ i tillegg sitte å lese det høyt for å hylle seg selv.

Dagen ble kanskje ikke helt som hun hadde tenkt! 🙈

 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste var at hun satt og sa at hun fikk det bekreftet fra sykehuset at diplomen var sendt fra de til henne..løgn igjen.. 

  • Liker 14
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...