Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

MsFri skrev (2 minutter siden):

 Bare la være. Rapporterer brukerdebatter uansett… jeg ba om hun andre kunne fortelle oss i disse forferdelig forumene hva hun mener vi bør gjøre, når det ikke hjelper uansett.

Føler du at du har et personlig ansvar for Stine? Du bør vel ikke gjøre noe som helst, bortsett fra å avfølge en som gir deg så utrolig lite glede.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trudeluttentutten skrev (4 minutter siden):

Tydeligvis så trodde Stine det var fra sykehuset, så det er godt nok. Logoen ble kopiert inn, har ikke noe å si om det er uten farger.

Den spøken der ble dradd for langt!

Det er i utgangspunktet ikke forbudt å bruke logoer i private spøker. Og som sagt tror jeg det skal mye til for at dette skal gå under «gitt seg ut for å være sykehuset» fordi det er så dårlig gjort, særlig med kombo av logoene, og på ingen måte gir seg ut for å være et sykehusdokument. Alle voksne mennesker vet at sykehus ikke sender ut diplom på denne måten, utenom Stine da tydeligvis… Det er noe som heter intensjon, også i jussen. Og offentliggjøringen må Stine selv ta ansvar for, det er ingen oppfordring til å dele det, altså er intensjonen privat spøk. Og lite sannsynlig noe hverken sykehuset eller politiet vil bruke tid og ressurser på. Sier ikke aldri, men lite sannsynlig. Og uansett bør Stine gå noen runder med seg selv, for det at hun sluker dette med hud og hår, og deler det ukritisk på snap, for så å lyve åpenbart på direkten, det sier ganske mye om henne. Samme hvor dårlig, stygg, over streken spøken var i utgangspunktet. 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (Akkurat nå):

Hun har vist en faktura på 19 000. Spør etter bevis på at hun har brukt det til advokat. Da blir du blikket. Så det sier vel sitt.

Blikket😂 Du mener sikkert blokkert🙈 Tror ikke det hadde holdt som bevis noen steder.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Føler du at du har et personlig ansvar for Stine? Du bør vel ikke gjøre noe som helst, bortsett fra å avfølge en som gir deg så utrolig lite glede.

Føler ikke en dritt for Stine annet enn rettferdighet for de hun lurer! Og jeg følger hun ikke mye lenger nei, nettopp på grunn av hvordan hun oppfører seg. Så slapp helt av. Føler du et personlig ansvar for å forsvare Stine her inne? For da bør vel heller du velge dine kamper..

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DramaLamaBanana skrev (4 minutter siden):

Det er bare du og Stine som tror dette vil få konsekvenser for noe(n) som helst.

Ja, vi får se…

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (6 minutter siden):

Er det bevist at hun svindlet til seg 80 tusen? Det må nok mer bevis til enn at noen mener hun kjøpte mye planter og monster i perioden etter spleis….

Men helt seriøst. Send Stine en melding på snap eller Instagram der du på den mest høflige måten du kan, spør veldig forsiktig om de pengene gikk til det hun sa. Eller om resten ble donert. Eller noe annet saklig kritikk eller tilbakemeldinger. Gjør deg selv dine egne erfaringer som alle andre her har gjort. Dessverre ikke positive. 🤷‍♀️

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mav1975 skrev (1 minutt siden):

Men helt seriøst. Send Stine en melding på snap eller Instagram der du på den mest høflige måten du kan, spør veldig forsiktig om de pengene gikk til det hun sa. Eller om resten ble donert. Eller noe annet saklig kritikk eller tilbakemeldinger. Gjør deg selv dine egne erfaringer som alle andre her har gjort. Dessverre ikke positive. 🤷‍♀️

Er det et bevis? 
mye monster og planter for 80000

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (Akkurat nå):

Føler ikke en dritt for Stine annet enn rettferdighet for de hun lurer! Og jeg følger hun ikke mye lenger nei, nettopp på grunn av hvordan hun oppfører seg. Så slapp helt av. Føler du et personlig ansvar for å forsvare Stine her inne? For da bør vel heller du velge dine kamper..

Ja, jeg føler et personlig ansvar for å ikke la denne tråden bare bestå av usannheter og stygge innlegg. Men jeg klarer fint å velge andre kamper og😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Trudeluttentutten said:

Dokumentforfalskning er ikke morsomt. Det er ganske alvorlig å sende ut brev som skal se ut som det kommer fra et sykehus.

Håper dette får konsekvenser for vedkommende!

Dokumentforfalskning er vel mere hvis man ikke kan gjennomskue at noe er tull? Jeg vet ikke jeg. Men tror politiet får seg en god latter, når Stine kommer på stasjonen og skal ha dette tullebrevet etterforsket.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mav1975 skrev (2 minutter siden):

Men helt seriøst. Send Stine en melding på snap eller Instagram der du på den mest høflige måten du kan, spør veldig forsiktig om de pengene gikk til det hun sa. Eller om resten ble donert. Eller noe annet saklig kritikk eller tilbakemeldinger. Gjør deg selv dine egne erfaringer som alle andre her har gjort. Dessverre ikke positive. 🤷‍♀️

Jeg trenger ikke å spørre om det, for jeg ga aldri noe på Spleis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trudeluttentutten said:

Føler du at du har et personlig ansvar for Stine? Du bør vel ikke gjøre noe som helst, bortsett fra å avfølge en som gir deg så utrolig lite glede.

Kan du ikke bare avfølge KG, hvis det gir deg så lite glede?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Dokumentforfalskning er vel mere hvis man ikke kan gjennomskue at noe er tull? Jeg vet ikke jeg. Men tror politiet får seg en god latter, når Stine kommer på stasjonen og skal ha dette tullebrevet etterforsket.

Det tror ikke jeg. Vet at å forfalske brev fra sykehus er ganske alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg føler et personlig ansvar for å ikke la denne tråden bare bestå av usannheter og stygge innlegg. Men jeg klarer fint å velge andre kamper og😊

Usannheter? Denne tråden blir moderert over en lav sko av spekulasjoner. Og du kan ikke si at alle lyver i denne tråden. Helt seriøst. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Hoggorm said:

Bør få konsekvenser for å ha svindlet til seg 80 000 også kanskje!!

80000 kr var Spleis. Hva med Vipps? Det er også femsifret beløp.

Endret av Polarpuma
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare avfølge KG, hvis det gir deg så lite glede?

Jeg skrev jo at jeg følte et ansvar for at denne tråden ikke bare skal inneholde usannheter og stygge innlegg. Det gir meg glede😊

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev jo at jeg følte et ansvar for at denne tråden ikke bare skal inneholde usannheter og stygge innlegg. Det gir meg glede😊

Hva er det du kommer med av sannheter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trudeluttentutten skrev (55 minutter siden):

Noe er veldig veldig galt hos andre også! Det er jo bare usunt og være så besatt av et annet menneske. Kanskje få noen andre interesser? Friluftsliv kan ofte hjelpe hvis man er så full av sinne.

Ja, skal du ut på tur? Sikkert godt for deg det 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 minutt siden):

Ja, skal du ut på tur? Sikkert godt for deg det 😊

Har vært på tur idag. Etter full dag på jobb til og med😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Er det et bevis? 
mye monster og planter for 80000

Det hadde kanskje vært motbevis? Hadde jeg blir beskyld for å svindle mennesker av halve Norge så hadde jeg vært veldig ivrig på å motbevise det med å vise hva pengene hadde gått til.  

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...