Gå til innhold

Jeg er for stygg til at noen vil kunne finne meg attraktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja er stygg jeg og. ikke alle kan være pene

Anonymkode: cb151...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn en stygg mann. Så kan dere føre deres mindre heldige gener videre og overføre de samme problemene til barna deres. Så kan de gjøre det samme igjen. En uendelig syklus av elendighet og depresjon. Jada.

Anonymkode: 3c47d...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finn en stygg mann. Så kan dere føre deres mindre heldige gener videre og overføre de samme problemene til barna deres. Så kan de gjøre det samme igjen. En uendelig syklus av elendighet og depresjon. Jada.

Anonymkode: 3c47d...020

Jeg skal ikke ha barn..... 

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

Så du føler deg stygg. Velkommen til klubben!

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å fokusere på å bygge livet ditt opp bit for bit. Jeg leste ikke hele tekstveggen din dessverre, men jeg vil fortsatt gi deg noen tips for å komme deg på vei.

Sett deg mål for hva du tenker er det viktigste du vil oppnå i ditt liv. Jeg vil anbefale deg å få på plass gode rutiner, og begynn med en vane av gangen. For meg var det å kunne dusje på morgenen som var mitt første mål. Pusse tennene var neste. Så var det å kunne prate med folk (den tok mange år). Så var det å kunne fullføre eksamen eller få en grad. 

Jeg skjønner veldig godt at du ønsker deg en partner. Du sitter kanskje og glaner ut vinduet, og så ser du alle disse parene som finner hverandre. Men vit at du ikke er uønsket. 

Du MÅ bare bestemme deg for å ta tak, og at du skal jobbe HVER ENESTE DAG for å nå målene dine. La meg bare si først som sist at utseendet ikke er det aller viktigste menn ser etter. Joda, det er en bonus, men en varm, omsorgsfull og støttende personlighet er gull. Les deg opp på maskulinitet og feminitet, og kjør på med å bli mer feminin. Det vil tiltrekke deg maskuline menn. 

Jeg ville uansett anbefalt deg å bygge ditt eget liv først, og så invitere noen inn i det livet senere. Prøv å få orden på den mentale helsen (ja jeg veit det er dritvanskelig og tar tid), men du MÅ være i vater før du prøver deg på en relasjon. Ikke tro at en kjæreste kan fikse problemene dine. Ellers drar du plutselig en mann ned i dragsuget ditt og det ødelegger en potensiell fin relasjon. Sier ikke at du ikke skal ha dårlige dager, det er naturlig. Men om du har en tung psyke så er det tøft for folk å relatere seg til.

Når det kommer til utseende, så er det ikke vanskelig. Det vanskelige er å bygge rutiner og vaner rundt utseende. Du må passe litt mer på kostholdet (det påvirker også psyken). Du må eksperimentere med utseendet og finne den looken DU føler deg komfortabel i. Spiller ingen rolle hva looken er. Så må du jobbe med å holde huden i ansiktet reint, og så betale litt for å få en OK frisør til å fikse håret ditt. Øyenbryn og tenner burde du også prøve holde i orden. VEit det suger og det er mye å gjøre, men selv jeg som mann nærmere 40 årene bruker energi og tid på dette, selv om jeg vil være singel. Så få på plass faste rutiner for å holde deg pen nok. Ikke penest, men pen nok. Sånn at du kan se deg selv i speilet og føle deg bra nok :)

Når du etterhvert kommer i en rutine hvor du tar hånd om kosthold og utseende, når du jobber og kanskje har litt sosialliv, når du etterhvert starter å smile mer og slappe mer av, når du etterhvert jobber med å finne din feminitet og har funnet den, så vil menn også ta interesse ideg. Det er nøyaktig det samme rådet jeg ville gitt til menn (justere litt for maskulinitet). Man må bygge seg selv litt opp.

Datingverden er brutal og du må dessverre jobbe deg opp over en viss linje for å ha god sjanse. Jeg antar du også ønsker en attraktiv partner. En som ser bra ut og har ting på stell? Da burde du også i det minste ha noe å tilby mannen. Finn din feminitet og ta vare på deg i hverdagen, så tør jeg mye er gjort. Omsorg er også veldig sexy så se hvordan du kan hjelpe og tilpasse deg mannen, uten å bli en tøffel (denne er viktig)

Ønsker deg alt vel og lykke til i dating verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd til deg ts, ikke ta i mot råd fra menn som gnålet om at du skal blir «feminin». 

Anonymkode: abee0...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt råd til deg ts, ikke ta i mot råd fra menn som gnålet om at du skal blir «feminin». 

Anonymkode: abee0...f0a

Jeg har ikke tenkt til å lese innlegget til @RehabilitertIncel. Jeg har lest andre ting han har skrevet på forumet, og vet hva det går i. Det er greit at jeg har verdens dårligste selvtillit og er i besittelse av et vanvittig, altoppslukende selvhat, men jeg har funnet ut at jeg faktisk har èn liten positiv kvalitet, og det er at jeg er ikke helt idiot. Og siden jeg er min største mobber selv, så bryr jeg meg faktisk ikke så mye om andre skulle finne på å mobbe meg eller tråkke på meg. Om man bare bekrefter mine verste tanker er det mer sånn "ja, ok".

Det fine med å være så jævlig med seg selv, er at man kan ikke bli såret av andre, for man har allerede såret seg selv på det groveste. 

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke tenkt til å lese innlegget til @RehabilitertIncel. Jeg har lest andre ting han har skrevet på forumet, og vet hva det går i. Det er greit at jeg har verdens dårligste selvtillit og er i besittelse av et vanvittig, altoppslukende selvhat, men jeg har funnet ut at jeg faktisk har èn liten positiv kvalitet, og det er at jeg er ikke helt idiot. Og siden jeg er min største mobber selv, så bryr jeg meg faktisk ikke så mye om andre skulle finne på å mobbe meg eller tråkke på meg. Om man bare bekrefter mine verste tanker er det mer sånn "ja, ok".

Det fine med å være så jævlig med seg selv, er at man kan ikke bli såret av andre, for man har allerede såret seg selv på det groveste. 

Anonymkode: 1378e...c92

Ja helt greit, men du får faktisk noen gode råd fra meg. Ser jo at det var nyttteløst, for du trenger langt mer profesjonell hjelp enn det noen her på forumet kan gi deg i noen få innlegg. Du er fast bestemt på å ha det jævlig så da spiller det ingen rolle hva folk sier til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Ja helt greit, men du får faktisk noen gode råd fra meg. Ser jo at det var nyttteløst, for du trenger langt mer profesjonell hjelp enn det noen her på forumet kan gi deg i noen få innlegg. Du er fast bestemt på å ha det jævlig så da spiller det ingen rolle hva folk sier til deg :)

Nå er jeg kommet dit hvor jeg ikke ønsker mer relasjoner til menn uansett.

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå er jeg kommet dit hvor jeg ikke ønsker mer relasjoner til menn uansett.

Anonymkode: 1378e...c92

Ja, hvis du har bestemt deg for dette så ønsker jeg deg lykke til, Man må ikke ha partner, man kan fint være lykkelig alene

Men hvis du går rundt og bærer på negative følelser knyttet til utseende og kropp, så bør du ta kontakt med helsevesenet sånn at du heller kan erstatte de følelsene med gode følelser

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Ja, hvis du har bestemt deg for dette så ønsker jeg deg lykke til, Man må ikke ha partner, man kan fint være lykkelig alene

Jeg drømmer jo om kjærlighet akkurat som de aller fleste. Men jeg kan ikke få det og jeg må velge det bort. Det er litt av problemet. Jeg er ikke komfortabel med å være ultrafeminin og det passer ikke meg. Jeg er også veldig dyster, pessimistisk og psykisk syk. Det er åpenbart at jeg ikke kan være med en mann. I tillegg er jeg maksimalt uattraktivt, og som sagt kan kanskje trening hjelpe pittelitt, men det kan virkelig ikke endre på ting. 

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Jeg drømmer jo om kjærlighet akkurat som de aller fleste. Men jeg kan ikke få det og jeg må velge det bort. Det er litt av problemet. Jeg er ikke komfortabel med å være ultrafeminin og det passer ikke meg. Jeg er også veldig dyster, pessimistisk og psykisk syk. Det er åpenbart at jeg ikke kan være med en mann. I tillegg er jeg maksimalt uattraktivt, og som sagt kan kanskje trening hjelpe pittelitt, men det kan virkelig ikke endre på ting. 

Anonymkode: 1378e...c92

Du trenger ikke være ultrafeminin eller maskulin eller noe sånt. Den eneste grunnen til at jeg har nevnt femininitet er fordi fra naturens gang så driver slike ting oss. Kvinner har lettere for å være feminine, og de tiltrekker seg lettere menn om de er feminine. Samme som ved menn som er maskuline. De tiltrekker seg lettere kvinner. Men det er jo ingen fasit. FInnes relasjoner hvor kvinnen er mer maskulin enn mannen. Poenget er at du må finne ut av ting selv.

Ellers har jeg markert hva som er det største problemet ditt. Er du syk i hodet så kommer drømmene dine aldri til å gå i oppfyllelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker veldig negativt. Men bra at du er ærlig med deg selv om hva du føler. Dette kan være starten på endring. Har du lyst å fokusere så mye på deg selv? Og så i tillegg et negativt fokus? Og nesten utelukkende dømme deg selv på grunn av utseendet? Hadde du likt en person som svartmalet seg selv på denne måten? Om du ikke liker utseendet ditt, hva med å vise kroppen din at du er takknemlig for at du har den? Ta vare på den. Tro meg jeg har tenkt i mange av de samme banene som du gjør om meg selv før. Det er veldig selvdestruktivt, å fokuset ditt akkurat nå burde være å bli glad i deg selv. Om du ikke klarer å vise kjærlighet til deg selv, hvordan skal du da klare å ta i mot ekte kjærlighet i fra en mann? Det du fokuserer på vokser. Om du bestemmer deg for å fokusere på positive og bra ting om deg selv, så vil du etterhvert bli en person som ser muligheter i livet ditt og deg selv, ikke bare problemer. Slutt å mobb deg selv! Vær din egen venn! Det er du som står i veien for din egen lykke akkurat nå, å det kan du endre på. Ikke vær for hard mot deg selv på veien, ingen er perfekt. Alle har feil. ❤️

Anonymkode: cd569...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS,

Det er ufattelig trist å høre hvordan du har det. Unner ingen å ha de tankene om seg selv. Jeg kan forstå at det er lett å sammenligne seg med "alle andre", og jeg vil påstå at det er enda verre i dag enn før å føle seg "stygg" pga alle de sosiale mediene som finnes.

Samtidig har jeg sett mennesker med sykdommer eller skader som gjør at de har et utseende som kanskje mange vil synes er annerledes og mindre attraktivt. Noen av disse menneskene har funnet den store kjærligheten, de blir elsket av et menneske som ser det vakre i dem, både på innsiden og utsiden.

Kanskje tror jeg for godt om meg selv, men jeg er en av dem som er veldig sikker på at jeg ville ha blitt hos kjæresten min uansett om han ble brannskadet i hele ansiktet til det ugjenkjennelige. Jeg kan også se mennesker i mange ulike farger og fasonger å tenke at de har noe vakkert og sjarmerende over seg. Sånn utseendemessig tror jeg at jeg er ganske gjennomsnittelig normal og har ikke hatt problemer med å få meg en date (hvis det har noe å si for hvordan du oppfatter innlegget mitt), uten at det er ment som selvskryt.

Jeg tror ikke de vonde følelsene dine kun handler om redsel for å aldri kjærlighet, men også frykten for å bli sett ned på av andre. Likevel tror jeg at ønsket om kjærlighet fra en partner står høyt på listen hos de aller fleste.

Husk, du trenger ikke at tusenvis, hundrevis, heller ikke at et titalls mennesker skal elske deg, det er nok med den ene❤️

 

Anonymkode: 981a9...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RehabilitertIncel skrev (42 minutter siden):

Du trenger ikke være ultrafeminin eller maskulin eller noe sånt. Den eneste grunnen til at jeg har nevnt femininitet er fordi fra naturens gang så driver slike ting oss. Kvinner har lettere for å være feminine, og de tiltrekker seg lettere menn om de er feminine. Samme som ved menn som er maskuline. De tiltrekker seg lettere kvinner. Men det er jo ingen fasit. FInnes relasjoner hvor kvinnen er mer maskulin enn mannen. Poenget er at du må finne ut av ting selv.

Ellers har jeg markert hva som er det største problemet ditt. Er du syk i hodet så kommer drømmene dine aldri til å gå i oppfyllelse. 

Å være dyster er et personlighetstrekk og ikke noe jeg bare kan endre. Jeg er fra naturens side realistisk og pessimist, akkurat som at dere menn fra naturens side blir tiltrukket av unge, vakre kvinner, og dermed vil en mann fra naturens side aldri bli tiltrukket av meg. Jeg er rett og slett ikke en kvinne som menn vil ha, og de mennene som vil ha meg, vil ha meg på grunn av at de ikke har sjans på andre kvinner, fordi de tror jeg er lett å utnytte/bruke eller fordi de gir fullstendig faen i alt annet så lenge jeg bare har et hull de kan putte pikken i. Der er absolutt ingen annen grunn til at en mann vil røre meg. 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du tenker veldig negativt. Men bra at du er ærlig med deg selv om hva du føler. Dette kan være starten på endring. Har du lyst å fokusere så mye på deg selv? Og så i tillegg et negativt fokus? Og nesten utelukkende dømme deg selv på grunn av utseendet? Hadde du likt en person som svartmalet seg selv på denne måten? Om du ikke liker utseendet ditt, hva med å vise kroppen din at du er takknemlig for at du har den? Ta vare på den. Tro meg jeg har tenkt i mange av de samme banene som du gjør om meg selv før. Det er veldig selvdestruktivt, å fokuset ditt akkurat nå burde være å bli glad i deg selv. Om du ikke klarer å vise kjærlighet til deg selv, hvordan skal du da klare å ta i mot ekte kjærlighet i fra en mann? Det du fokuserer på vokser. Om du bestemmer deg for å fokusere på positive og bra ting om deg selv, så vil du etterhvert bli en person som ser muligheter i livet ditt og deg selv, ikke bare problemer. Slutt å mobb deg selv! Vær din egen venn! Det er du som står i veien for din egen lykke akkurat nå, å det kan du endre på. Ikke vær for hard mot deg selv på veien, ingen er perfekt. Alle har feil. ❤️

Anonymkode: cd569...647

Jeg vet jeg tenker negativt. Jeg prøver å snu deg. Men jeg har alltid vært pessimist, også før jeg ble såpass skada i topplokket som jeg er nå. Jeg hadde ikke likt om noen svartmalte seg selv på denne måten og jeg ville for alt i verden prøvd å overbevise dem. Men jeg tror også at ikke alle mennesker kan reddes, spesielt ikke de som ikke ønsker hjelp, meg selv inkludert. Jeg ønsker noen ganger hjelp, er derfor jeg opprettet denne tråden, og er derfor jeg har bestilt time hos privat psykolog. Men for det meste ønsker jeg bare å sovne og sove resten av livet.

I dag har jeg vært min egen venn og jeg har gjort ting som har vært bra for meg. Så jeg er ikke helt ute å kjøre i kveld. Føler meg dritt og jævlig, men akkurat nå vil jeg ikke sove fordi det er ikke så ille å være våken. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei TS,

Det er ufattelig trist å høre hvordan du har det. Unner ingen å ha de tankene om seg selv. Jeg kan forstå at det er lett å sammenligne seg med "alle andre", og jeg vil påstå at det er enda verre i dag enn før å føle seg "stygg" pga alle de sosiale mediene som finnes.

Samtidig har jeg sett mennesker med sykdommer eller skader som gjør at de har et utseende som kanskje mange vil synes er annerledes og mindre attraktivt. Noen av disse menneskene har funnet den store kjærligheten, de blir elsket av et menneske som ser det vakre i dem, både på innsiden og utsiden.

Kanskje tror jeg for godt om meg selv, men jeg er en av dem som er veldig sikker på at jeg ville ha blitt hos kjæresten min uansett om han ble brannskadet i hele ansiktet til det ugjenkjennelige. Jeg kan også se mennesker i mange ulike farger og fasonger å tenke at de har noe vakkert og sjarmerende over seg. Sånn utseendemessig tror jeg at jeg er ganske gjennomsnittelig normal og har ikke hatt problemer med å få meg en date (hvis det har noe å si for hvordan du oppfatter innlegget mitt), uten at det er ment som selvskryt.

Jeg tror ikke de vonde følelsene dine kun handler om redsel for å aldri kjærlighet, men også frykten for å bli sett ned på av andre. Likevel tror jeg at ønsket om kjærlighet fra en partner står høyt på listen hos de aller fleste.

Husk, du trenger ikke at tusenvis, hundrevis, heller ikke at et titalls mennesker skal elske deg, det er nok med den ene❤️

 

Anonymkode: 981a9...31f

Jeg mistenker egentlig at jeg ikke er i stand til å elske lenger heller. Men jeg tror at om noen faktisk hadde elsket meg så hadde jeg ikke skjønt det eller forstått det, og jeg hadde ikke klart å akseptere det eller ta imot fordi jeg mener selv at jeg ikke er verdig det. For det mener jeg oppriktig. Det er for meg uforståelig hvordan noen kan like meg. Jeg er overbevist om at min egen familie ikke liker meg, at foreldrene mine konstant er skuffet og at de ofte dveler ved seg selv og tenker "hvor gikk det galt, hvorfor ble hun så fæl". Når jeg snakker med dem føler jeg at jeg kan høre skuffelsen deres over hvor udugelig jeg har blitt. Det hjelper heller ikke at jeg syns oppriktig synd i de som må være med meg. Tenker på ex-ene mine spesielt, de må være så sinnssykt glad for at de er kvitt meg. 

Kjærlighet er vel noe alle vil ha. Men som ikke alle kan få kanskje... Det siste du skrev der var veldig fint, forresten. 

Anonymkode: 1378e...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er greit overvektig, alt annet enn både konvensjonelt attraktiv og spesielt attraktiv (er ikke rent ut stygg, men er ikke nær å være pen) og jeg har aldri hatt problemer med å finne partnere. Har hatt fine forhold med attraktive og oppegående kjærester hele veien, har aldri brukt datingsider, men sørget for å delta i mitt eget liv. Jeg har truffet alle mine partnere gjennom å dyrke hobbyer og lidenskaper hvor bekjentskap har blitt vennskap og deretter kjærlighet. Det går an! 

Anonymkode: e352d...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
12 hours ago, AnonymBruker said:

Å være dyster er et personlighetstrekk og ikke noe jeg bare kan endre. Jeg er fra naturens side realistisk og pessimist, akkurat som at dere menn fra naturens side blir tiltrukket av unge, vakre kvinner, og dermed vil en mann fra naturens side aldri bli tiltrukket av meg. Jeg er rett og slett ikke en kvinne som menn vil ha, og de mennene som vil ha meg, vil ha meg på grunn av at de ikke har sjans på andre kvinner, fordi de tror jeg er lett å utnytte/bruke eller fordi de gir fullstendig faen i alt annet så lenge jeg bare har et hull de kan putte pikken i. Der er absolutt ingen annen grunn til at en mann vil røre meg.

Anonymkode: 1378e...c92

Jo lenger du venter med å oppsøke hjelp, jo vanskeligere vil det være for deg å nå drømmene dine. Men som jeg har sagt tidligere, du har bestemt det for å ha det jævlig, og du vil ikke ta til deg at det du sier kanskje ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Jo lenger du venter med å oppsøke hjelp, jo vanskeligere vil det være for deg å nå drømmene dine. Men som jeg har sagt tidligere, du har bestemt det for å ha det jævlig, og du vil ikke ta til deg at det du sier kanskje ikke stemmer. 

Jeg ser at du ikke har lest så mye av det jeg har skrevet og kun forholder deg til overskriften, så da tenker jeg du ikke burde uttale deg i det hele tatt egentlig. Jeg har for eksempel ordnet psykologtime etter at jeg opprettet tråden, og hadde du lest i tråden hadde du fått med deg det. Men jeg skjønner at du egentlig ikke bryr deg. Hva jeg har bestemt og ikke bestemt vet du faktisk ingenting om. 

Anonymkode: 1378e...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er greit overvektig, alt annet enn både konvensjonelt attraktiv og spesielt attraktiv (er ikke rent ut stygg, men er ikke nær å være pen) og jeg har aldri hatt problemer med å finne partnere. Har hatt fine forhold med attraktive og oppegående kjærester hele veien, har aldri brukt datingsider, men sørget for å delta i mitt eget liv. Jeg har truffet alle mine partnere gjennom å dyrke hobbyer og lidenskaper hvor bekjentskap har blitt vennskap og deretter kjærlighet. Det går an! 

Anonymkode: e352d...4f8

Men nå er ikke du meg, da. Derfor er din erfaring fullstendig irrelevant. Jeg hadde ikke følt meg mer attraktiv bare fordi menn ville ligge med meg, jeg vet jo at menn ligger med hvem som helst uansett, så hvorfor skal jeg føle meg beæret for at han bare vil tømme seg i meg? Kjærlighet og menn som tar til takke med den som byr seg er faktisk ikke det samme. Ikke det samme i det hele tatt. 

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ser at du ikke har lest så mye av det jeg har skrevet og kun forholder deg til overskriften, så da tenker jeg du ikke burde uttale deg i det hele tatt egentlig. Jeg har for eksempel ordnet psykologtime etter at jeg opprettet tråden, og hadde du lest i tråden hadde du fått med deg det. Men jeg skjønner at du egentlig ikke bryr deg. Hva jeg har bestemt og ikke bestemt vet du faktisk ingenting om. 

Anonymkode: 1378e...c92

Bra og jeg håper du ikke slutter med psykolog. Jeg gidder ikke lese 6+ sider med innlegg, sorry for det men jeg er jævla lat. 

Lykke til som sagt, og håper du når drømmene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg drømmer jo om kjærlighet akkurat som de aller fleste. Men jeg kan ikke få det og jeg må velge det bort. Det er litt av problemet. Jeg er ikke komfortabel med å være ultrafeminin og det passer ikke meg. Jeg er også veldig dyster, pessimistisk og psykisk syk. Det er åpenbart at jeg ikke kan være med en mann. I tillegg er jeg maksimalt uattraktivt, og som sagt kan kanskje trening hjelpe pittelitt, men det kan virkelig ikke endre på ting. 

Anonymkode: 1378e...c92

Dette er som å lese om meg selv. Du er ikke alene, ts. Vit det ihvertfall. 

Anonymkode: c1f7a...b2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...