Gå til innhold

Jeg er for stygg til at noen vil kunne finne meg attraktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke turt å ta utdanning fordi jeg ikke føler at jeg egner meg til noe. Så ja, går nok glipp av ting i livet, men det er jo til syvende og sist kun meg det går utover. 

Anonymkode: 1378e...c92

Vi får være enige om å være uenig. Det er fånyttes å prøve å overbevise deg. 

Du kan enten holde fast i dette sykdoms-prosjektet, eller du kan velge å ta sjansen på å få den hjelpen du trenger. Det er et valg, og det er bare du som kan ta det. 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, ABM said:

Har 2 gode nyheter til deg, innlegget er IKKE trolling, ingen troll skriver en bok. Den andre er at INGEN er så tragisk som du beskriver deg selv!! 

Jo, noen er skikkelig uheldig med utseende

Anonymkode: fa32a...99a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (3 minutter siden):

Vi får være enige om å være uenig. Det er fånyttes å prøve å overbevise deg. 

Du kan enten holde fast i dette sykdoms-prosjektet, eller du kan velge å ta sjansen på å få den hjelpen du trenger. Det er et valg, og det er bare du som kan ta det. 

Lykke til! 

Takk. 

Anonymkode: 1378e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Absolutt ikke. Det er klart at jeg sikkert har møtt mennesker jeg ikke ser på som pene eller attraktive, men jeg velger å ikke vurdere mennesker på den måten. Dessuten er det ikke viktig for meg hvordan andre ser ut. 

Anonymkode: 1378e...c92

Du sier at det ikke er viktig for deg hvordan andre ser ut. Hvorfor tror du at andre tenker negativt om ditt utseende da? :hjerte:

Jeg ville tatt med deg det du har skrevet her og gitt det til fastlegen for å bli henvist til psykolog. Du bør be om å bli utredet for BDD (body dysmorfobic disorder). 

:klemmer:

  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (4 minutter siden):

Har du noen fritidsinteresser da? Som kan glede deg litt i hverdagen?

Nei, dessverre. Hadde noen før men finner ikke glede i tingene lenger. Klarer ikke konsentrere meg eller fokusere, jeg zoner ut av alt. Dagene mine består bare i å surfe på nettet, se youtube videoer og sånt. Har sett mange videoer i dag men husker ikke hva jeg har sett, for jeg har vært i en helt annen verden. 

Anonymkode: 1378e...c92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Du sier at det ikke er viktig for deg hvordan andre ser ut. Hvorfor tror du at andre tenker negativt om ditt utseende da? :hjerte:

Jeg ser måten de ser på meg på. Når de ser på andre eller snakker med andre så har de et annet blikk, men når de møter mitt så forandrer det seg. Ser dette spesielt hos menn, de får et sånt latterliggjørende blikk, som om de holder på å begynne å le. 

Anonymkode: 1378e...c92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS. Tror du trenger profesjonell hjelp, men ta med deg dette: Du skriver langt..og du skriver Godt! Så Dum er du iallefall ikke. Lykke til fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klassisk for BDD at man har null innsikt i egen sykdom. Jeg kan bare håpe at du oppsøker psykologhjelp. Til sammenlikning så har jeg grått over utseendet mitt én gang, på ungdomsskolen. Ellers aldri igjen. Hilsen stygg, deformert og glad i livet.

Anonymkode: e8449...ffd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Absolutt ikke. Det er klart at jeg sikkert har møtt mennesker jeg ikke ser på som pene eller attraktive, men jeg velger å ikke vurdere mennesker på den måten. Dessuten er det ikke viktig for meg hvordan andre ser ut. 

Anonymkode: 1378e...c92

Sånn er det for de fleste andre av oss også. Et godt ansikt og et stort smil gjør alle mennesker vakre. Man kan være så pen man bare vil, men uten vennlighet blir det et stygt ansikt.

God hygiene og et noenlunde velstelt ytre er veldig viktig, da, men ellers spiller det faktisk utrolig liten rolle hvilket utseende folk har. Bare se deg rundt, se hvem som har kjærester og ektefeller, jeg skal love deg at mange er såkalt "stygge" mennesker. Du bare ser det ikke, fordi det først og fremst er deres personlighet du ser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dette stemmer ikke for meg, jeg VET hvordan jeg ser ut. Jeg er fullstendig klar over hvilke trekk jeg har i ansiktet, hvordan munnen min ser ut når jeg prater og hvor rar jeg er når jeg smiler. Så det er ikke vrangforestillinger eller noe slikt tull. Ansiktet mitt ser helt grusomt ut... Jeg skulle ønske jeg turte å vise et bilde som var ekte, hvor dere kunne se hvordan jeg ser ut. Jeg garanterer at 10 av 10 kommentarer ville vært "ok, nå skjønner jeg hva du mener". 

Har ikke turt å ta utdanning fordi jeg ikke føler at jeg egner meg til noe. Så ja, går nok glipp av ting i livet, men det er jo til syvende og sist kun meg det går utover. 

Anonymkode: 1378e...c92

Ja, men sånn er det jo med meg og. Jeg vet jo hvordan jeg ser ut, og det jeg ser er et unormalt ansikt med stor nese, rynker, mørkeblå under øynene, har også stygg munn når jeg prater, det fikk jeg dessverre se på video. Så det ER sånn jeg ser ut, men andre ser meg ikke sånn likevel. Og du vet ikke hvordan andre ser deg, jeg er overbevist om at de ikke ser alt det negative som du ser. På samme måte som du ser det positive i andre, ser andre det positive ved ditt utseende

Anonymkode: 30aa5...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til hvordan 80 % av menn har det. Ikke at det er noen trøst for dere.

Anonymkode: 0fbdf...897

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Absolutt ikke. Det er klart at jeg sikkert har møtt mennesker jeg ikke ser på som pene eller attraktive, men jeg velger å ikke vurdere mennesker på den måten. Dessuten er det ikke viktig for meg hvordan andre ser ut. 

Anonymkode: 1378e...c92

Men hvorfor tror du at andre mennesker tenker slik om deg? Tror du alle er så mye slemmere enn deg? 
 

Du ønsker ikke å vurdere mennesker på den måten, da syns jeg du skal ha høyere tanker om de rundt deg også. Og du syns vel mennesker er verdifulle selv om de ikke er pene for deg? Selv om de ikke har perfekt personlighet også? 
 

Du må snu på det! Du er faktisk ganske raus med de rundt deg, og du fortjener at du er like raus med deg selv. 
 

Og hvis du er i tvil: Jeg syns du er verdifull.

Anonymkode: bd58a...e65

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):Hater å smile fordi jeg vet at smilet mitt er stygt. Hater når jeg "glemmer meg" og begynner å prate og le ukontrollert, for jeg vet hvor stygg jeg ser ut da. 

Anonymkode: 1378e...c92

Når du glemmer deg og prater og ler ukontrollert, det synes jeg høres ut som en positiv egenskap. Noe som gjør at andre trives i ditt selskap. Det kan føles positivt for en annen person å få deg til å le hvis personen merker at du ikke har det bra med deg selv. 
Som jeg opplever, og så mange andre opplever, er at hvis man har en positiv opplevelse (samtale, humor etc) så blir personene fort penere/mer sjarmerende i mine øyne. 
Som en venn av meg sa (mann), han møtte en dame han syns så så rar ut, hun begynte å tulle og snakke med sønnen hans og hun var så snill, og han syns hun ble penere og penere. 
Om du bare tør å glemme litt noen ganger.

Og som du sier så gidder du ikke trene eller gjøre noe med kroppen din fordi proporsjonene er feil. Men hva med å se frisk ut? Føle deg sterk og kjenne en mestringsfølelse når du er fysisk aktiv? Det gir en annen person en positiv opplevelse av deg. 

Du høres deprimert ut. Jeg tror du har så enorme komplekser at du ser deg selv som styggere enn du egentlig er. 

Anonymkode: cccfc...ffd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldsomt så mye støtte ts får, menn blir jo skjelt ut om de skriver lignende på KG! Da er det alltid "bitter incel", "sutring er uattraktivt", "det er ingen menneskerett å få kjæreste", "kvinner skylder deg ingenting", "skal kvinner tvinges til å ha sex med uattraktive menn da din bitter incel". Osv.

Men ok, det er en annen sak. Om du er uattraktiv må du lære å leve med det. Om du ikke er populær blant menn må du enten ta enn mann som ikke er blant de attraktive (lav, tynn, liten hake - slike ting). Eller du kan leve alene om du ikke vil ha en slik mann. Det går og fint.

Anonymkode: 012dd...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Voldsomt så mye støtte ts får, menn blir jo skjelt ut om de skriver lignende på KG! Da er det alltid "bitter incel", "sutring er uattraktivt", "det er ingen menneskerett å få kjæreste", "kvinner skylder deg ingenting", "skal kvinner tvinges til å ha sex med uattraktive menn da din bitter incel". Osv.

Men ok, det er en annen sak. Om du er uattraktiv må du lære å leve med det. Om du ikke er populær blant menn må du enten ta enn mann som ikke er blant de attraktive (lav, tynn, liten hake - slike ting). Eller du kan leve alene om du ikke vil ha en slik mann. Det går og fint.

Anonymkode: 012dd...391

TS rakker vel ikke ned på det motsatte kjønn da, som incel gjør... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må fokusere på styrkene dine, bryte noen møstre, vaske deg og komme deg litt ut. Løft blikket og se deg om. Er alle du ser perfekte? De som går sammen på butikken og handler inn til fredagskosen, er tydelig par. De har jo funnet hverandre et sted, og er glade i hverandre, til tross for at de ikke føler instanorm for atraktivitet? En av mine beste venner, med høy posisjon, har endelig funnet seg en dame. Du ville sikkert syntes hun er stygg. Hun mangler noen tenner, har tynt hår, tykk nese, er overvektig, elsker blomstrete tights og er ufør. Men hun har glitrende blikk, smittende latter, er utrolig omsorgsfull og får ham til å føle seg levende og ivaretatt. Han er skallet og har hår i ørene, men kommer med et glis med matpakke hunhar laget hver morgen, hver eneste dag. Tidligere har han bare druknet seg i jobb. Men dropp tinder. prøv noen av de andre. De møttes på nettet, og det var han som falt for det hun skrev. Og de vokste på hverandre. Men du kommer ingen vei om du ikke er villig til å bli kjent med en PERSON, og byr på deg selv. Jeg tror det kan være lurt å ikke snakke seg ned hverken i beskrivelse eller når man får kontakt. Det er for utfordrende å ta kontakt dersom det blir for mørkt. Ta ærlige bilder, men vis også hva som bor i deg. Slik som du forumulerer deg i HI, så er du mellom linjene av avmakt, en reflektert og skolert person. Bruk det. Jeg tror nok at mange kan fascineres av deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg før, og nå vil jeg forhåpentligvis leve det gode liv snart.

Reis til Tyrkia, Tunisia, Marokko eller et annet land i Asia. Det finner du menn som virkelig er glad i deg. Slik fant jeg kjærligheten. 

Men vær klar på at UDI helvetes lange saksbehandlingstid. De bruker nærmere 30 måneder på å innvilge visum.

 

Anonymkode: b594c...a51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator

Fins jo mer stygge menn enn damer så bare å senke kravet så får du deg en kar. Massevis av desperate incels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiminator skrev (1 minutt siden):

Fins jo mer stygge menn enn damer så bare å senke kravet så får du deg en kar. Massevis av desperate incels.

Gjett om. Jeg ville heller å ha dratt til utlandet slik at man slipper incels. Problemet er bare UDI!

Anonymkode: b594c...a51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...