Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖


Niny

Anbefalte innlegg

Er så lettet nå. Går rundt og bare smiler på jobb 💖 Tenk jeg har ikke innbilt meg det! Jeg er faktisk gravid! 🙈 Helt surrealistisk 🤩 

Er så spent på ukene fremover. Hun trodde det kanskje var en jente utifra noe hun pekte på. Jeg tolket det som "NUB theory" hun kjapt forklarte og jeg så da en gutt 😅 Så vi får se 31. Mai ved OUL om de greier å se det da ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig hyggelig å titte innom her i dag! 😍 Skjønner godt at du bare går og smiler! Gratulerer med vel gjennomført TUL og masse lykke til fremover :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (20 minutter siden):

Ååå så utrolig fint å se 🥳🥰

Hvordan går det med deg ? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (32 minutter siden):

Hvordan går det med deg ? 🥰

Jeg er faktisk gravid 🥰 6+3 i dag, ultralyd på torsdag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Jeg er faktisk gravid 🥰 6+3 i dag, ultralyd på torsdag 🤞

Gratulerer! 🥰🥰 Ivf forsøk eller naturlig? Og har eu egen dagbok? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (26 minutter siden):

Gratulerer! 🥰🥰 Ivf forsøk eller naturlig? Og har eu egen dagbok? 😊

Takk ❤️ IVF, ja :) har dagbok på prøvere, tør ikke flytte den hit helt ennå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå kjekt å lese! Jeg er glad du hadde en så god opplevelse og kjenner meg igjen i alt du skriver. Nå må du bare nyte fremover 😍💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (28 minutter siden):

Takk ❤️ IVF, ja :) har dagbok på prøvere, tør ikke flytte den hit helt ennå 🙈

Så godt å høre! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Akkurat nå vet ikke om det er samboer som er irrasjonell, jeg som er irrasjonell eller jeg som er hormonbombe. Merket noe var "feil" på kjøkkenet angående oppussingen og kommenterte det. Han ble irritert og sa at javel men sånn blir det. Jeg ble sint og sa at det går jo ikke an å ha det sånn og begynte å grine. Og han ble da enda sintere på meg for han er så sliten om dagen og har brukt mye tid siste uken på huset og kjøkkenet, og jeg sa at eneste muligheten jeg ser til at jeg kan bruke det er at vi må rive ned igjen halve kjøkkenet og endre den tingen (høyden. Overskapene er altfor høyt oppe og jeg kan bare bruke/rekke halve skapet selv om det er 20 cm lavere skaphøyde enn vi har fra før der jeg kan bruke nesten hele). 

Så nå er vi pisse sure på hverandre og jeg sitter på do og griner mens han jobber i et annet rom 🥴 Skal ikke være lett med mye press på seg, enda mer stress på seg og en gravid og gjerne hormonell dame 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skal ikke vær lett nei 😅 Vil tro det er en liten miks mellom hormoner, kanskje noe overraksjon fra en eller begge, og sannsynligvis det at dere begge er slitne. Vi hadde også noe dårlig stemning under oppussing, da jeg påpekte feil som innebar merarbeid for samboer, han ble så demotivert at han reagerte med å bli sur. Men i etterkant er vi glad for at vi stoppet opp og fikset det.

Når det er sagt - da vi byttet kjøkken reagerte jeg på det med høyde på overskap, føltes som de ble så høye enda de hang i samme høyde som de forrige. Tok de ikke lengre ned, og det funker uansett helt fint i det daglige. Forskjellen er at skapene er høyere, men det betyr jo egentlig bare med oppbevaring selv om jeg må ha krakk for å nå. Håper dere finner ut av det 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror skal feire bursdagen sin idag, så da skal han få vite at han skal bli onkel 🥰

Ønsker seg en steikepanne, så oppi den har jeg lagt 2 smokker og et ultralyd bilde samt teksten "Only the best brother gets promoted to uncle" ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg vil gråte bare av å se for meg den nydelige gaven 🥰 

Hvordan gikk det i går med stemningen mellom deg og partner? 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (31 minutter siden):

Ååå, jeg vil gråte bare av å se for meg den nydelige gaven 🥰 

Hvordan gikk det i går med stemningen mellom deg og partner? 😄

Stemningen kom seg heldigvis iløpet av dagen. Jobbet videre med hvert vårt og når vi var så slitne at ingen av oss orket mer så orket vi ikke være irriterte heller 🙈😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å lese at TUL gikk bra og at du har opprettet graviditetsdagbok! Følger! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så stresset om dagen. Ting går galt i huset og flyttedagen nærmer seg! 🙈

Allerede fredag begynner vi hovedflyttingen og i helgen må vi flytte ferdig og vaske ut av leiligheten! 🥴 Tiden har gått for fort! Har ikke hjulpet heller at bekkenløsningen er så plagsom og vond at jeg bare greier å hjelpe til på kvart maskin 😂

Nå ble det problemer for maleren som har tatt hele taket i stuen. En papirremse har sluppet sparkelen og det sprekker bare opp igjen og igjen. Så nå skal han rive det ned igjen og ta hele området på nytt igjen som visst ville ta minimum 3-4 dager 😫 Det har vi ikke tid til nå og er nødt å la vær å flytte inn i stuen så han kan jobbe der neste uke istedet.. 

Jeg har hatt mamma med meg i 2 dager nå og pakket siste delen av leiligheten ned i esker. Mest klær og kjøkkenting vi kommer til å bruke ut uken som gjenstår nå. Benkeplaten til kjøkkenet kommer ikke før 1 uke etter vi har flyttet inn, så får ikke vask eller platetopp på kjøkkenet før om ei stund. Blir nok mye pizza, smørbrød og skiver fremover til mat nå altså 🙈🙄 

Blæ! Minn meg på å ikke planlegg en graviditet neste gang vi skal flytte! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk at det skal være diverse motgang under flytting, og det hjelper jo absolutt ikke med dårlig form! Vær på kvinneguiden når det er tid for nestemann, så skal du forhåpentligvis få en påminnelse om å ikke kombinere graviditet og flytting 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, huff, det høres stress ut.. Dere får benytte sjansen til å bestille takeaway i noen uker. Håper du får litt mer ro når dere har fått flyttet inn, og at det går greit å bo der mens gjenstående arbeider pågår. Blir jo helt utrolig deilig når alt er i orden da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første natten i nye huset overstått! Alt er kaos men tror dette blir veldig bra! 🥰🥰

Til uken når alt endelig har roet seg ned littegranne må jeg på en liten shoppingrunde... Kjøpe nye truser, kanskje en løs genser og noen flere bukser 🙈😅 

14+0 imorgen (14+4 ifølge UL) og magen blir merkbart større om dagen! En liten klump helt nederst på morningen, på kvelden er alle gensre vonde for de strammer og kun gravidbukse/tights eller svær og løs vanlig bukse 😜 Bildet viser sånn den ser ut nå på kvelden 🙈🤩❤️

IMG_20210502_210736.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...