Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖


Niny

Anbefalte innlegg

Gratulerer med første natten i huset, hurra 🙌🙌

Ja, se der 🥰 Haha, jeg ser og gravid ut på kvelden, ikke sånn fin som det der da. Men blir altså så oppblåst, så skjønner godt at magen kan begynne å kreve litt andre klær fra uke 14.

Lykke til med shoppingen, du får si ifra om hva du finner for noe 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, fine lille gravidmagen 🥰 Tenk at du allerede er i uke 14! Tiden går så fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Første natten i nye huset overstått! Alt er kaos men tror dette blir veldig bra! 🥰🥰

Til uken når alt endelig har roet seg ned littegranne må jeg på en liten shoppingrunde... Kjøpe nye truser, kanskje en løs genser og noen flere bukser 🙈😅 

14+0 imorgen (14+4 ifølge UL) og magen blir merkbart større om dagen! En liten klump helt nederst på morningen, på kvelden er alle gensre vonde for de strammer og kun gravidbukse/tights eller svær og løs vanlig bukse 😜 Bildet viser sånn den ser ut nå på kvelden 🙈🤩❤️

IMG_20210502_210736.jpg

Akkurat sånn er jeg også. Supergravid på kvelden og mindre bump på morgenen. (Feit på morgenen og gravid på kvelden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (3 minutter siden):

Akkurat sånn er jeg også. Supergravid på kvelden og mindre bump på morgenen. (Feit på morgenen og gravid på kvelden 😂

Godt det ikke bare er meg 😂

Du lå vel 2-4 uker foran meg om jeg husker rett, eller....? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (21 minutter siden):

Godt det ikke bare er meg 😂

Du lå vel 2-4 uker foran meg om jeg husker rett, eller....? 🤔

Jeg er 15+1 i dag.😊 Hvis ulterminen din stemmer så er vi ganske likt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med første natt i nytt hus! 🤩🥳 Og så fin baby bump du fått deg! 😍🤰🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage ❤️ Og wow - så fort det går! Rart hvordan det er slik når det gjelder alle andre, men ikke en selv ;)
Tenk at du har en liten minibaby inni der. Jeg har jo holdt en liten sånn i hendene mine på 14+2, så jeg vet akkurat hvordan den ser ut. Kunne telle fingre, tær og alt. Den er virkelig ferdig produsert, skal bare vokse seg større! Nyt svangerskapet videre! Så utrolig stas å ha overnattet i nytt hus og alt. Nå kan virkelig deres nye liv begynne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+5 (15+2) 

Jeg tror faktisk at jeg har så smått begynt å kjenne noe bevegelser! 🤔🥰

Kjent 2 ganger tidligere i uken noe som kilte på innsiden og litt senere bare en rar følelse jeg aldri har kjent før og ikke greier å beskrive.. Nå før idag kjente jeg det som føltes som 2 såpebobler som sprakk akkurat på innsiden ❤️ Selvfølgelig langt ifra hver dag og det regner jeg ikke med å kjenne på flere uker enda heller, men dette er spennende 🥰

Magen vokser definitivt nå og jeg synes hele tiden den ser såvidt bittelitt større ut enn før. Kjøpte 5 nye truser her om dagen som ikke skal stramme på magen. Akkurat hengt de på tørkestativet og gleder meg til å bruke imorgen 🤩 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så koselig med bevegelser ♥ og så tiiidlig, herlig! Jeg var vært over 18 uker tror jeg før jeg har kjent noe. Det er så moro å kjenne disse kilingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende, og så tidlig 😱 Gleder meg sykt mye til å kjenne bevegelser, må være helt fantastisk 🥰

Så deilig med litt nye klær som behandler den voksende magen litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jammen jeg ikke har skrevet i denne dagboka? Fikk ikke opp sånn stjerne ved siden av 😂 Men herregud så spennende med bevegelser. Det er så fint å lese oppdateringer fra deg ❤️ Håper du har en fin helg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

16+2 (TUL 16+6)

Kjenner smått liv innimellom og magen vokser som et uvær 😂😍😍 Under 2 uker til OUL så det nærmer seg meg stormskritt nå ❤️

Jeg er 169 høy men like lange bein som min mann på 185 🙈 Til gjengjeld fryktelig kort overkropp. Alle klær som har innsving i livet, svinger inn langt nedpå hoften min 😜

Tror jammen kanskje lengden på overkroppen har mye å si for svangerskapet! Har lest de får større mage pga livmoren ikke kan vokse så mye oppover.. Tror det ligger noe i det, for kjenner livmoren går helt opp til navlen nå og når jeg presser fingrene inn kjenner jeg et søkk mellom magemusklene nå. Så ting vokser hvertfall, men er spent på hvor stor alt blir 🙈😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi tenk at det er under to uker til OUL! Så gøy! Har dere tenkt å spørre om kjønn?

Og så koselig at du kjenner liv ♥ Og blir spennende å se hvor mye magen skal vokse fremover ja. Ofte går det i litt rykk og napp. Men er sikkert litt stas at du faktisk føler du har en gravidmage nå - strutte litt nå som sommeren er rundt hjørnet 😊 Jeg holdt jo sist svangerskap skjult til uke 19, som var enkelt fordi ingen så jeg var gravid :fnise: Fikk først gravidbump etter uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (27 minutter siden):

Oi tenk at det er under to uker til OUL! Så gøy! Har dere tenkt å spørre om kjønn?

Ja vi har et lite håp om å få vite. Holder en liten knapp på jente enn så lenge. Har også mye babyklær liggende fra når jeg var liten. Født tidlig september, nå kommer baby sent oktober eller tidlig november. Så mange av klærne kan brukes opp igjen årstidsmessig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint og rart det må være å kjenne liv 🥰 Synes tankene dine om kort overkropp og voksende mage høres saklig ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (6 minutter siden):

Så fint og rart det må være å kjenne liv 🥰 Synes tankene dine om kort overkropp og voksende mage høres saklig ut 😄

Appen sa senest forrige uke at livmoren skulle være ca midt imellom skambenet og navlen, men hos meg var den rett under navlen da 😅 Som sakt så er den kommet opp til navlen nå 🤷🏻‍♀️ Så noe må det da være tenker jeg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så herlig at du allerede kjenner liv ❤️ Så utrolig hyggelig!

Interessant dette med at magen kanskje vokser mer når man er langbent og kortere i overkroppen. Koselig at den begynner å titte fram da 🥰 Og tenk at du er i uke 16 allerede, herlig! Og straks OUL, så spent på dine vegne, blir morro å høre kjønn osv. Så mye fint som skjer framover altså 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig lesing her inne! 🤩🥰 gleder meg sånn til å kjenne liv der inne! Blir veldig spennende med magen din fremover da, jeg er også lang i beina og kort i overkroppen, så da har jeg en bench mark i deg 😂😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (9 timer siden):

Så herlig lesing her inne! 🤩🥰 gleder meg sånn til å kjenne liv der inne! Blir veldig spennende med magen din fremover da, jeg er også lang i beina og kort i overkroppen, så da har jeg en bench mark i deg 😂😬

Dette tok jeg igår på jobb. Var rett etter lunsj da, men maten hadde ikke så mye å si på størrelsen føler jeg 🙈

IMG_20210522_095205.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...