Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖


Niny

Anbefalte innlegg

Her har jeg mye å glede meg til skjønner jeg! Nydelig babybump har du fått 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere! ❤️🥰

Merker jeg er stolt over lille klumpen min nå. Vanskelig å skjule det nå for den er SÅ tydelig, og da får jeg også en ekstra trang til å vise og poengtere magen min til alle. Det er jo ikke lengre hemmelig at jeg er gravid, men vi har ikke offentlig annonsert det enda. Det tenkte vi å gjøre etter OUL. ❤️

Synes det er så rart med den magen. Ja den er større hele tiden nå, og jeg kjenner rare ting inni, så vet jo at det er noe på gang. På den annen side så er det så surrealistisk... 

Altså idag var det veldig varmt så skulle bytte til en kortbukse. Fant frem en jeg kjøpte ifjor før jeg gikk mye ned i vekt. Kjøpte den altså når jeg var ca 4-5 kg tyngre enn jeg er nå, men jeg greier ikke lukke den engang! 🙈 Greier å suge inn magen og presse den igjen, men det er ubehagelig samt det tyter ut over bukse linningen som en ekstra bulk! 😂 

Vi har tatt bilder av meg forfra og fra siden i undertøy og med en t-skjorte som teller uker hver eneste uke fra vi fant ut av det. Jeg veier fortsatt ca 1 kg mindre enn startvekt, men er rart å se på bildene og sammenligne at magen er større på tross av vekten 🤭🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ☀️ Nå har jeg lest meg gjennom dagboken din her @Niny - så koselig lesing! 🥰 Jeg kjenner jeg blir veldig håpefull selv av å lese her siden jeg enda er i startfasen med alt dette 🤰🏼❤️ Nydelig babybump har du fått også!

Måtte le litt da jeg leste om flytteprosessen din, jeg er bare 5+5 i dag og vi skal flytte i perioden hvor jeg vil være mellom uke 11-13 :fnise:  Får virkelig håpe jeg funker! 😅🤞🏼

Må være så surrealistisk når magen begynner å vokse! Og ikke minst eet å kjenne liv! 🥺❤️ Veldig smart med de bildene hver uke, kanskje jeg skal sette i gang med noe sånt selv! 🥰

Endret av Eira2020
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneklinikken i Bergen har åpnet for at partner får være med på ultralydundersøkelser! 🎉🥳😄😄❤️

Vi har OUL på mandag, så under 1 uke igjen nå, og han får faktisk lov til å være med meg! 😍🥰💖 Ble så glad nå at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg! 🤭🥳

Håper sånn vi greier å se kjønnet også, som vi har lyst til å få vite, når vi begge er med🤞🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så flott! Virkelig i grevens tid da! Er veldig fint å være to på undersøkelsen ♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin babymage 🥰 Koselig at den begynner å synes, men skjønner at det kan bli en utfordring mtp klær framover 🙊

Så fantastisk at mannen får være med på OUL, det er jo herlig. Gleder meg skikkelig til oppdatering på mandag 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet Niny! Jeg har ikke fått med meg at du hadde opprettet en svangerskapsdagbok! :yvonne: Kom inn her og ser ultralydbilde av bittelille og den super fine gravidmagen din! Blir helt rørt jeg. 🥰 Så fint å se at alt går bra med deg og mageboeren. For en herlig nyhet at samboeren får bli med på ultralyd likevel. Det var virkelig flaks at den bestemmelsen kom akkurat i tide!  Så spent på dine vegne, og håper dere får mulighet til å se om lille er ei jente eller en gutt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Masse lykke til! ❤️ Nyt øyeblikket! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i dag Niny! :klemmer: Nyt å titte på den lille, det er kanskje for siste gang før du faktisk får holde h*n i armene (?). Gleder meg til rapport!! Da får vi kanskje vite om det er en jente eller gutt? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til🥰 Det er helt magisk å ligge på den benken og få se mini holde på i evigheter😄 Gleder meg til oppdatering☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OUL overstått! 

Tok videre utgangspunkt i mål og termin fra TUL for det var enklere å måle da enn nå, så er 18+3 idag med termin 1. November 🥰

Hun tok seg god tid og sjekket mye. Alle organer var tilstede og så perfekte ut, ingen ganespalte, 10 fingre og tær, alle hjerteklaffer og kamre funket som de skulle. Vi kom på litt for seint at vi glemte å høre på hjertelyden! Vi bare så nærbilde av hjertet som slo 🙈 

Igjen, samme som på TUL, ble jeg sendt på do for å tisse underveis for mini lå klemt mot blæren og ikke ville flytte på seg 😜 Så hun fikk ikke til et godt nok bilde av hodeskallen ovenfra før etter jeg var på do 😅

Jeg har nesten hele veien hatt en feeling for jente og har siste ukene blitt mer og mer sikker på det. Viser seg at vi venter en liten gutt! 🙈💙💙🥰 Femte gutten på samboers side og første barnebarn på min side, men mye blått vi kan arve fra tvillingene da! Blir jo under et år imellom de uansett hvordan vi snur og vender på det, siden de var født helt i slutten av november 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt da 👶❤❤ Så hyggelig å endelig vite, og så kos med liten guttebebbis ❤ Og hyggelig med fettere i såpass nær alder, de får nok mye glede av hverandre 😊

Så fantastisk at alt stod bra til, og at det er en perfekt liten gutt som ligger inni der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt så fint ut på ultralyden 🥰 Det var virkelig hyggelig å lese! Blir så lettet og glad på deres vegne. Var det slik at mannen var med? 

Og så hyggelig med liten gutt, det blir nok fint 💞 Rart hvordan man kan ha en sterk følelse av hvilket kjønn det er, og så aner du ikke om det er rett eller feil før oul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...